2010-09-14, 00:47
Medlem
Bornets avatar
Det enda jag ångrar var att jag inte neta på den blåvita tjackhoran vid kopparmärra.

GAIS kan aldrig hålla tätt. Tenareklam känns given. Men genierna på Gaisgården skulle kunna vandra ur en tunnel med tuttar sugandes på sin tumme.

Hata Halmstad!
Citera
2010-09-14, 01:49
Medlem
Samwises avatar
Tittar man på denna korta videon, så får man en överblick hur överlägsna Djurgården var mot Örebro.
http://www.youtube.com/watch?v=ofStQoq119E
Citera
2010-09-14, 02:05
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samwise
Tittar man på denna korta videon, så får man en överblick hur överlägsna Djurgården var mot Örebro.
Gåshud. Som de säger, det var år sedan jag såg DIF spela så bra på stadion. Jag hoppas verkligen att detta håller i sig.
Citera
2010-09-14, 03:07
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Så jävla härligt!
Ser gärna om det klippet flera gånger.
Undra hur domaren inte kunde blåsta straff eller ens visa kort på den sjuka "tacklingen" han satar ju verkligen hårt på spelaren med utsträckt ben och någon slags ninjahopp...
ajja,All's Well That Ends Well.
Citera
2010-09-14, 04:00
Medlem
xdrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExAnimo
Jaha, kanske fick hjärnsläpp och blandade ihop den med någon annan låt. Men testa denhär versionen då: http://www.youtube.com/watch?v=4K1q9Ntcr5g&feature=related

edit: var tydligen gais klacken som sjöng! bra tryck alltså! någon gaisare som vet?

Jag vet att det finns en sång baserad på marseljääääsen.... dvs franska nationalsången... men jag kommer inte ihåg vart texten är ... skönt att höra att det var bra tryck iallafall. FAN AVGÅ!
Citera
2010-09-14, 09:33
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TazT
Efter att ha kommit halvvägs in i Fotbollskväll undrar jag bara varför Norfeldt i BP är U21-målvakt? De enda gångerna jag har sett honom är när han släpper in tre billiga mål mot HIF på hemmaplan och sitt idiotiska försök till att hinna nå fram till bollen idag. Vilken pajas!

Ge Viktor Noring platsen istället för fan! Killen är född -91 och är Sveriges landslag framtida målvakt without a doubt.
Bra att bedöma efter två matcher.
Nordfeldt är riktigt bra.

En fråga till alla gårdare, vad tycker ni om Touma nu?
Citera
2010-09-14, 10:28
Medlem
whus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23

Ogillar honom, att han gör bra ifrån sig ändrar inte min syn på honom, det han gjort är oförlåtligt.
Citera
2010-09-14, 10:34
Medlem
LastCaresss avatar
Citat:

Långt ifrån alla "hatar" ju honom. Presterar han som han gör för tillfället ska han självklart lira
Citera
2010-09-14, 10:40
Medlem
Samwises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whu
Ogillar honom, att han gör bra ifrån sig ändrar inte min syn på honom, det han gjort är oförlåtligt.

Det är det jag stör mig på i media just nu, att de tror det handlar om hans prestationer och inte om vad han gjorde.
Men jag är beredd att förlåta, när jag var 19 gjorde jag otroligt dumma saker jag med.
Citera
2010-09-14, 10:48
Medlem
whus avatar
Citat:
Det är det jag stör mig på i media just nu, att de tror det handlar om hans prestationer och inte om vad han gjorde.
Men jag är beredd att förlåta, när jag var 19 gjorde jag otroligt dumma saker jag med.

Exakt, de flesta som är av samma åsikt som jag ändrar sig knappast för att hans spel är bra, medan media tror att det är tvärtom.

Förlåter gör jag dock inte, men väljer att inte visa något överhuvudtaget gentemot honom (får vara gott nog )
Citera
2010-09-14, 12:11
Medlem
Amex88s avatar
Citat:

Jag var för ung för att riktigt varit med i hela cirkusen kring honom var bara runt 11 år så jag har inga negativa känslor kring honom direkt.
Kan dock förstå folk som ogillar honom fortfarande, han har väl en bra bit till att vissa att han verkligen är djurgårdare.. om det nu ens går.
Citera
2010-09-14, 14:01
Medlem
Stålverks avatar
-99 var Touma vår stjärna, han var vår framtid. Att då visa på det fruktansvärda omdömet och lämna DIF när vi åker ur för gnaget av alla lag kommer jag aldrig förlåta. Det är egentligen inte Touma som person jag inte kan förlåta (som sagt han var 19), det är handlingen i sig och för att det aldrig ska upprepas av någon spelare så är det viktigt att visa att det är oacceptabelt. Det ska vara alldeles för obekvämt.

Nu haglar inte buropen och det är väl bra det då det bara skapar oro i föreningen men jag tycker fortfarande att ledningen gjorde helt fel som tog tillbaka honom. Visst, nu är han del av laget och fler verkar faktiskt vara för honom (eller neutrala) än emot så det är väl bara för mig och resten av de som vägrar svälja stoltheten att inse läget.

Edit: när det gäller media har de så klart ingen aning. Vi som buade i början har inte bytt åsikt, vi har bara lugnat ner oss.
Senast redigerad av Stålverk 2010-09-14 kl. 14:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in