2010-03-10, 23:33
Medlem
Rubarth23s avatar
Hammarby fotboll tar avstånd till Eguren incidenten.
http://www.hammarbyfotboll.se/se/aktuellt/artiklar/?articleid=35250
Citera
2010-03-10, 23:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Hammarby fotboll tar avstånd till Eguren incidenten.
http://www.hammarbyfotboll.se/se/aktuellt/artiklar/?articleid=35250
Den vanliga PK-ramsan, vem får sparken först Conny Karlsson HIF, Blåvitts gamla lagkapten?
Citera
2010-03-10, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Catania
Den vanliga PK-ramsan, vem får sparken först Conny Karlsson HIF, Blåvitts gamla lagkapten?
De har inte råd att sparka Karlsson, Axen eller Wass tror jag på.
Citera
2010-03-10, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbottnadgap
De har inte råd att sparka Karlsson, Axen eller Wass tror jag på.

Jag tror Roland Nilsson ryker först, malmö kommer väl som vanligt börja skralt, och nån gång måste väl tålamodet ta slut.
Citera
2010-03-11, 00:05
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Vad hade du kallat det om ditt lag vunnit 3 guld?
Hade vi vunnit "trippeln" hade jag enbart sagt trippeln för att dryga med er aikåare , annars hade jag tyckt det varit lite fånigt.
Citera
2010-03-11, 00:22
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evolute
Jag skulle dock inte lyssna på Wille alltför mycket. Han står klubben så nära att det mesta han säger i 08 Fotboll om DIF känns som en press release - allt är bara positivt. Han säger praktiskt taget aldrig något negativt om klubben, någon spelare eller något beslut. Däremot är han väldigt bra när han diskuterar de andra klubbarna då han "vågar" säga vad han tycker. Jämför det med John som har distans till den egna klubben och kan uttrycka hela spektrumet av känslor och åsikter.
Jag gillar Wille men det är min högst personliga åsikt. När han lägger fram saker som han gjorde i dagens avsnitt så brukar det dessutom ligga lite substans i det.
Citera
2010-03-11, 00:35
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Hade vi vunnit "trippeln" hade jag enbart sagt trippeln för att dryga med er aikåare , annars hade jag tyckt det varit lite fånigt.
Men nu är det vi som har vunnit trippeln Nja, håller med om att det är lite fjantigt att kalla det en trippel. Men det var kul att vinna matchen!

Det har blivit lite roligt att folk skriver om "att AIK minsann inte ska kasta sten i glashus" mm. Det är det många som har skrivit här på forumet de senaste åren så fort det har varit en incident och en AIK:are har tagit avstånd från den. Tycker dock inte att vi har varit inblandade i nåt sånt de senaste åren, i stort sett sen 04. Visst var det lite höjda resten när Tamandi varit varit på krogen eller när Rikard fick sparken, men knappast den här nivån på fientlighet mot en annan klubb.

Aja, snart är det premiär! Sjukt efterlängtat trots dålig plan och kallt i luften.
Citera
2010-03-11, 00:53
Medlem
Tebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brulla
Det har blivit lite roligt att folk skriver om "att AIK minsann inte ska kasta sten i glashus" mm. Det är det många som har skrivit här på forumet de senaste åren så fort det har varit en incident och en AIK:are har tagit avstånd från den. Tycker dock inte att vi har varit inblandade i nåt sånt de senaste åren, i stort sett sen 04. Visst var det lite höjda resten när Tamandi varit varit på krogen eller när Rikard fick sparken, men knappast den här nivån på fientlighet mot en annan klubb.
Du menar bortsett från när ni stormade GAIS läktarsektion, eller ringde upp bajenspelare mitt i natten inför ett derby, eller attackerat IFK Göteborgs spelartrupp vid två tillfällen, eller när ni råkade gå hem till någon äldre herre som delade namn med en Kalmarspelare (någon Elm?) osv.
Citera
2010-03-11, 01:01
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tebo
Du menar bortsett från när ni stormade GAIS läktarsektion, eller ringde upp bajenspelare mitt i natten inför ett derby, eller attackerat IFK Göteborgs spelartrupp vid två tillfällen, eller när ni råkade gå hem till någon äldre herre som delade namn med en Kalmarspelare (någon Elm?) osv.
Elmincidenten känns ganska löjlig att ha med, vad jag har läst var det mest en rolig grej för båda parter. GAIS-fajten såg ju inte bra ut, har dock ingen aning om vilka det var som stormade eller varför. Att spelare rings upp mitt i natten verkar hända ganska ofta och det rör ju sig inte direkt om nåt hot mot en spelares fysiska hälsa. Attackerna mot IFK minns jag inte riktigt. Några länkar? Hursomhelst är jag inte speciellt insatt i huligandelen av svensk fotboll men jag kan i alla fall säga att det har stormat mindre kring AIK i media de senaste åren än tidigare. Antalet svarta rubkriker i tidningarna i jämförelse med bajen (och dif med för den delen) har ju varit lågt. Fast å andra sidan har det ju samtidigt gått betydligt bättre för oss sportsligt.
Citera
2010-03-11, 01:13
Medlem
Brullas avatar
Kenny Pavey, cool snubbehttp://www.blackbeat.se/ Nyaste inlägget.
Citera
2010-03-11, 03:29
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaNff
Lilla Eghoren stod och tittade ner i marken som en liten skamsen hund när hjältarna klev in på planen. Klart att övriga inte kände sig det minsta hotade. De var bara ute efter Eghoren. Härligt karriärsval han gjorde. Kul för hans gravida fru Cecilia att inte kunna känna sig trygg utan ett koppel livvakter med sig. Det här var bara en markering, det kommer mer

Du menar att KGB gladeligen ger sig på en gravid kvinna? Härliga bajsen!
Citera
2010-03-11, 06:29
Medlem
klybans avatar
Varför diskuterar man lag i superettanlag i denna tråd för?

Och varför är man ens sur på Euguren för?
Varför skulle han vilja spela i ett lag som inte ens klarar av ligga kvar i AS, han är ju faktiskt påtänkt VM-spelare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in