Citat:
Ursprungligen postat av cst
Syftar du på mig så tror jag aldrig att jag gjort ett mål. Jag spelade alltid defensiv mitt eller ytterback. En del kort har jag dock dragit på mig.
Spelade också back det mesta, därför de flesta mål blev snygga, har bra tryck i foten.
Höll på göra ett fullständigt fantastiskt mål när jag var på träningsläger en gång.
Gick över mittlinjen och folk sa skjut, gick par meter in i på deras sida och hörde uppmuntran till att skjuta igen.
Så avancerade lite till och tryckte till, gick som en spik rätt mot krysset, men den där målvakten sträckte på sig som attan.
Fick 3 fingrar på bollen och lyckades få den i ribban.
Blev lite ledsen för det hade varit en mål som hade blivit valt till årets mål annars(om man nu hade spelat annat än tränings match i ett B-lag

).
Gjort par snygga till, men varit närmare.
Ett sköt jag så hårt att jag inte hann se den gå i mål, dock fick beröm även från motståndarlaget som tyckte det var ett av dom snyggare dom sett.
Men jag hann inte se nått :/
Men när det kommer till gulakort, de har jag fått ett par stycken

men dom roligaste grejorna och "överkörningarna" har inte resulterat i gulakort, för dom har varit i situationen.
Glömmer inte en gubbe som sparka på allt som rörde sig.
Så kom bollen först i 50/50 läge, men så blide jag lite före och skicka på för kung och fosterland.
Och hade han inte varit i vägen så tror jag bollen lätt hade flugit 100m, gubben som kom lite efter in, gjorde en frivolt och blev tam som ett spädlamm efter det.
Tror tom att han bytte av sen och aldrig mer kom in, och mina lagkamrater skrattade som attan åt det hela.