2010-03-10, 15:37
Medlem
jansdieters avatar
Haha, tillåt mig att småle samtidigt som vraken kör ner sig ännu mera i dyngan. Och nu när flera av övriga Superettan-lag ser ganska bra ut på pappret så ska det bli ännu roligare att följa den sportsliga utvecklingen för den delen också.

Bajenstyrelsen lär ju hoppa av glädje när sponsorerna börjar ringa för att bryta diverse avtal.
Citera
2010-03-10, 15:41
Medlem
Jag tror personligen inte detta rör Eguren det minsta. Det här är vardagsmat i Sydamerika. Dom enda som är förlorare är Bajen som förening som får negativa rubriker. Som inte fjolårets rubriker räckte

Är man så jävla korkad att man tar till sig vad en Sydamerikan säger om sitt nuvarande lag får man skylla sig själv. Obolo, Eguren och Ortiz bryr sig inte det minsta om våra klubbar. Dom är här för att få ett fetare kontrakt i en större liga, inget annat.
Citera
2010-03-10, 15:42
Medlem
feldgraus avatar
Ge er nu. /MOD

/feldgrau
Citera
2010-03-10, 15:54
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Ja, eller så var det ägaren Anders Limpar som fick ta skiten. Som sagt, jag förstår inte hur fan alla gnagare tänker, ni kastar ju fan handgranater i ett gasfyllt rum.

Det var då, för 15 år sen och det var eventuellt inte rätt men fortfarande inte i paritet med detta tilltag.

Saken är den att den typen av händelser tillhör forntiden. Vid uppgörelser på 80/90-talet användes vapen, julgranar gick inte lugna, det var allmänt jävla kaos men vi har lämnat det bakom oss nu.

Om man har kommit överens om att sätta en ny nivå så kan man inte bryta den och hänvisa till gamla grejer helt plöstligt förstår du väl?

Det är som att typ afrikaner skulle låtas bedriva slavhandel med vita, bara för att vita gjort det omvända förut. Någon jävla gång måste man väl gå vidare?
Citera
2010-03-10, 15:59
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Det var då, för 15 år sen och det var eventuellt inte rätt men fortfarande inte i paritet med detta tilltag.

Saken är den att den typen av händelser tillhör forntiden. Vid uppgörelser på 80/90-talet användes vapen, julgranar gick inte lugna, det var allmänt jävla kaos men vi har lämnat det bakom oss nu.

Om man har kommit överens om att sätta en ny nivå så kan man inte bryta den och hänvisa till gamla grejer helt plöstligt förstår du väl?

Det är som att typ afrikaner skulle låtas bedriva slavhandel med vita, bara för att vita gjort det omvända förut. Någon jävla gång måste man väl gå vidare?
vem och vad har kommit överens om vad? Jag ser det som betydligt mycket värre att sabotera ett motståndarlags träningsanläggning än att hälsa på en träning. Men som sagt, jag vill gärna ha reda på vilka som har kommit överens om vad.
Citera
2010-03-10, 16:10
Medlem
Nebos avatar
Citat:
vem och vad har kommit överens om vad? Jag ser det som betydligt mycket värre att sabotera ett motståndarlags träningsanläggning än att hälsa på en träning. Men som sagt, jag vill gärna ha reda på vilka som har kommit överens om vad.

är en oskriven regel att man inte hotar eller rör andra lags spelare, men det är väl för mycket för en djurgårdare att acceptera
Citera
2010-03-10, 16:11
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nebo
är en oskriven regel att man inte hotar eller rör andra lags spelare, men det är väl för mycket för en djurgårdare att acceptera
Den regeln har väl å andra sidan alltid funnits, det är jag är intresserad är vad, vilka personer har kommit överens om och när. För tydligen finns det ju något nytt form av avtal.
Citera
2010-03-10, 16:14
Medlem
AIK-fansen får starta ett medborgargarde och göra upp ett schema för hur/när man ska bevaka AIK's träningar och skydda Eguren. Jag är med! Pinsamma Bajen.
Citera
2010-03-10, 16:16
Medlem
RobEngströms avatar
Citat:

Så jävla allvarligt kan ni gårdare inte tycka att det är att förstöra någon annans träningsanläggning, ni förstörde ju eran egen förra året.
Citera
2010-03-10, 16:17
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobEngström
Så jävla allvarligt kan ni gårdare inte tycka att det är att förstöra någon annans träningsanläggning, ni förstörde ju eran egen förra året.
Eller var det aikare?! Hmmm.....
Citera
2010-03-10, 16:34
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nebo

Den oskrivna reglen har funnits sedan urminnes tider.. När den drabbar en sork så ska man helt plötsligt beakta den, men när sorkar agerar mot spelare så finns inte regeln.. Pinsamt sa Bull.
Citera
2010-03-10, 16:40
Medlem
RuterKungs avatar
Så den grön vita vågen av vrede kulminerade alltså i att 16 "vuxna karlar" knallade in på AIKs träning och sjöng lite ramsor. Undra om bajens nästa styrelsemöte stormas? Där sitter ju guld hjälten Östlundh!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in