2009-10-25, 14:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PRiVATE
Det är bara bögar som hänger på facebook.
Du verkar vara en mogen och seriös person, ungefär som resten av de som röstar på SD.
2009-10-25, 14:53
Medlem
Raven35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oglach
Tss, kolla in medlemslistan. Ni är en liten patetisk grupp bittra personer som röstar på SD. Här är folket! http://www.facebook.com/pages/Sverigedemokraterna-i-riksdagen-Nej-tack/142027660912

Ökar med 1500 personer i timmen.
Ja ni är allt bra roliga ni Pkare. Ni spyr galla över alla SD are som hänger här på FB, ni är noga med att tala om att de minsann är överrepresenterade här och ska minsann inte dra några slutsatser av detta. Det håller jag ju förövrigt med om, det är helt rätt o riktigt att det är dumt att dra slutsatser av sånt du röstar om i ett forum. Men nu sitter ni och hänvisar till ett lång mer patetiskt forum, nämligen facebook. Man tar sig för pannan Är det där alla "rättänkande" pk are är?, Ja vars annars! Vill ni ha än mera stöd för ert flum kan jag föreslå Lunar, är säker på att ni är jälvigt starka där också! Grattis! Verkligen!
2009-10-25, 14:53
Bannlyst
Citat:
Du verkar vara en mogen och seriös person, ungefär som resten av de som röstar på SD.
Jag är mogen och seriös att verka för en öppen och fri debatt.
2009-10-25, 14:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Raven35
Ja ni är allt bra roliga ni Pkare. Ni spyr galla över alla SD are som hänger här på FB, ni är noga med att tala om att de minsann är överrepresenterade här och ska minsann inte dra några slutsatser av detta. Det håller jag ju förövrigt med om, det är helt rätt o riktigt att det är dumt att dra slutsatser av sånt du röstar om i ett forum. Men nu sitter ni och hänvisar till ett lång mer patetiskt forum, nämligen facebook. Man tar sig för pannan Är det där alla "rättänkande" pk are är?, Ja vars annars! Vill ni ha än mera stöd för ert flum kan jag föreslå Lunar, är säker på att ni är jälvigt starka där också! Grattis! Verkligen!
Wow, har du hittat ett nytt uttryck? PK? Det har jag aldrig hört förut. Är det när man inte har något annat att säga man som Sverigedemokrat slänger ur sig "PK" och sen tror man vunnit?
Sen är jag nog snarare mycket mindre PK än vad du är, bara i andra frågor...
2009-10-25, 15:04
Bannlyst
Citat:
Jo, ni muslimer är inte tillräckligt civiliserade för att leva i västerlandet.
2009-10-25, 15:05
Medlem
lajjjbans avatar
Diskussioner om SVTs Agenda 25/10-2009, pöbeldebatten för att smutskasta SD

21:15 Agenda
Del 9 av 16. Får Sverigedemokraterna för mycket uppmärksamhet av medier och politiker? Och vilka erfarenheter ska man dra av den hätska stämningen i Storbritannien, där BBC har släppt in högerextremistiska partiet BNP i finrummet och låter dem vara med i det klassiska politikprogrammet Question Time. Debatt mellan vice statsminister Maud Olofsson (C), Mona Sahlin (S), partiledare, Lena Mellin, Aftonbladet och Daniel Poohl, tidningen Expo. Agenda redovisar också en opinionsundersökning som visar vad svenska folket tycker om den senaste tidens omfattande publicitet kring Sverigedemokraterna. Vilken väg ska socialdemokraterna gå - kan partiet locka storstadsväljarna och samtidigt tillfredsställa många gräsrötters krav på en tydlig vänsterpolitik? Partiledaren Mona Sahlin (S) inför socialdemokraternas kongress som inleds i veckan. Exklusiv intervju med Elinor Ostrom, den första kvinnan som får ekonomipriset till Alfred Nobels minne. Programledare: Anna Hedenmo.
* Även i SVT24 26/10, SVT2 26/10, SVT1 26/10, SVT24 27/10 och SVT2 28/10

Ja, hur smutsigt kommer det bli? Känns som att det kan bli riktigt illa. Själv kommer jag garanterat få brainfreeze en handfull gånger under debattens gång.

För er som inte fått nog av, eller missat, illa gjorda vinklingar i media så kan jag bjuda på Lilla löpsedelns inslag om JÅs debattartikel http://www.youtube.com/watch?v=0Btp_Kk2zPg

En liten preview innan slakten ikväll så att säga. Skrattretande, minst sagt.

