2010-04-01, 00:17
Medlem
P3RK3L3s avatar
Dif-BP 0-0 var väl inte särskilt oväntat. Så fort man såg planen förstod man att det skulle bli målsnålt. Trodde Stadions matta var bättre än vad den var. Börjar ju bli en fars hela den här grejen. Snart kommer sponsorerna börja försvinna på allvar...

Såg bara glimtar av matchen innan CL men precis som AIK så försöker Dif i alla fall spela boll medan BP kör den välbeprövade backa hem-tjonga iväg-hoppas på kontringar-taktiken..

Nej, jag tycker vi drar ett streck över detta hemska marselände och börjar om på nytt i april.

Allsvensk premiär 2010: AIK-Örebro, 5 april 15.00 Råsunda.
Citera
2010-04-01, 00:21
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Dif-BP 0-0 var väl inte särskilt oväntat. Så fort man såg planen förstod man att det skulle bli målsnålt. Trodde Stadions matta var bättre än vad den var. Börjar ju bli en fars hela den här grejen. Snart kommer sponsorerna börja försvinna på allvar...

Såg bara glimtar av matchen innan CL men precis som AIK så försöker Dif i alla fall spela boll medan BP kör den välbeprövade backa hem-tjonga iväg-hoppas på kontringar-taktiken..

Nej, jag tycker vi drar ett streck över detta hemska marselände och börjar om på nytt i april.

Det här trodde jag inte jag någonsin skulle säga, men DIF hade tur.. Hade vi inte haft den här sunkiga mattan hade vi torskat med tvåsiffrigt...
Jag menar, VAD I HELVETE JÄVLA HORUNGEFASONER!!!
Hade vi ett enda jävla skott på mål den här matchen? Näe, jag tror inte det...

Det enda bra idag var att jag fick ett 75 års jubileumsglas från Östra~
Citera
2010-04-01, 00:25
Medlem
Butchertwins avatar
Citat:

BP borde ha vunnit, Och att tauma inte blev utbuad mer tycker ajg är skumt , Jävla hycklare i dif....
Difs matta är ju 100 gånger bättre än Aiks...
Citera
2010-04-01, 00:44
Medlem
VonRofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Det här trodde jag inte jag någonsin skulle säga, men DIF hade tur.. Hade vi inte haft den här sunkiga mattan hade vi torskat med tvåsiffrigt...

Märkte du att när man kisade med ögonen så blev hela planen grön? Hjälpte lite för mig i alla fall
Citera
2010-04-01, 00:47
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm

Såg ett sammandrag nu och du har nog rätt där. Dembo och mattan håller nollan åt Dif. 9-1 i avslut för BP! Var nog annars ett smart drag att göra Dembo till kapten. Billigt sätt att pumpa upp en mätt keeper. Han kommer att göra sitt livs säsong tippar jag på. Frågan är till vilken nytta om anfallsspelet är helt obefintligt?

IFK borta nästa för Dif - kan bli stora siffror. IFK är nog extremt hungriga nu efter deras minst sagt blygsamma start. Tippar på 3-0 och en superilsken Dembo som kommer att sparka sönder målburarna på Ullevi.
Citera
2010-04-01, 00:57
Medlem
vonmansteins avatar
Citat:
Såg ett sammandrag nu och du har nog rätt där. Dembo och mattan håller nollan åt Dif. 9-1 i avslut för BP! Var nog annars ett smart drag att göra Dembo till kapten. Billigt sätt att pumpa upp en mätt keeper. Han kommer att göra sitt livs säsong tippar jag på. Frågan är till vilken nytta om anfallsspelet är helt obefintligt?

IFK borta nästa för Dif - kan bli stora siffror. IFK är nog extremt hungriga nu efter deras minst sagt blygsamma start. Tippar på 3-0 och en superilsken Dembo som kommer att sparka sönder målburarna på Ullevi.

ni kanske borde ge bindeln till Maajonäs?
i veckans 08fotboll så pratades det lite om han
han inte var helt återställd efter krocken med Aziz

Tyckte iof att han var stabil emot ifk glänn i supercupen.

F.ö tycker jag det är skumt att Oremo går före kennedy

Det känns som sistnämnde är betydligt hetare.
Citera
2010-04-01, 01:28
Medlem
Mufc-s avatar
haha härligt aprilskämt: http://www.svenskafans.com/fotboll/artikel.asp?id=349059
Citera
2010-04-01, 01:32
Medlem
Moon The Loons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Butchertwin
BP borde ha vunnit, Och att tauma inte blev utbuad mer tycker ajg är skumt , Jävla hycklare i dif....
Difs matta är ju 100 gånger bättre än Aiks...

Var du en av dem som skrek "Sharbel är en hora" ?

Någonting är jävligt fel i vår klubb just nu. Tror faktiskt vi åker ur i år och jag är bered att ta den smällen för att rensa ur all jävla skit och dynga och bygga upp från grunden igen.
Senast redigerad av Moon The Loon 2010-04-01 kl. 01:36.
Citera
2010-04-01, 01:35
Medlem
feldgraus avatar
Citat:

Och Allsvensk premiär 2010: IFK-Djurgården, 6 april 19.00 Gamla Ullevi. För en gångs skull kan man vara enig med en AIK:are.

Citat:

Påskmatch mot Djurgården på GU i år igen. Får hoppas på en "Glad Påsk, Djurgården"-repris...

/feldgrau
Citera
2010-04-01, 01:38
Medlem
Moon The Loons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Och Allsvensk premiär 2010: IFK-Djurgården, 6 april 19.00 Gamla Ullevi. För en gångs skull kan man vara enig med en AIK:are.

Påskmatch mot Djurgården på GU i år igen. Får hoppas på en "Glad Påsk, Djurgården"-repris...

/feldgrau

Det lär inte vara någon högoddsare på den reprisen.
Citera
2010-04-01, 01:41
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonmanstein
ni kanske borde ge bindeln till Maajonäs?
i veckans 08fotboll så pratades det lite om han
han inte var helt återställd efter krocken med Aziz

Tyckte iof att han var stabil emot ifk glänn i supercupen.

F.ö tycker jag det är skumt att Oremo går före kennedy

Det känns som sistnämnde är betydligt hetare.

Han skulle säkert trassla in sig själv i bindeln mitt under en hörna eller något liknande. Han bör sättas på tillväxt i typ Sollentuna United (om han ens lyckas peta den där Bajen Ultras-jeppen om han nu är kvar) och Greek Kenny kan få hoppa in tills vi hittar något bättre. Fucking Lee Baxter skulle inte göra bort sig i kassen jämfört med Maanoja och det säger ju en del.

Vittu.
Citera
2010-04-01, 01:46
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moon The Loon
Det lär inte vara någon högoddsare på den reprisen.

Tyvärr har vi inte riktigt den typen av lag som kan gå ut och köra över er rakt av nu i vår, som vi gjorde förra våren. Vi hade behövt antingen Söder och Adam Johansson i full form eller att Rehn/Olsson vågar spela med en kreativ spelare på mitten...

/feldgrau
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in