2009-06-10, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Das_Roddbåt
All "förstörelse" av annans egendom är fördjävligt. Våran lilla butik fick sig en omgång av dessa "konstnärer" för ett tag sedan. Dyrt som satan blev det eftersom vi var tvungna att byta ut skylten då den inte gick att sanera för under priset som den kostade.

Definera "annans egendom"
Citera
2009-06-10, 18:37
Bannlyst
Citat:
All "förstörelse" av annans egendom är fördjävligt. Våran lilla butik fick sig en omgång av dessa "konstnärer" för ett tag sedan. Dyrt som satan blev det eftersom vi var tvungna att byta ut skylten då den inte gick att sanera för under priset som den kostade.
skaffa en skylt som går att sanera så slipper ni byta ut den hela tiden
Citera
2009-06-10, 18:41
Medlem
scream2mes avatar
Citat:

Vira in skylten i gladpack och varje morgon den är nedklottrad byter du bara plast
Citera
2009-06-14, 19:23
Medlem
Fy fan vad förbannad man blir.

När man kommer ut genom porten på morgonen så är det någon jävla snorunge som inte har en jävla aning om hur mycket det kostar att ta bort skiten som sprayats över hela porten och alla andra i hela jävla området.

Jag tänker inte berätta vilket område eller vilken tagg det är då det ger er den uppmärksamhet ni som taggar är ute efter

Vi är en liten brf som varken vill eller har råd att sanera efter er. Jävla attention seekers.

Tag-namn så jävla interna att ingen annan utom ni som håller på med skiten bryr sig om dem...lägg ner för helvete! Hoppas verkligen att de åker dit och får böta i 100 000kr klassen och att de kanske till och med får rejält med spö om någon kommer på dem.

GE FAN I ATT TAGGA PÅ HUS!...spring ned till akvedukterna vid järnvägsrälsen istället...apor!
Citera
2009-06-14, 19:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tepez
När man kommer ut genom porten på morgonen så är det någon jävla snorunge som inte har en jävla aning om hur mycket det kostar att ta bort skiten som sprayats över hela porten och alla andra i hela jävla området.

Jag tänker inte berätta vilket område eller vilken tagg det är då det ger er den uppmärksamhet ni som taggar är ute efter

Vi är en liten brf som varken vill eller har råd att sanera efter er. Jävla attention seekers.

Tag-namn så jävla interna att ingen annan utom ni som håller på med skiten bryr sig om dem...lägg ner för helvete! Hoppas verkligen att de åker dit och får böta i 100 000kr klassen och att de kanske till och med får rejält med spö om någon kommer på dem.

GE FAN I ATT TAGGA PÅ HUS!...spring ned till akvedukterna vid järnvägsrälsen istället...apor!
att sanera klotter ingår i underhållet av en fastighet tycker jag
Citera
2009-06-14, 19:45
Medlem
Walter_Sobchaks avatar
Klotter skapar jobb, klotter skapar pengar till dig mig och alla.
Citera
2009-06-14, 20:51
Medlem
Du har rätt i det men också så jävla fel på samma gång. Mitt är mitt och ditt är ditt...ge fan i mina prylar så ger jag fan i dig. Ja, inte hade vi spenderat pengarna på något annat och därmed skapat jobb och dessutom fått en vara eller en tjänst som ingen tvingat på oss.

Tänk att ni, nästa gång en försäljare ringer eller knackar på er port, måste köpa produkten eller tjänsten som bjuds ut oavsett om ni gillar den eller inte. Rimligt? Givetvis inte. Tycker någon som håller på och taggar det är ok att krossa fönster på en fastighet? Tror inte det, men effekten är densamma för den drabbade.

Det finns INGET som rättfärdigar det som alla tagnissar håller på med.
Citera
2009-06-14, 22:32
Medlem
Malewhales avatar
Citat:
Du har rätt i det men också så jävla fel på samma gång. Mitt är mitt och ditt är ditt...ge fan i mina prylar så ger jag fan i dig. Ja, inte hade vi spenderat pengarna på något annat och därmed skapat jobb och dessutom fått en vara eller en tjänst som ingen tvingat på oss.

Tänk att ni, nästa gång en försäljare ringer eller knackar på er port, måste köpa produkten eller tjänsten som bjuds ut oavsett om ni gillar den eller inte. Rimligt? Givetvis inte. Tycker någon som håller på och taggar det är ok att krossa fönster på en fastighet? Tror inte det, men effekten är densamma för den drabbade.

Det finns INGET som rättfärdigar det som alla tagnissar håller på med.

Det kostar inga pengar om ni inte sanerar. På vilket sätt skadar det dig att någon har skrivit sitt namn på ditt hus om det inte kostar dig någonting?
Citera
2009-06-15, 00:13
Bannlyst
Citat:
Tycker någon som håller på och taggar det är ok att krossa fönster på en fastighet? Tror inte det, men effekten är densamma för den drabbade.
all skadegörelse är bra
Citera
2009-06-15, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malewhale
Det kostar inga pengar om ni inte sanerar. På vilket sätt skadar det dig att någon har skrivit sitt namn på ditt hus om det inte kostar dig någonting?

Får jag tatuera in mitt namn i din panna? Det skadar ju inte dig...
Citera
2009-06-15, 00:36
Medlem
faixers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golliwogg
Får jag tatuera in mitt namn i din panna? Det skadar ju inte dig...
Haha det där måste vara den sämsta jämförelsen jag nånsin sett!

Edit: Jag hoppas verkligen inte att du kände att du dissade nån när du skrev det där.
Senast redigerad av faixer 2009-06-15 kl. 01:05.
Citera
2009-06-15, 01:56
Medlem
Brunnsparkens avatar
klotter är bra för jobbkrisen, perfekt sommarjobb för ungdomar som vill tjäna extra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in