2010-03-10, 16:41
Medlem
Jag kan bara tycka att bajarna är fega. Vill dom verkligen ge sig på honom, varför då gå till träningen där han har 20+ som backar upp honom?
Är det inte mycket enklare att ta sig hem till honom på kvällen eller liknande? Dom måste ju insett att övriga spelare/ledare knappast bara skulle hålla sig undan?

Dom fick sin lilla stund i rampljuset, men dom är fortfarande ingenting.

Vidare så är jag mest besviken på vår överbetalda säkerhetsorganisation. Är det inte deras uppgift att förhindra sånt här?
Citera
2010-03-10, 16:44
Medlem
Rubarth23s avatar
Väntat att detta skulle hända, påverkar dock nog inte Eguren särskilt mycket hoppas jag.
Sen tävlingen om vem som gjort "värst" saker genom tiderna känns jävligt onödig.

För övrigt skulle det vara kul att se Kenny Paveys reaktion om någon gav sig på honom

Förhoppningsvis har bajenfansen "agerat" nu och så är den här historien med Eguren glömd snart.
Citera
2010-03-10, 16:51
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Väntat att detta skulle hända, påverkar dock nog inte Eguren särskilt mycket hoppas jag.
Sen tävlingen om vem som gjort "värst" saker genom tiderna känns jävligt onödig.

Klart tävlingen känns onödig då ni är otvivelaktig etta på den fronten.

Nu ska inte jag älta det här mer. Gjort är gjort och förhoppningsvis blir det fler aktioner utanför plan mellan de båda så det stör lagen.
Citera
2010-03-10, 16:54
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Klart tävlingen känns onödig då ni är otvivelaktig etta på den fronten.

Nu ska inte jag älta det här mer. Gjort är gjort och förhoppningsvis blir det fler aktioner utanför plan mellan de båda så det stör lagen.
Det hoppas inte jag på, har däremot ingenting emot att vi en gång för alla visar dem i en grusgrop i Skövde eller någon annan by.
Citera
2010-03-10, 17:17
Medlem
SweTechs avatar
Skärpning i tråden, vi snackar om allsvenskan här. Supportertrams kan ta ta i andra trådar.
//Moderator
Citera
2010-03-10, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Skärpning i tråden, vi snackar om allsvenskan här. Supportertrams kan ta ta i andra trådar.
//Moderator

Då undrar jag varför denna tråden ens är öppen? Serien har inte börjat ännu?
Vad är det tänkt att vi ska diskutera?
Citera
2010-03-10, 17:28
Medlem
SvenErlandssons avatar
http://www.svd.se/sportspel/nyheter/se-bilderna-nar-hammarbysfansen-stormar-skytteholms-ip_4406221.svd

Om det här var en varning som många brajjare vill få det till så tycker jag att man ska se på bilden när Stahre garvar framför övriga truppen som verkligen vet vad uttrycket: "en för alla, alla för en" betyder. Eguren ä nog jätterädd nu, ahah.
Citera
2010-03-10, 17:40
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackie
Då undrar jag varför denna tråden ens är öppen? Serien har inte börjat ännu?
Vad är det tänkt att vi ska diskutera?
Inte supportrar i alla fall, för det är förärat med en egen tråd.

Du diskuterar saker som har med AS 2010 att göra, fotbollen och det runt omkring.
Som hur faan gräset ska bli när det varit så kallt, mycket snö och att det legat så länge.
Du kan diskutera om dom satt ner stolparna i år.
osv...osv..och..så..vidare.....
Citera
2010-03-10, 17:47
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Varför jag ogillar k-märkning är för att Stadion är k-märkt pga ett jävla sketet OS 1912.
När man byggde om Eriksdalshallen så rev man en k-märkt byggnad som hade något skralt historiskt värde från 2a världskriget, men nu när det handlar om ett jävla os och ett gäng jävla friidrottande fjollor så kan man inte ta beslut om att kasta ut dom.
Nu har jag ingen aning hur den andra byggnaden som du nämnde såg ut, men stadion har ett värde värt att bevaras.
Både i arkitektur och historisktvärde.

Råsunda ser helt jävla förjävlig ut, en betongklump.
Good riddance säger jag.
Citera
2010-03-10, 17:53
Medlem
BaNffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenErlandsson
http://www.svd.se/sportspel/nyheter/se-bilderna-nar-hammarbysfansen-stormar-skytteholms-ip_4406221.svd

Om det här var en varning som många brajjare vill få det till så tycker jag att man ska se på bilden när Stahre garvar framför övriga truppen som verkligen vet vad uttrycket: "en för alla, alla för en" betyder. Eguren ä nog jätterädd nu, ahah.

Lilla Eghoren stod och tittade ner i marken som en liten skamsen hund när hjältarna klev in på planen. Klart att övriga inte kände sig det minsta hotade. De var bara ute efter Eghoren. Härligt karriärsval han gjorde. Kul för hans gravida fru Cecilia att inte kunna känna sig trygg utan ett koppel livvakter med sig. Det här var bara en markering, det kommer mer
Citera
2010-03-10, 18:03
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaNff
Lilla Eghoren stod och tittade ner i marken som en liten skamsen hund när hjältarna klev in på planen. Klart att övriga inte kände sig det minsta hotade. De var bara ute efter Eghoren. Härligt karriärsval han gjorde. Kul för hans gravida fru Cecilia att inte kunna känna sig trygg utan ett koppel livvakter med sig. Det här var bara en markering, det kommer mer
Seriöst, ge dig, du skämmer ut dig själv.

I övrigt är det intressant att Martin Hansson blev utvald till den populäraste domaren, jag fick intrycket att alla klagade på honom förra året (gäller iofs alla domare), han kanske bara var minst sämst?

Även ett glädjebesked för alla AIK:are:
Atta, som var spelade utmärkt mot IFK, kommer att spela i premiären, vilket inte är så konstigt då killen verkar vara en riktig tuffing.
Senast redigerad av Viking- 2010-03-10 kl. 18:05.
Citera
2010-03-10, 18:07
Medlem
RuterKungs avatar
"Attacken" mot dagens träning utfördes ju självklart av tv4 för att öka intresset för chatten med Engblom!

http://www.fotbollskanalen.se/1.899687
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in