Edit: Kollade på inslaget igen och skrattretande är nog inte rätt ord. Skrämmande är det.
Senast redigerad av lajjjban 2009-10-25 kl. 15:16.
2009-10-25, 15:07
Medlem
Raven35s avatar
Citat:
Wow, har du hittat ett nytt uttryck? PK? Det har jag aldrig hört förut. Är det när man inte har något annat att säga man som Sverigedemokrat slänger ur sig "PK" och sen tror man vunnit?
Hoppsan tog du åt dig? Ber om ursäkt, visste inte att det spelade sån stor roll. Vad vill du bli kallad? Sosse, vänsterpartist? Pk var ju inte bra, trots att dina åsikter är väldigt pk, så vad? Själv är jag Sverigedemokrat. Vet ej heller vad jag tros ha vunnit, ville bara poängtera att varken Facebookare eller Lunarstormare är nått som får en enda sund människa att annat än hånle. Sen har jag jävligt svårt att se vad det har för relevans i diskussionen heller, men jag hänger och andra sidan inte på facebook så vad vet jag
2009-10-25, 15:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PRiVATE
Jo, ni muslimer är inte tillräckligt civiliserade för att leva i västerlandet.
Jag är inte muslim utan ateist men okej...

Citat:
Ursprungligen postat av Raven35
Hoppsan tog du åt dig? Ber om ursäkt, visste inte att det spelade sån stor roll. Vad vill du bli kallad? Sosse, vänsterpartist? Pk var ju inte bra, trots att dina åsikter är väldigt pk, så vad? Själv är jag Sverigedemokrat. Vet ej heller vad jag tros ha vunnit, ville bara poängtera att varken Facebookare eller Lunarstormare är nått som får en enda sund människa att annat än hånle. Sen har jag jävligt svårt att se vad det har för relevans i diskussionen heller, men jag hänger och andra sidan inte på facebook så vad vet jag
Du kan kalla mig för kommunist, arbetarklass och patriot. Sug på den.
2009-10-25, 15:08
Medlem
Ankdammsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cseh
PK-maffian har snart 75 000 medlemmar i sin Facebook-grupp.
Vilket kan jämföras med ca 300 000 SD-röster i opinionsundersökningarna + alla som har dem andraparti. Ska vi säga en halv miljon jämnt?

Citat:
7/10 av svenska folket tycker enligt en ny undersökning att det inte vore bra om SD kom in i riksdagen.
Och 2,7 miljoner håller följaktligen inte med.

Citat:
Det handlar inte om "muslimkramning" (vilket jävla ord). Det handlar om att SD är ett rasistiskt parti som svenska folket har noll förtroende för, vilket blev ganska tydligt i o m Åkessons artikel.
Kolla siffrorna ovan och väg in den massiva mediala motvinden. Går det dåligt för SD, tycker du?

Citat:
Homosexuella par fick nyligen rätten att vigas i kyrka, hur kan du se det som en samhällsutveckling mot en ökad islamisering?
Sverige kommer inte att islamiseras och homosexuella kommer inte att få gifta sig i moskén. Se där, två faktum som inte är helt lätta att få ihop. Tänk om du och andra pk-iter i alla fall försökte.

Citat:
Eller vänta, du kanske rent av ogillar bögar precis som de där islamisterna gör?
Man kan sammanfatta det som att vänstern är för homosexuellas rättigheter så länge de inte vill gifta sig i moskén. Där tar det stopp.

NB: Jag röstar inte på SD, men dina argument suger ändå. Det går att argumentera mot SD med fakta också. Försök någon gång, snälla.
2009-10-25, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CmdrKeen
Bra att agnarna sållas från vetet nu och inte precis innan valet.
Bra artikel jag skulle vilja se någon av våra
tidningar skriva detta
2009-10-25, 15:14
Medlem
Raven35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankdammsman

NB: Jag röstar inte på SD, men dina argument suger ändå. Det går att argumentera mot SD med fakta också. Försök någon gång, snälla.

Det där imponerar. Tyder på intelligens. Man kan argumentera med fakta också! Rätt och sant. Varför kan så gott som inte en enda SD motståndare göra det då? Varför är det bara raassssisst som tramsas omkring om utan uppehåll? Är det så satans skralt om allmänbildning och intelligens bland dessa människor? Och i så fall, vad fan beror det på?
Senast redigerad av Raven35 2009-10-25 kl. 15:16.
2009-10-25, 15:17
Medlem
volvo 240s avatar
Lilla Löpsedeln, ja jävlar där var det propaganda, lögner och weasel worlds.

Men klart, barnen måste ju fostras till goda socialdemokrater.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in