2014-10-02, 03:04
Medlem
Varför är man så impad av Zlatan egentligen? Är det bara jag & min fotbollstokiga brorsa som inser att Zlatan, Ronaldo och SuperMario byggt upp sina kroppar med hjälp av stenförbjudna substanser. Jag tänker alltid på Ben Jonson och hans muskeluppbyggnad när jag ser vissa spelare.

För övrigt så kommer fotbollspelare hålla längre och längre upp i ålder eftersom ingen åker fast för EPO-doping. Zlatan spelar nog i Italien som 48-åring
Citera
2014-10-03, 13:49
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
Idag fyller Zlatan 33 år!
Citera
2014-10-16, 15:39
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Zlatan missar matchen i morgon enligt fotbollskanalen, får hoppas han blir bra snarast, både psg och Sverige behöver honom! Får hoppas Cavani presterar i morgon nu när han varit dålig många matcher i rad, löpningarna hans är ju bra men tekniken och avsluten bedrövliga, för att psg ska ha en chans att vinna cl måste Cavani prestera som i Napoli och Zlatan som han gjort de senaste åren.
Citera
2014-11-02, 05:14
Medlem
hur går det egentligen för zlatan och hans skada? risk för rejäl svacka nu?

cavani och zlatan, de går inte bra ihop va? nån som har lite background.stuff om det? är det lite samma som messi vs ibra fajten?
Citera
2014-11-02, 19:08
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedBlueGreen
hur går det egentligen för zlatan och hans skada? risk för rejäl svacka nu?

cavani och zlatan, de går inte bra ihop va? nån som har lite background.stuff om det? är det lite samma som messi vs ibra fajten?
Tycker inte det känts som något agg i mellan dem, de firar med varandra när de målar, tackat varandra för assists osv sedan så vill ju Cavani lira centralt men han har ändå gjort det okej på kanten, inte sett att det skulle vara något större problem mellan dem. Pratas om 10 dagar eller något, kommer nya uppgifter hela tiden när han ska vara tillbaka men förhoppningsvis är det snart.
Citera
2014-11-05, 22:25
Medlem
dagsmejas avatar
Vad är det för skada han har egentligen? Det var ju tydligen inte hälsporre.
Citera
2014-11-05, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dagsmeja
Vad är det för skada han har egentligen? Det var ju tydligen inte hälsporre.

Den ska väl vara nästan läkt nu eller?
Citera
2014-11-05, 23:11
Medlem
dagsmejas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flirk
Den ska väl vara nästan läkt nu eller?
Jo, men inte ännu. Men frågan är vilken skada det är.
Citera
2014-11-10, 03:13
Medlem
Tillbaka med besked. Var inblandad i mål 2 i 2-0 vinsten mot Marseille. Var väldigt het på gröten. Gick själv någon gång där jag tror han normalt passat, målkåt som bara den.

Bådar gott, såg riktigt hungrig ut.

PSG har mycket i sig.
Citera
2014-11-10, 15:14
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flirk
Tillbaka med besked. Var inblandad i mål 2 i 2-0 vinsten mot Marseille. Var väldigt het på gröten. Gick själv någon gång där jag tror han normalt passat, målkåt som bara den.

Bådar gott, såg riktigt hungrig ut.

PSG har mycket i sig.
Ja, han såg väldigt hungrig ut och sugen på att göra mål. Laurent Blanc vill inte att han spelar träningslandskampen mot Frankrike, men Hamrén verkar inte riktigt lyssna än så länge.

Kan vi räkna med att han är så pass i form (tänker mest på tempo/ork) att han kan starta mot Montenegro?
Citera
2014-11-10, 19:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Ja, han såg väldigt hungrig ut och sugen på att göra mål. Laurent Blanc vill inte att han spelar träningslandskampen mot Frankrike, men Hamrén verkar inte riktigt lyssna än så länge.

Kan vi räkna med att han är så pass i form (tänker mest på tempo/ork) att han kan starta mot Montenegro?

Montenegromatchen är ju före Frankrikematchen.. Hur tänkte du nu?
Citera
2014-11-10, 20:55
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackup
Montenegromatchen är ju före Frankrikematchen.. Hur tänkte du nu?
Ja, och?

Frågan jag ställde var om Zlatan är i så pass bra matchform att han startar mot Montenegro?

Det andra om att Laurent Blanc inte vill att han ska spela båda matcherna (alltså stå över den betydelselösa Frankrike-landskampen) har inte med min första fråga att göra. Hamrén verkar inte lyssna på Blanc i det avseendet, han säger ju att man inte ska "stänga in" en sådan spelare som Zlatan, utan att han ska få spela om han själv vill och klarar det. Vilket innebär att Zlatan kanske spelar båda matcherna, vem vet - något PSG (Blanc) alltså inte vill.

Är du med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in