2013-12-20, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaderSex
Fast Van Basten hade väl ändå en bit till Zlatans storlek? Van Basten såg mest lång o smal ut. Eller? Sen de här med att jämföra med så mycket äldre spelare är alltid svårt. Känns som att konkurrensen va mindre och att en average spelare va mycket sämre än va de är idag. Men eftersom jag är född i mitten av 80-talet så är de bara rena spekulationer.
Jag nämner ju vad de hade för likheter, och nej, VB var inte lika stor i kroppen, men han var en större spelare på planen.
Citera
2013-12-20, 23:36
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedBlueGreen
ok. svårt att döma från tv-klipp från gala. kan ju ha varit nåt gräl mellan dem precis innan...

att hon ser stolt ut tyder väl ändå på en del love vibes?

skulle du klassa henne som en Money whore eller genuint intresserad av Zlatan?

Nån mänsklighet måste hon ha om hon bildar familj med honom.
Citera
2013-12-21, 00:34
Medlem
Dupeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedBlueGreen
ok. svårt att döma från tv-klipp från gala. kan ju ha varit nåt gräl mellan dem precis innan...

att hon ser stolt ut tyder väl ändå på en del love vibes?

skulle du klassa henne som en Money whore eller genuint intresserad av Zlatan?

En definitionsfråga. Hade han varit en, säg rörmokare, skulle hon givetvis inte brytt sig ett skit om honom.
Citera
2013-12-21, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dupea
En definitionsfråga. Hade han varit en, säg rörmokare, skulle hon givetvis inte brytt sig ett skit om honom.

Det som många verkar ha missat är att hon har gott om deg själv.

Och dessutom, hur känd var han då? Han hade ju inte ens slagit igenom.

Så att hon träffade en stjärna är jävligt fel. Hon blev ihop med den unge kaxige Zlatan, som var i Ajax eller på väg. Men idag är hennes man ett av världens största namn inom fotbollen.
Citera
2013-12-21, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soccerson
Det som många verkar ha missat är att hon har gott om deg själv.

Och dessutom, hur känd var han då? Han hade ju inte ens slagit igenom.

Så att hon träffade en stjärna är jävligt fel. Hon blev ihop med den unge kaxige Zlatan, som var i Ajax eller på väg. Men idag är hennes man ett av världens största namn inom fotbollen.

Nigga plz.

Hon hade kanske tillräckligt för att påbörja en avbetalning på en villa i utkanten av Malmö. Inga ordentliga tunga summor.

Träffades de inte när Zlatan parkerade sin ferrari som 20något med en ljus framtid? Samtidigt som hon var en singel 30något samtidigt som hon såg just en 20något miljonär med en ljus framtid som tyckte om henne? Hon är inte en dum tjej, hon såg hela sin framtid och tog chansen.
Citera
2013-12-21, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HataFeminister
Nigga plz.

Hon hade kanske tillräckligt för att påbörja en avbetalning på en villa i utkanten av Malmö. Inga ordentliga tunga summor.

Träffades de inte när Zlatan parkerade sin ferrari som 20något med en ljus framtid? Samtidigt som hon var en singel 30något samtidigt som hon såg just en 20något miljonär med en ljus framtid som tyckte om henne? Hon är inte en dum tjej, hon såg hela sin framtid och tog chansen.

Han hade precis gått till Ajax, hon hade en fet Mersa, och det var han som sökte upp henne för han kunde inte släppa hennes kaxiga beteende.

Så hon gjorde ju allt fel egentligen, om hon nu ville åt honom. Hade inte han sökt upp henne hade de aldrig blivit ett par, så att hon blev impad vid första mötet är jävligt fel, det blev däremot Zlatan.

Nu vet du det.
Citera
2013-12-22, 14:42
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Om jag inte missminner mig så tjänade Helen 600 tkr typ året innan hon träffade Z så att hon hade pengar är väl felaktigt om hon inte ärvt då! Sedan går det aldrig att veta, jag tror att hon tyckte om Z men klart det spelat in att han var en ung kille påväg uppåt men hade han inte varit fotbollsspelare så hade hon troligtvis inte blivit intresserad och att han tog kontakten är ju oväsentligt men Soccersson är inte känd för att tänka logiskt... Hon har ju inte direkt varit generös med intervjuer så förhoppningsvis är hon genuint intresserad av Z och inte bara pengarna hans!

Roligt att Z nämner att både han och Cavani är bra målgörare och troligtvis kommer göra mål ikväll, känns som att han mognat väldigt mycket de senaste åren. Får hoppas båda får göra varsitt mål idag och att psg vinner!
Citera
2013-12-22, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson
Om jag inte missminner mig så tjänade Helen 600 tkr typ året innan hon träffade Z så att hon hade pengar är väl felaktigt om hon inte ärvt då! Sedan går det aldrig att veta, jag tror att hon tyckte om Z men klart det spelat in att han var en ung kille påväg uppåt men hade han inte varit fotbollsspelare så hade hon troligtvis inte blivit intresserad och att han tog kontakten är ju oväsentligt men Soccersson är inte känd för att tänka logiskt... Hon har ju inte direkt varit generös med intervjuer så förhoppningsvis är hon genuint intresserad av Z och inte bara pengarna hans!

