2013-12-22, 16:30
Medlem
Glöm Seger-snackat och till något intressantare;

Vad tror ni om Zlatan som Steven Seagal-liknande actionhjälte? Han går till MLS efter PSG och EM 2016. Där säljer han in sig i USA, får roll som B-actionhjälte! Han kan ju Taekwondo och allt!
Citera
2013-12-23, 01:36
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flirk
Glöm Seger-snackat och till något intressantare;

Vad tror ni om Zlatan som Steven Seagal-liknande actionhjälte? Han går till MLS efter PSG och EM 2016. Där säljer han in sig i USA, får roll som B-actionhjälte! Han kan ju Taekwondo och allt!
Jag tror att filmen hade varit en ren kalkonflopp men oavsett hur dålig den hade varit skulle jag utav förklarliga skäl älska den.

Sen förstår jag mej inte på diskussionen som pågått härinne på senare tid, Helena gjorde sådär på fotbollsgalan alltså måste relationen hacka och om Zlatan inte varit känd skulle dom inte varit ett par?

För det första: Vem bryr sej märkbart över hur deras relation utvecklades till det den är idag?
För det andra: Hur långsökt tänker man inte ifall en gest på galan tolkas som förödande?
Citera
2013-12-25, 00:38
Medlem
Jag rankar Zlatan top 10 all time.
Citera
2013-12-25, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av friida112
Jag rankar Zlatan top 10 all time.

Det är du förmodligen rätt ensam om
Citera
2013-12-25, 10:13
Medlem
Är Zlatans tid som nationalhjälte över nu efter hans uttalande om damfotboll?
Citera
2013-12-25, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AngerManagement
Är Zlatans tid som nationalhjälte över nu efter hans uttalande om damfotboll?
Absolut inte. I mina ögon steg han än högre.
Klockrent citat, som alltid. Skönt att i alla fall en offentlig/känd person vågar öppna flabben och säga vad han tycker.
Citera
2013-12-25, 10:39
Medlem
mishimas avatar
Han kommer att bli stigmatiserad, i varje fall för en vecka, och sedan är det glömt och folk kommer att ställa sig i kö för att köpa biljetter till landslagets matcher. Det är mest fotbollsjournalister och åsiktsmaskiner som kommer att spinna på detta.
Citera
2013-12-25, 10:44
Medlem
Zlatan har aldrig kommit över Lotta Schelins pik att han aldrig vunnit Champions League

Jag är inte bitter!
Citera
2013-12-25, 10:46
Medlem
adolfitlers avatar
Zlatan är inte feminist= PK syntax error!

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/frankrike/zlatan/article18079804.ab

I dagens aftonbladet kan man läsa att Zlatan, svensk medias största invandrargullare inte är feminst! Nej helt sonika kan han nästan räknas som en mansgris. "Damfotboll är tråkigt" "Om vi ska jämföra så kan dom få en cykel med min autograf" "herrfotbollen har tagit damfotbollen där den är" "Sverige höjer sin damfotboll högst i världen" osv.

Hur ska detta PK syntax error redas ut?

Hur prioriterar man högst här, invadrare vs feminist?
Citera
2013-12-25, 10:52
Avslutad
Vore det inte bättre om han höll käften istället? Varför skall han lägga sig i öht? Zlatans starka sida är absolut inte att uttala sig om saker kan vi konstatera.
Citera
2013-12-25, 10:56
Medlem
Eight08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolfitler
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/frankrike/zlatan/article18079804.ab

I dagens aftonbladet kan man läsa att Zlatan, svensk medias största invandrargullare inte är feminst! Nej helt sonika kan han nästan räknas som en mansgris. "Damfotboll är tråkigt" "Om vi ska jämföra så kan dom få en cykel med min autograf" "herrfotbollen har tagit damfotbollen där den är" "Sverige höjer sin damfotboll högst i världen" osv.

Hur ska detta PK syntax error redas ut?

Hur prioriterar man högst här, invadrare vs feminist?

Borde inte denna ligga i media? Antar att du syftar på besväret tidningarna får med hur dom ska lägga fram detta.

Man märker i denna artikel att det är en helt annan ton än det skulle varit om t.ex. Anders svensson skulle sagt detta. Så jag tror detta är borta om två dagar.
Citera
2013-12-25, 10:57
Medlem
Headshrinkers avatar
Skönt att Zlatan av alla personer säger vad han tycker. Stort av honom att gå emot PK vågen. Sen kan damerna gnälla hur mycket man orkar men får man stryk mot AIKs P17 med en man mer en hel halvlek så kanske man borde komma till självinsikt att man inte är så jävla bra som man tror och att herrarna är ljusår bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in