Citat:
Ursprungligen postat av
Captain.Johansson
Om jag inte missminner mig så tjänade Helen 600 tkr typ året innan hon träffade Z så att hon hade pengar är väl felaktigt om hon inte ärvt då!
Hyfsad inkomst, men det saknar ändå relevans.
Citat:
Sedan går det aldrig att veta, jag tror att hon tyckte om Z men klart det spelat in att han var en ung kille påväg uppåt men hade han inte varit fotbollsspelare så hade hon troligtvis inte blivit intresserad och att han tog kontakten är ju oväsentligt
Hur fan kan det vara det, det är ju pga av att HAN hängde efter henne som de fick kontakt.
Citat:
Hon har ju inte direkt varit generös med intervjuer så förhoppningsvis är hon genuint intresserad av Z och inte bara pengarna hans!
Då de möttes, och han var en av de mest lågavlönade i Ajax (2002), Hasse Borg lurade ju honom där, så 1) Hur fan ska hon veta vem han är just då, då var han inte känd, inte rik, och hade inte slagit igenom. Han hade ju för fan inte ens vunnit sin första titel ens.
2) Om han är den som söker upp henne, så blev hon inte lika impad vid första mötet som han blev, han blev så tagen av henne att han inte kunna släppa det.
Och när hon hamnat på samma nivå som honom så hade han inte ens en titel
Så du gör sådana logiska felslut att man häpnar.