2010-03-18, 17:50
Medlem
whus avatar
Då säger vi att AIK har förlorat 4 tongivande spelare då?
Citera
2010-03-18, 18:10
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Frågan gällde huruvida AIK var 'söndersålt' eller ej, därav. Att inte förlänga eller ej komma överens med en spelare eller två är ju en helt annan sak.

Ja, och vad har det för betydelse? Det enda som betyder något är ju vilka spelare man förlorat respektive fått nya.
Citera
2010-03-18, 18:31
Medlem
Cruachans avatar
Jävlar vad mycket AIKare här är i tråden då. Tråkigt. Aja, de flesta är väl borta om ett par månader, då det börjat gå riktigt dåligt.
Citera
2010-03-18, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Jävlar vad mycket AIKare här är i tråden då. Tråkigt. Aja, de flesta är väl borta om ett par månader, då det börjat gå riktigt dåligt.

Precis samma sak sa ni förra året, kul att glädja er med ständig comeback!
Citera
2010-03-18, 19:04
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna

Nja, det dök upp jävligt många AIK:are i slutet av förra säsongen och i år verkar det
vara all time high. Vilket iofs inte är konstigt. Vi får se hur det ser ut om 7 månader.
Citera
2010-03-18, 19:07
Medlem
klybans avatar
I alla fall slipper vi Klevis som verkade att sitta på pluto och trodde detta var en planet, när han pratade om AIK.
Citera
2010-03-18, 19:11
Medlem
Dragonauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Är det konstigt menar du? Regerande svenska mästare och Sveriges största klubb när det gäller supportrar och medlemmar. Att folk inte har så mycket att säga när man ligger i mitten och förväntas ligga där är väl inte så konstigt? Men att folk uttrycker sina åsikter på ett diskussionsforum när det går bra/dåligt torde vara självklart. Då är det konstigare att det dräller in lite bajare och annat löst folk i den här tråden tycker jag...
Citera
2010-03-18, 19:14
Medlem
P3RK3L3s avatar
Utan att sitta på fet statistik på omsättningen av olika supportrar här på forumet, känns det som att det alltid varit många AIK-supportrar här, men få MFF-supportrar t.ex. inte minst med tanke på Malmös populäritet, borde det inte finnas lite fler än typ 2 st MFF-skribeneter här?

Undrar även hur många IFK-supportrar som skrev här aktivt innan guldet 2007?

Bajen och Dif lyser också med sin frånvaro. Fanns många fler gårdare förut t.ex.
Citera
2010-03-18, 19:42
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Utan att sitta på fet statistik på omsättningen av olika supportrar här på forumet, känns det som att det alltid varit många AIK-supportrar här, men få MFF-supportrar t.ex. inte minst med tanke på Malmös populäritet, borde det inte finnas lite fler än typ 2 st MFF-skribeneter här?

Undrar även hur många IFK-supportrar som skrev här aktivt innan guldet 2007?

Bajen och Dif lyser också med sin frånvaro. Fanns många fler gårdare förut t.ex.

De ska hålla sig i superettantråden

Det ska bli spännande med hemmapremiär. Hysén har uppmanat göteborgarna att gå man ur huse för att slå AIKs publiksiffra från deras premiär. Visserligen derby mot Häcken men jag tror ändå inte riktigt på det. Tror mycket av "utfyllnadspubliken" behöver lite fler plusgrader innan de lämnar tv-soffan.

Läs gärna inlägget här:
http://ifkgoteborg.blogspot.com/2010/03/hysen-jag-utmanar-alla-blavita-att.html
Citera
2010-03-18, 19:50
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heinze
De ska hålla sig i superettantråden

Det ska bli spännande med hemmapremiär. Hysén har uppmanat göteborgarna att gå man ur huse för att slå AIKs publiksiffra från deras premiär. Visserligen derby mot Häcken men jag tror ändå inte riktigt på det. Tror mycket av "utfyllnadspubliken" behöver lite fler plusgrader innan de lämnar tv-soffan.

Läs gärna inlägget här:
http://ifkgoteborg.blogspot.com/2010/03/hysen-jag-utmanar-alla-blavita-att.html

Haha, fan att jag glömmer det där med Bajen hela tiden

Får ni över 15 k mot Häcken är det riktigt bra med tanke på omständigheterna. Undrar hur mycket pengar klubbarna förlorar p.g.a. det här tidigareläggandet? Verkar ju vara uppemot 30% av publiken som fallit bort enbart p.g.a. tidigareläggandet.
Citera
2010-03-18, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna

det är ju för många, eller kanske framförallt för unga och värdelösa på att skriva. menar inte er som brukar skriva och inte heller nya som skriver nåt vettigt men har varit jävligt mycket oneliners och typ "aaaa, de tycker ja me".

just därför kastar jag in handduken, för mycket kukmäteri och för lite diskussion vilket jag tror många håller med om.
Citera
2010-03-18, 20:16
Medlem
Tebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
I alla fall slipper vi Klevis som verkade att sitta på pluto och trodde detta var en planet, när han pratade om AIK.
Men Klevis var ju mest ute efter att provocera, jag tror inte han trodde på ens hälften av vad han skrev. Många av de nyare gnagarna, däremot, kör samma jargong och verkar ta sig själva och AIK på väldigt stort allvar.

Men vi har i alla fall blivit av med Vagabonden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in