Ja det var ju ingen höjdare precis. Roligare saker kan man ju tänka sig.. Stackars kille. Och tjej..
Men men.. Inget man kan göra nått åt i alla fall.
Kom precis hem från Ullevi och trodde ju inte att man skulle gå därifrån missnöjd med 1 poäng men så blev det. Mjällby borde ha tagit det där, IFK var tämligen ofarliga och sista kvarten så kom jag på att jag satt och kollade på klockan för att se hur mycket tid vi hade för att trycka in den..
Kul att se Mjällbys högerkant idag också, även fast Westerberg var farligare bakåt än framåt (han tvingade nog Asper till årets svettigaste räddning) så var Löken härlig att se mot Sana och den nya lillkillen på vänsterbacken. Det var ingen tvekan om vem som var mannen på den kanten idag.

Gitselov har visat att han håller för allsvenskan också. Skulle inte förvåna mig om Ekenberg återigen får en plats på bänken nästa match, han såg inte skarp ut idag. Och Grahn startade på bänken och saknades inte. Ser bra ut.

Och återigen gjorde Cederberg en stabil insats som mittback, det finns alternativ där med. Fast detta får inte vara Bagarns sista år.. Han är ju fan bara 39. Kommer hålla hög klass många år till.