2010-10-03, 15:52
Medlem
Det är ju nästan så man hoppas AIK vinner efter det här.
Citera
2010-10-03, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StarOnEarth
Sjukt, vad är oddsen på att barnet dör vi förlossning i sverige 2010, måste vara någon enstaka promille?

Lär vara rätt höga odds på det. Beror förstås på hur mamman har levt under graviditeten också.

RIP.

Härligt med Åtvidaberg. Vill ha kvar dem i allsvenskan samtidigt som jag vill att Elfsborg tappar poäng.
Citera
2010-10-03, 17:17
Medlem
rokit55s avatar
Hur går det i derbyt ikväll? 1-3 till malmö eller?
Citera
2010-10-03, 17:30
Medlem
Måste bara med mitt första inlägg här på Flashback säga att jag hoppas Bangura lyckas komma igen efter denna tragedi, hemskt är ju det minsta man kan säga, RIP Bangura JR.
Citera
2010-10-03, 17:49
Medlem
Napoleonsayss avatar
Själv hoppas jag att Drulles alla offer hämtar sig.
Citera
2010-10-03, 17:57
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uzumaki
Måste bara med mitt första inlägg här på Flashback säga att jag hoppas Bangura lyckas komma igen efter denna tragedi, hemskt är ju det minsta man kan säga, RIP Bangura JR.

ja, sån tragedi går över fotbollen alla dagar i veckan. Sorgligt.
Citera
2010-10-03, 18:10
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Ja det var ju ingen höjdare precis. Roligare saker kan man ju tänka sig.. Stackars kille. Och tjej..

Men men.. Inget man kan göra nått åt i alla fall.
Kom precis hem från Ullevi och trodde ju inte att man skulle gå därifrån missnöjd med 1 poäng men så blev det. Mjällby borde ha tagit det där, IFK var tämligen ofarliga och sista kvarten så kom jag på att jag satt och kollade på klockan för att se hur mycket tid vi hade för att trycka in den..
Kul att se Mjällbys högerkant idag också, även fast Westerberg var farligare bakåt än framåt (han tvingade nog Asper till årets svettigaste räddning) så var Löken härlig att se mot Sana och den nya lillkillen på vänsterbacken. Det var ingen tvekan om vem som var mannen på den kanten idag.
Gitselov har visat att han håller för allsvenskan också. Skulle inte förvåna mig om Ekenberg återigen får en plats på bänken nästa match, han såg inte skarp ut idag. Och Grahn startade på bänken och saknades inte. Ser bra ut. Och återigen gjorde Cederberg en stabil insats som mittback, det finns alternativ där med. Fast detta får inte vara Bagarns sista år.. Han är ju fan bara 39. Kommer hålla hög klass många år till.
Citera
2010-10-03, 18:17
Medlem
DonDrapers avatar
Det här var den bedrövligaste IFK-insatsen på jääävligt länge. Så pinsamt på alla plan. Så många spelare som inte rör på sig eller kan genomföra en korrekt passning. Låt den här säsongen ta slut nu, orkar fan inte se på skiten längre. Ett mer konstruktivt inlägg än så förmår jag inte skriva just nu.
Citera
2010-10-03, 18:18
Medlem
Blåvitt var helt under isen idag. Tycker oavgjort är ett ganska rättvisst resultat. Andrésen visade att han säkert kan bli en bra allsvensk spelare med tiden och Hjalmar Johnson visade att han aldrig kommer bli något annat än habil. Vi är sämre med honom på plan, så är det bara.
Citera
2010-10-03, 18:37
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbottnadgap
Andrésen visade att han säkert kan bli en bra allsvensk spelare med tiden
Det var den nya vänsterbacken? I så fall skulle jag säga att det viktigaste i den meningen var "med tiden", visserligen var ju inte Sana mycket till hjälp heller men Mjällby kom ju igenom på den kanten varenda gång..
Citera
2010-10-03, 18:53
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Det var den nya vänsterbacken? I så fall skulle jag säga att det viktigaste i den meningen var "med tiden", visserligen var ju inte Sana mycket till hjälp heller men Mjällby kom ju igenom på den kanten varenda gång..

När han hade Bjarnason framför sig funkade det bättre. Han blandade och gav, men det var ok.

Vad Olsson och Jacob gör på plan är verkligen värt att ifrågasätta. Hoppas på att fler juniorer släpps fram nu på slutet, kanske borde t.o.m Faltsetas få spela en match från start på sin riktiga position.

Undrar vad avsluten på mål blev? 2-8?
Citera
2010-10-03, 18:54
Medlem
LastCaresss avatar
Underbart.

Inte välförtjänt men oj vad gött. Riktig avslagen andra halvlek från Djurgårns sida, tycker Oremo borde kommit in sista 25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in