Glöm inte att HIF hade ett mål mot Trelleborg felaktigt bortdömt. Det innebär 8 vinster på 8 matcher. Hyfsad formtopp m.a.o.
Den Stora Frågan: Orkar man ladda batterierna på tre ynka dagar inför tunga AIK? Jag tippar 1-1 i den matchen. AIK är för usla för att vinna mot HIF, men HIF kommer vara trötta. Tur att Lantz fick vila idag, det lär behövas.
Visst gav Malmö bort initiativet i matchen ett par gånger. Kanske i kombination med att Djurgården höjde sig lite, men tror mer på det första. Trots att DIF fick låna bollen lite skapade man egentligen nada. Målet var bara en tavla av våran keeper. Djurgården får det tungt. Men man trillar dock ej ur.
Hata Helsingborg.
Men det är ju som jag säger och sa tidigare. Vi kan glänsa lite mot lag som är bra, men vi kan fan inte spela bra mot sämre lag. Därför ser det kanske bra ut när vi håller ner siffror mot lag som ligger i toppen, men det är inte där vi ska glänsa, vi ska glänsa mot lagen som ligger under och strax över oss.
Men det är ju som jag säger och sa tidigare. Vi kan glänsa lite mot lag som är bra, men vi kan fan inte spela bra mot sämre lag. Därför ser det kanske bra ut när vi håller ner siffror mot lag som ligger i toppen, men det är inte där vi ska glänsa, vi ska glänsa mot lagen som ligger under och strax över oss.
Du sa väl att ni hade problem att föra matcher mot det ni kallar "sämre lag" men att ni kan passa bra mot bättre motstånd när ni får kontra? Jag kanske har missuppfattat. Jag vill inte vara otrevlig men ärligt talat behöver ni bli bra mycket bättre både bakåt och framåt.
Känns som att ni saknar en spelare av klass. Och då menar jag bara EN.
DUDE?! Är du importerad från Kazakstan eller vad är det frågan om? Du har nämligen lika risig svenska som en nyfödd bebis... Gör om gör rätt och ljug inte när du registrerar dig!
Stavfel är fan okej, men ett hitte-på-språk? Ursäkta att jag brusade upp... men han stal minst fem minuter av mitt liv genom att skriva denna rebus till inlägg.
Vadå? Vad är problemet? Anpassade bara språket till personen jag svarade för att vara säker att han förstår. Om du hade läst vad jag svarade på och inte hade gett bort din sarcasmdetector i julklapp så hade du nog förstått det också kompis.
Hepp, peppen inför derbyt stiger mer och mer nu. Tror tyvärr på ett nytt publikfiasko, max 20 000 på läktarna. Får se hur det blir med stämningen, är redo att chansa på att både en och två åskådare kommer vara lite bakis. Vad tror ni, pojkar?
Nej jag fick jobb på Telia Sonera som Kundsupport!
Citat:
Ursprungligen postat av resse
Micke Stahre är en HORA. HORA HORA!!!!
Hoppas du misslyckats totalt i Grekland din jävla svikare!
Jag undrar allt hur du skulle agera om vi leker med tanken att Stahre ringer och behöver hjälp med uppsägning av sitt Teliaabonnemang nu inför Greklandsflytten?
OnT: Jävligt starkt av Helsingborg att vinna den tuffa bortamatchen mot Mjällby då de fick spela mer än halva matchen med tio man och hade härföraren Marcus Lantz avstängd.
Alltså, Ekong vad gör han på plan? Är övertygad att han är en bra bit över 40, kan inte någon titta i hans knä så vi får veta sanningen?
För så långsam och drällande kan man inte vara om han nu är 31, "Svante" framstod som en Walcott i jämförelse...
Alltså, Ekong vad gör han på plan? Är övertygad att han är en bra bit över 40, kan inte någon titta i hans knä så vi får veta sanningen?
För så långsam och drällande kan man inte vara om han nu är 31, "Svante" framstod som en Walcott i jämförelse...
Största problemet med honom är ju att han inte kan slå en passning framåt i banan...
Han inte hunnit vara inne på fb sedan det blev klart att Stahre drar.
Det enda man kan göra är att tacka honom! Han är för evigt en legend i AIK.
Intressant med Björn som manager. Har dock inte förstått hur pass långsiktig den lösningen är. Bra är att Björn känner spelarna, vilket är viktigt när man byter tränare mitt under säsong. Mer långsiktigt hade jag gärna sett att vi tog tillbaka Norling.