2010-05-25, 20:20
Bannlyst
Kan man blanda dessa?

Tjenare,

Ska införskaffa mig lite shit som jag ska ha i samband med träning

Kan man blanda dessa? Och då menar jag, inte allt i samma gång, utan ja.. Kan man blanda det utan problem under dagen.

Whey-80
NO2 Caps från WnT
Kreatin Monohydrat från Gymgrossisten
Citera
2010-05-25, 21:08
Medlem
Kanske börjar bubbla och explodera i magen på dig.

Nejdå, blanda på du.
Citera
2010-05-25, 21:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Kanske börjar bubbla och explodera i magen på dig.

Nejdå, blanda på du.

Så man kan blanda dessa?
Citera
2010-05-25, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Easter
Så man kan blanda dessa?

Klart du kan.
Citera
2010-05-25, 22:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Easter
Så man kan blanda dessa?

Det skulle väl förmodligen stå på förpackningarna om det var någonting man inte fick kombinera med?
NO2 caps låter helt onödigt förresten, bara så du vet.
Citera
2010-05-28, 23:51
Medlem
PansarBuggys avatar
köpte proteinpulverdrink häromdagen.. dock läste jag i innehållsförteckningen att det innehåller otrevliga sötningsämnet aspartam..
försökte hitta ett proteintillskott utan sötningsmedel men gick bet.... finns det någon osötad proteindrink etc eller eventuellt någon med äkta naturligt socker?
behöver inte smaka gott.
Citera
2010-05-28, 23:54
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PansarBuggy
köpte proteinpulverdrink häromdagen.. dock läste jag i innehållsförteckningen att det innehåller otrevliga sötningsämnet aspartam..
Varför ogillar du aspartam?

Citat:
försökte hitta ett proteintillskott utan sötningsmedel men gick bet.... finns det någon osötad proteindrink etc eller eventuellt någon med äkta naturligt socker?
Hur definierar du oäkta socker? Varför vill du hellre ha detta än aspartam?
Citera
2010-05-28, 23:55
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
behöver inte smaka gott.

Inget fel på aspartam!

Mvh
Citera
2010-05-31, 11:04
Medlem
KinG-NothinGs avatar
Kan väl bli hatad för min idé i den här tråden då jag vet att det är långt ifrån en ultimat idé men tänkte ändå fråga då jag själv knappt har någon koll.

Saken är den att jag nu tränat ordentligt i snart ett år med 4-5 styrkepass i veckan och under de två senaste månaderna mycket löpning/Cross Trainer på det. Jag började käka Proteinpulver och EEA efter någon vecka och sjävla muskelbyggandet har gått utmärkt. Det problem jag har med mig själv är däremot vikten eller snarare fettet på min kropp, när jag började var jag ordentligt överviktig för min kropp med 96 kg på mina 1,82 och efter deff och diet i ungefär en månads tid har jag totalt lyckats landa på 88 kg men jag är inte riktigt nöjd.

Men eftersom jag är totalt urless på att hålla på med deffen och kaloriunderskott så har jag börjat leta på diverse hemsidor efter kosttillskott som ger ökad fettförbränning. Jag har egentligen inte en blekaste aning om hur dessa funkar så jag tänkte fråga er här på FB som vet vart skåpet ska stå. Lever jag i en önskevärd när jag tror att dessa kan hjälpa mig bli av med lite extra vikt eller åtminstone ta bort oönskat fett?
Citera
2010-05-31, 17:22
Medlem
victor.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KinG-NothinG
Kan väl bli hatad för min idé i den här tråden då jag vet att det är långt ifrån en ultimat idé men tänkte ändå fråga då jag själv knappt har någon koll.

Saken är den att jag nu tränat ordentligt i snart ett år med 4-5 styrkepass i veckan och under de två senaste månaderna mycket löpning/Cross Trainer på det. Jag började käka Proteinpulver och EEA efter någon vecka och sjävla muskelbyggandet har gått utmärkt. Det problem jag har med mig själv är däremot vikten eller snarare fettet på min kropp, när jag började var jag ordentligt överviktig för min kropp med 96 kg på mina 1,82 och efter deff och diet i ungefär en månads tid har jag totalt lyckats landa på 88 kg men jag är inte riktigt nöjd.

Men eftersom jag är totalt urless på att hålla på med deffen och kaloriunderskott så har jag börjat leta på diverse hemsidor efter kosttillskott som ger ökad fettförbränning. Jag har egentligen inte en blekaste aning om hur dessa funkar så jag tänkte fråga er här på FB som vet vart skåpet ska stå. Lever jag i en önskevärd när jag tror att dessa kan hjälpa mig bli av med lite extra vikt eller åtminstone ta bort oönskat fett?

Kcalunderskott, nuff said. Bara kriga på, du kommer inte ångra dig efteråt när du står där på beachen sen!
Citera
2010-05-31, 20:51
Medlem
KinG-NothinGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av victor.b

Kcalunderskott, nuff said. