Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Precis samma sak sa ni förra året, kul att glädja er med ständig comeback!
Fast förra året var ni inte alls särskilt många, utan de flesta kom väl då det började vankas guld.
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonaut
Är det konstigt menar du? Regerande svenska mästare och Sveriges största klubb när det gäller supportrar och medlemmar. Att folk inte har så mycket att säga när man ligger i mitten och förväntas ligga där är väl inte så konstigt? Men att folk uttrycker sina åsikter på ett diskussionsforum när det går bra/dåligt torde vara självklart. Då är det konstigare att det dräller in lite bajare och annat löst folk i den här tråden tycker jag...
Nej, inte konstigt - bara något ointressant att var och varannan sida handlar om AIK.
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Utan att sitta på fet statistik på omsättningen av olika supportrar här på forumet, känns det som att det alltid varit många AIK-supportrar här, men få MFF-supportrar t.ex. inte minst med tanke på Malmös populäritet, borde det inte finnas lite fler än typ 2 st MFF-skribeneter här?
Undrar även hur många IFK-supportrar som skrev här aktivt innan guldet 2007?
Bajen och Dif lyser också med sin frånvaro. Fanns många fler gårdare förut t.ex.
Finns väl åtminstone runt sex ganska aktiva MFF-skribenter här? Jag, Casaba, riquelme, 010f, kallesiete, 50-öring och möjligtvis någon till skriver ju ganska ofta här. Din bästa bundis Nina Hartley saknar jag dock något.
Citat:
Ursprungligen postat av Mackie
AIK berör
Nja, möjligtvis er. Själv bläddrar jag bara vidare.
Edit: Verkar som att inlägg försvinner här, så kanske bäst att inte fortsätta på detta ämne.