2010-04-18, 14:55
Medlem
Casabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobEngström
Vad fan hände idag blåvitt? Vad har spelarna käkat?
Covic blev utvisad efter en kvart, det tillsammans med Hysén tillbaks så var det väl kanske inte en jätte skräll att de skulle klara vinna. Sen gav väl IFE upp efter, i alla fall, 3-1 så de sista siffrorna är väl lite missvisande kanske.
Citera
2010-04-18, 15:26
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spanish_Johnny
Jättekul tycker jag inte det var, bara jävligt dyrt (och ologiskt). Sen slutar ju ändå skiten med 0-4 i röven, Hjalmar Jonsson gör årets mål och 300 Partille-Jonnys som skriker "En get, en gås, en hora från Borås".

..

Inte många fel där inte.

Fy fan vad gött.

Inte bli övermodiga nu bara, vi fick spela elva mot tio i 70+ minuter.

/feldgrau
Citera
2010-04-18, 15:46
Medlem
PacmanSwes avatar
Isländskt vulkanutbrott! Hjalmar Hjalmar Hjalmar Hjalmar Hjalmar Jonsson!
Citera
2010-04-18, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobEngström
Vad fan hände idag blåvitt? Vad har spelarna käkat?

Silverpytt.
Citera
2010-04-18, 15:55
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
..

Inte många fel där inte.

Fy fan vad gött.

Inte bli övermodiga nu bara, vi fick spela elva mot tio i 70+ minuter.

/feldgrau
Grattis till seger, men man blir ju tokig på den här jävla ligan, var fan ligger logiken? Vi torskar 3-1 mot plastlaget från borås men lyckas spela 1-1 borta mot ifk. Jag blir så konfunderad.

Aja, det blir tre pinnar på tisdag och en hålld nolla, för inget talar väl för att åtvid ska göra mål?
Citera
2010-04-18, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Grattis till seger, men man blir ju tokig på den här jävla ligan, var fan ligger logiken? Vi torskar 3-1 mot plastlaget från borås men lyckas spela 1-1 borta mot ifk. Jag blir så konfunderad.

Aja, det blir tre pinnar på tisdag och en hålld nolla, för inget talar väl för att åtvid ska göra mål?

Förutom att dom möter er..??????????
Citera
2010-04-18, 16:00
Medlem
Tack för underhållningen idag blåvitt!! Så jävla underbart!!
Citera
2010-04-18, 16:00
Medlem
Bättre söndag blir det inte, underbart blåvitt! Riktigt kul att Söder fick stänka in en också!
Citera
2010-04-18, 16:14
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst

Man hoppas ju verkligen inte det Men jag gillar inte riktigt att Vaiho antagligen ska stå, han känns inte 100%. Dembo har dock gjort riktigt bra ifrån sig iår.
Men vi borde ta 3 poäng på åtvid, jag tror på 2-0 till DIF (hellqvist och kennedy)
Edit: Jäkla skönt att vi redan mött IFK borta och tagit 1 poäng.
Senast redigerad av Amex88 2010-04-18 kl. 16:18.
Citera
2010-04-18, 16:28
Medlem
Spanish_Johnnys avatar
Ja som sagt, jag analyserade ju matchen redan i torsdags...

Tycker dock inte man kan dra särskilt stora växlar på resultatet, IFE går ju ner på trebackslinje och satsar allt på ett kort vilket visade sig skita sig totalt. Blåvitt har inga vidare fotbollspelare, men i medgång är dom grymt giftiga och tunga att möta.
Citera
2010-04-18, 16:33
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Blåvitt har inga vidare fotbollspelare, men i medgång är dom grymt giftiga och tunga att möta.

Adam Johansson, Stefan Selakovic, Tobias Hysén, Niklas Bärkroth och Robin Söder är inga vidare fotbollsspelare? Om man nu menar spelskickliga.

/feldgrau
Citera
2010-04-18, 16:35
Medlem
Citat:
Ja som sagt, jag analyserade ju matchen redan i torsdags...

Tycker dock inte man kan dra särskilt stora växlar på resultatet, IFE går ju ner på trebackslinje och satsar allt på ett kort vilket visade sig skita sig totalt. Blåvitt har inga vidare fotbollspelare, men i medgång är dom grymt giftiga och tunga att möta.
Har inga vidare fotbollsspelare, är du dum i huvudet? Berätta för mig vilket lag i allsvenskan som skulle säga nej till Christensen, Sigurdsson, Adam Johansson, Selakovic, Gustav Svensson och Tobias Hysén. Visst Blåvitt har en del spelare som inte tillhör de de bästa spelarna i allsvenskan men de är främst unga spelare som är på väg uppåt. Att säga att Blåvitt inte har så många bra fotbollsspelare är ju rent ut sagt löjligt och väldigt bittert när ens eget lag fått spö med 5-1.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in