2008-06-30, 14:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Luminare
Jag hatar dess jävla klottrare!!

Vi äger ett hyreshus som konstant blir nerklottrat av dessa idioter.
När man står där och skrubbar bort någon ful jävla tag så fantiserar man ofta om vad man skulle gjort om man fick tag på de jävlar som gjort det.

vad skulle du göra om du fick tag på dom då?
Citera
2008-06-30, 15:59
Medlem
art_s avatar
Citat:

När man står där och skrubbar bort någon ful jävla tag så fantiserar man ofta om vad man skulle gjort om man fick tag på de jävlar som gjort det.
Pajas. Hoppas du träffar på en klottrare någon dag så har du varken ansiktet eller huset rent.
Citera
2008-07-02, 12:54
Medlem
Zellboms avatar
Citat:

Ge exempel
Citera
2008-07-05, 14:16
Medlem
Pl0xans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.U.C.K
Denna tråd är sammanfogad med den nyare "för eller emot". Tyvärr hamnar äldsta inläggen först.
Detta är det första inlägget:

Tillbala till F.U.C.Ks inlägg.

Klotter/graffiti är så jävla onödigt, iaf när man målar på OFFENTLIGA VÄGGAR, T-TÅG och dylikt, det förstör helt enkelt omgivningen. Om man nu tycker att graffiti är konst, måla då för h----e på dukar, eller väggar som ni fått tillåtelse för.
Gör som riktiga konstnärer och bekosta era "målardukar" själva och sluta belasta samhället på 100-tals miljoner varje år som kan gå till annat nyttigt. Man ser ju för tusan inte Anders Zorn stå där i en alle´ och oljemålar en kvinna!!

Ber om ursäkt för detta F.U.C.K.
Trevligt att se att du fortfarande finns på FB.
/moderator
memorexonece

Hahaha shit, Om ja betalar skatt för att SJ ska bygga tåg o komunen ska bygga nya elskåp mm. jag har fan inte ens bett om att betala skatt.. Då faan ska jag få lämna mitt märke min signatur på dom här sakerna för dom är lika mycket mina som alla andras!!!!!!!
Citera
2008-07-06, 19:50
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pl0xan
Hahaha shit, Om ja betalar skatt för att SJ ska bygga tåg o komunen ska bygga nya elskåp mm. jag har fan inte ens bett om att betala skatt.. Då faan ska jag få lämna mitt märke min signatur på dom här sakerna för dom är lika mycket mina som alla andras!!!!!!!
man kan ju också säga typ "Jag betallar ju skatt, jag försärnar(?) fan detta!" eller "Det är ju ändå så jävla Fult" ajja, håller med dig, spräng regeringen!!
Citera
2008-07-06, 19:53
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av satur
man kan ju också säga typ "Jag betallar ju skatt, jag försärnar(?) fan detta!" eller "Det är ju ändå så jävla Fult" ajja, håller med dig, spräng regeringen!!
Du menar förtjänar?
Citera
2008-07-10, 20:45
Medlem
Androass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saprofyt.
Hur förklarar man för en oinsatt?
Tja, du får väl helt enkelt säga som det är; att du är för mesig för att begå brott som kan få konsekvenser och springer istället runt på nätterna och förstör andras egendom och leker gangsta?
Citera
2008-07-10, 20:49
Medlem
art_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Androas
Tja, du får väl helt enkelt säga som det är; att du är för mesig för att begå brott som kan få konsekvenser och springer istället runt på nätterna och förstör andras egendom och leker gangsta?
Menar du att klotter inte kan få konsekvenser? Och nej gangsters har ingenting med graffiti att göra. Fy på dig.

Edit: det finns en för/emot tråd, testa den.
Citera
2008-07-10, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av art_
Och nej gangsters har ingenting med graffiti att göra.

Edit: det finns en för/emot tråd, testa den.

jag som trodde gängen där borta körde "gäng-tags" typ som att markera att det här är vårt område?

Jag brukar alltid svara: syns man inte så finns man inte. (som någon har skrivit nånstans)
Citera
2008-07-10, 21:07
Medlem
jackees avatar
Citat:
Ge mig din adress så kommer jag och taggar dig i trynet. Jag lovar att jag kommer lägga bort min moraliska sida. MVH

Alltid lika roligt att läsa klotterhatares hotelser. Lika patetiskt varenda gång.
Citera
2008-07-10, 21:25
Medlem
Androass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackee
Alltid lika roligt att läsa klotterhatares hotelser. Lika patetiskt varenda gång.
Japp visst är det. Ännu roligare är att höra klottrare försöka rättfärdiga sitt olagliga vidriga beteende likt en dåre dunkar pannan i bordet.
Citera
2008-07-10, 21:32
Medlem
jackees avatar
Citat:
Japp visst är det. Ännu roligare är att höra klottrare försöka rättfärdiga sitt olagliga vidriga beteende likt en dåre dunkar pannan i bordet.

Jag rättfärdigar inte mitt klottrande, och det har jag aldrig gjort. Däremot så tycker jag att det är konstigt att vi är bland de mer hatade grupperingarna i samhället. Det finns betydligt värre saker än klotter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in