Roligt att Z nämner att både han och Cavani är bra målgörare och troligtvis kommer göra mål ikväll, känns som att han mognat väldigt mycket de senaste åren. Får hoppas båda får göra varsitt mål idag och att psg vinner!

Cavani är i Uruguay och reder ut kvinnoaffärer (skilsmässa), inte säkert att han är tillbaka. Synd, för hade varit kul att se dem tillsammans mot Lilles täta defensiv.
Citera
2013-12-22, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flirk
Cavani är i Uruguay och reder ut kvinnoaffärer (skilsmässa), inte säkert att han är tillbaka. Synd, för hade varit kul att se dem tillsammans mot Lilles täta defensiv.
Juste, synd tycker det ser ut som att Z och Cavani börjar hitta varandra och båda blir väldigt glad när den andra gör mål vilket tycker jag tyder på lite bromance mellan dem Någon som har koll om Zlatans barn börjat spela fotboll än?
Citera
2013-12-22, 15:26
Medlem
Citat:
Om jag inte missminner mig så tjänade Helen 600 tkr typ året innan hon träffade Z så att hon hade pengar är väl felaktigt om hon inte ärvt då!

Hyfsad inkomst, men det saknar ändå relevans.

Citat:
Sedan går det aldrig att veta, jag tror att hon tyckte om Z men klart det spelat in att han var en ung kille påväg uppåt men hade han inte varit fotbollsspelare så hade hon troligtvis inte blivit intresserad och att han tog kontakten är ju oväsentligt

Hur fan kan det vara det, det är ju pga av att HAN hängde efter henne som de fick kontakt.

Citat:
Hon har ju inte direkt varit generös med intervjuer så förhoppningsvis är hon genuint intresserad av Z och inte bara pengarna hans!
Då de möttes, och han var en av de mest lågavlönade i Ajax (2002), Hasse Borg lurade ju honom där, så 1) Hur fan ska hon veta vem han är just då, då var han inte känd, inte rik, och hade inte slagit igenom. Han hade ju för fan inte ens vunnit sin första titel ens.

2) Om han är den som söker upp henne, så blev hon inte lika impad vid första mötet som han blev, han blev så tagen av henne att han inte kunna släppa det.

Och när hon hamnat på samma nivå som honom så hade han inte ens en titel

Så du gör sådana logiska felslut att man häpnar.
Citera
2013-12-22, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soccerson
Hyfsad inkomst, men det saknar ändå relevans.

Hur fan kan det vara det, det är ju pga av att HAN hängde efter henne som de fick kontakt.

Då de möttes, och han var en av de mest lågavlönade i Ajax (2002), Hasse Borg lurade ju honom där, så 1) Hur fan ska hon veta vem han är just då, då var han inte känd, inte rik, och hade inte slagit igenom. Han hade ju för fan inte ens vunnit sin första titel ens.

2) Om han är den som söker upp henne, så blev hon inte lika impad vid första mötet som han blev, han blev så tagen av henne att han inte kunna släppa det.

Och när hon hamnat på samma nivå som honom så hade han inte ens en titel

Så du gör sådana logiska felslut att man häpnar.
Läsförståelse är inte din starka sida antar jag. Irrelevant att han var efter henne hon kan ändå spelat ointresserad eller i efter hand förstått vem han egentligen var och vad han var påväg att bli. Du ska nog hålla dig borta från att diskutera har läst massor av inlägg av dig och du förlorar samtliga...
Citera
2013-12-22, 16:12
Medlem
Citat:
Läsförståelse är inte din starka sida antar jag. Irrelevant att han var efter henne hon kan ändå spelat ointresserad eller i efter hand förstått vem han egentligen var och vad han var påväg att bli. Du ska nog hålla dig borta från att diskutera har läst massor av inlägg av dig och du förlorar samtliga...
Nu sitter du och spekulerar för att du annars inte får ihop det.

Då säger jag att hon bara ville ha han en natt men han ville mer? Precis, det blir liksom fel, vi kan endast utgå ifrån det vi vet, och det vi vet är:

Han hade inte ens slagit igenom 2002, och det var han som följde efter henne.

För hon kan ha varit hur jävla intresserad innerst inne, och vad du vill, faktum kvarstår att han var den som tog kontakten, så bevisligen ville han mer än henne. Det är alltså tack vare att följde efter henne som det blev de två. Hon var ju uppenbarligen inte frestad så att hon tog kontakt och hon hade INGEN ANING om att han skulle ta kontakt.

Hahahaha

Platt fall igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in