2010-03-15, 20:41
Medlem
Dragonauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackie
Eguren kostar ingen mille.
Okej, men även om han hade kostat 20kr och en kram så hade det varit 20kr och en kram som jag hellre sett spenderades på en spelare som tillhör gnaget.
Citera
2010-03-15, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonaut
Okej, men även om han hade kostat 20kr och en kram så hade det varit 20kr och en kram som jag hellre sett spenderades på en spelare som tillhör gnaget.

Ja där kan jag hålla med dig.
Citera
2010-03-15, 20:57
Medlem
csts avatar
Haha, det måste vara så jävla jobbigt att arbeta inom aiks förening, från att vara hyllad i förra veckan så platsar han inte längre. Jobbigt värre.
Citera
2010-03-15, 21:00
Medlem
Antimon604s avatar
Ah en ny härlig säsong av allsvenskan är igång! 9 gjorda mål på 8 matcher. Fyra stycken noll noll matcher.. Leråkrar, konstgräs, minusgrader och snöblask. Härligt!
Citera
2010-03-15, 21:05
Medlem
Dragonauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Haha, det måste vara så jävla jobbigt att arbeta inom aiks förening, från att vara hyllad i förra veckan så platsar han inte längre. Jobbigt värre.
Hyllad av vem? Robert Laul och Lasse Anrell? Det räknas inte riktigt.
Citera
2010-03-15, 21:10
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Vem pratar du om?
Citera
2010-03-15, 21:18
Medlem
jansdieters avatar
Spontan kommentar efter premiäromgången:

Premiär är alltid premiär. Och 0-0 hemma mot Mjällby är inget att gråta blod över. Bara att dra sig till minnes hur våra premiärer sett ut sista 10-15 åren iallafall..

Allsvenskan borde inte ha dragit igång. Skandal och framförallt skandal att det tillåts spela "fotboll" på dessa undermåliga skitplaner.

Att vi har två månaders uppehåll för ett VM som vi inte själva ska delta i. Jag förstår verkligen ingenting. Eller, det känns bara rätt uppenbart att SVFF vill köra svensk fotboll i avgrunden, om dom inte redan gjort det.

Match mot BP på lördag. Borde ställas in om planen fortfarande ser likadan ut som den gjorde igår. Det är min bestämda åsikt.
Citera
2010-03-15, 21:20
Medlem
Riktig jävla skitmatch mot Gais. 0-0 tämligen rättvist. Och min hatdomare genom alla tider, Martin Hansson, förnekar sig inte. Missar en solklar straff för MFF för att seda hitta en tveksam i en liknande situation för gais. Konsekvent och bra som alltid.
Citera
2010-03-15, 21:23
Medlem
Dragonauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jansdieter
Spontan kommentar efter premiäromgången:

Premiär är alltid premiär. Och 0-0 hemma mot Mjällby är inget att gråta blod över. Bara att dra sig till minnes hur våra premiärer sett ut sista 10-15 åren iallafall..

Allsvenskan borde inte ha dragit igång. Skandal och framförallt skandal att det tillåts spela "fotboll" på dessa undermåliga skitplaner.

Att vi har två månaders uppehåll för ett VM som vi inte själva ska delta i. Jag förstår verkligen ingenting. Eller, det känns bara rätt uppenbart att SVFF vill köra svensk fotboll i avgrunden, om dom inte redan gjort det.

Match mot BP på lördag. Borde ställas in om planen fortfarande ser likadan ut som den gjorde igår. Det är min bestämda åsikt.
Uppehållet är det dels FIFA som bestämmer över. Ingen liga vars spelare är aktuella för en VM-trupp får spela efter sista maj eller hur fan det nu var.

Ang matchen på lördag så kommer den att spelas. Supercupfinalen borde inte ha spelats och vaktisarna ville inte att den skulle spelas.
Citera
2010-03-15, 21:41
Medlem
Mr. Majestyks avatar
I stort får väl 0-0 sägas spegla matchen rätt väl. Jag har full förståelse för om Malmö anser sig bestulna på en straff, även om jag instinktivt tyckte att Daniel Anderssons handpåläggning var klarare. Den var hur som helst svårare att missa.

Förutom straffsparken var matchen helt renons på solklara chanser. Malmö var lite bättre spelmässigt de första 25. De sista 20 i första var GAIS bättre. I andra hade Malmö lite mer initiativ, men GAIS hade ett par kontringar som kunde ha resulterat. Summa summarum: 0-0 var rättvist.

Ayarnas utvisning var väldigt hård. Han har farten uppe och han hakar i malmöiten och faller. Men Martin Hansson vill väl göra intryck i matcherna han dömer.
Citera
2010-03-15, 21:43
Medlem
Bornets avatar
Jag hade sålt min mors huvud på ett fat för att få in Daniel Larsson som anfallare.
Ryktet säger även att han är gaisare...

I samma veva hade jag i och för sig bytt ut Daniel Larsson mot att få in Martin Hanssons huvud på ett fat, vilket jag även kan anta att malmöiterna instämmer om. Jävla pissdommare.
Citera
2010-03-15, 21:54
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Jag hade sålt min mors huvud på ett fat för att få in Daniel Larsson som anfallare.
Ryktet säger även att han är gaisare...

I samma veva hade jag i och för sig bytt ut Daniel Larsson mot att få in Martin Hanssons huvud på ett fat, vilket jag även kan anta att malmöiterna instämmer om. Jävla pissdommare.
Finns det en domare som kräver mer uppmärksamhet?
Övrebö möjligtvis...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in