Citat:
Ursprungligen postat av Carrie.White
Man tycker ju det och i en perfekt värld vore det ju så. Men så ser det bevisligen inte ut idag och anledningen till detta är inte speciellt svår att hitta.
Nej, att SD har många oseriösa politiker och anhängare är ingen dold hemlighet direkt.
Citat:
Sedan skall man också nämna att de flesta SD:are sköter sitt arbete bra.
Från artikeln om SD:s (brist på) aktivitet i Uppsala län:
"[...]på flera håll att SD gjort ytterst lite väsen av sig och det har också varit problematiskt med representationen."
Är det bara i Uppsala län som det kommer rapporter från nästan varenda kommun om att de är oengagerade och vad beror det i så fall på att slöa sverigedemokrater är mest utbredda i Uppsala län?
Edit: Inte bara i Uppsala län:
http://hd.se/helsingborg/2009/10/28/haer-aer-sverigedemokraterna-i-2/
Citat:
Ja det kan du ju tycka, men vill du skriva om dagens kommunallag i ärendet så är väl denna tråd fel forum? Borde väl snarare bli en ny tråd i juridikforumet då.
Jag skriver att jag tycker att det är fel att man som politiker får stöd för sitt arbete, trots att man inte bedriver politiskt arbete, vilket står i linje med diskussionsunderlaget i tråden eftersom jag tog upp det i ursprungsinlägget.
Du struntar då i att svara på frågan och hänvisar mig istället till juridikforumet