2009-08-29, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .54321
Ok. Glömde säga att den som inte målar borde kolla in vad det står, snart kommer ni se att vissa tags finns överallt nästan. Då kommer ni förstå att ingen person skulle göra så mycket, riskera så mycket för att sedan åka fast och sedan få höga böter/fängelse utan extrem kärlek för det man gör.

Jo jag har allt lyckats urskilja ett par olika. Den jag ser mest är "S4L" som tydligen skall stå för Smoke 4 Life, vad jag har hört.
Citera
2009-09-08, 12:01
Medlem
Klottrare är inte bara respektlösa nu för tiden, de är även lagom slöa. Det krävs inte mycket till för att som privatperson i lokaltrafiken se dom i aktion eftersom de rör sig i sengångartempo efter att de injicerar sig själva med innedrogen Dumbstep.

http://www.youtube.com/watch?v=_5R7OBi6MdY
Citera
2009-09-08, 12:30
Medlem
alaskapollocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utter.
Klottrare är inte bara respektlösa nu för tiden, de är även lagom slöa. Det krävs inte mycket till för att som privatperson i lokaltrafiken se dom i aktion eftersom de rör sig i sengångartempo efter att de injicerar sig själva med innedrogen Dumbstep.

http://www.youtube.com/watch?v=_5R7OBi6MdY

dumbstep (street-slang) för vad som annars kallas för dubstep i folkmun, brukas ofta i samband med mix av andra substanser samt soft humör. tillfälliga bieffekter kan uppkomma såsom seghet, dålig musiksmak samt ett osammanhängande motoriskt gung. nyttjas ofta i kladdande personers slutna umgängen och klassas som EXTREMT farligt under påverkan av kladdaction.
Citera
2009-09-28, 18:48
Medlem
Zeke Wargs avatar
Trött på självgoda klotterkonstnärer

Jag blir så förbannat trött på alla dessa klotterkonstnärer som ska kladda överallt - precis som om dom tror att alla jävlar vill se på deras skit.

Om ni vill måla, så skaffa er papper eller dukar eller vad som helst att måla på, men tvinga inte på mig - och andra - er rappakalja!

Förslag: Ställ ut "konsten" någonstans. På ett galleri, t.ex. Kanske kan ni tjäna några spänn dessutom.

Snacka om självgodhet, detta att självpåtaget, oombedd, ta på sig rollen som artist och pracka på andra detta skit!

Tro inte att ni är några rebeller om det var det ni var ute efter - stå upp för vad ni gör!

Slutligen. Vad skulle ni säga om jag sket i er brevlåda om jag visst var ni bodde?

(Javisst, jag blir även satans så trött på all reklam på alla möjliga och omöjliga ställen.)
Citera
2009-09-28, 18:52
Bannlyst
https://www.flashback.org/showthread.php?t=10514
Citera
2009-09-28, 18:53
Medlem
marcusbs avatar
en arg man/kvinna
Citera
2009-09-28, 19:07
Medlem
saturs avatar
tro det eller ej, nästan alla sitter på papper och ritar!, vad har hänt för att du ska lacka ur? Din fina dyra(jätte dyra) Mercedes har blivit lite skrapad?
Citera
2009-09-28, 19:17
Medlem
lockbetets avatar
Ut Med Alla Klottrare I Sverige!!!!! Usch Fy Och Blä För Dom Där Snorungarna Som Kladdar!!!!! Renare Sverige Tack!!! Mp2010!!!
Citera
2009-09-28, 19:31
Medlem
Kottons avatar
Jag hatar reklamen som ditt företag sätter upp överallt.
Citera
2009-09-28, 19:32
Medlem
Schutnes avatar
Sluta titta?
Citera
2009-09-28, 19:34
Medlem
.54321s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeke Warg
Jag blir så förbannat trött på alla dessa klotterkonstnärer som ska kladda överallt - precis som om dom tror att alla jävlar vill se på deras skit.

Om ni vill måla, så skaffa er papper eller dukar eller vad som helst att måla på, men tvinga inte på mig - och andra - er rappakalja!

Förslag: Ställ ut "konsten" någonstans. På ett galleri, t.ex. Kanske kan ni tjäna några spänn dessutom.

Snacka om självgodhet, detta att självpåtaget, oombedd, ta på sig rollen som artist och pracka på andra detta skit!

Tro inte att ni är några rebeller om det var det ni var ute efter - stå upp för vad ni gör!

Slutligen. Vad skulle ni säga om jag sket i er brevlåda om jag visst var ni bodde?

(Javisst, jag blir även satans så trött på all reklam på alla möjliga och omöjliga ställen.)

Fan, du fick mig att inse vad dum jag är, ska genast sluta klottra. Hoppas alla andra klottrare förstår hur dumt det är att klottra och att det inte är coolt, som alla klottrare tycker. För alla vet ju att klottrare bara är ute efter att vara coola, till och med de som aldrig har träffat en klottrare i hela sitt liv vet detta.
Citera
2009-09-28, 19:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .54321
Fan, du fick mig att inse vad dum jag är, ska genast sluta klottra. Hoppas alla andra klottrare förstår hur dumt det är att klottra och att det inte är coolt, som alla klottrare tycker. För alla vet ju att klottrare bara är ute efter att vara coola, till och med de som aldrig har träffat en klottrare i hela sitt liv vet detta.

Usch, avskyr ordet "klotter". Jag kallar inte graffiti för klotter. Klotter, det är snorungar som skriver "fitta" och "balle" på väggar, och drar massa streck och bara förstör allmänt med pennor, och pappas sprejburkar från garaget. Det är klotter.

Graffiti är allt från snygga, detaljrika målningar, till snabba 'throw-up' målningar i New York, till tags på stan.

/Jacob
Senast redigerad av Go 2009-09-28 kl. 19:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in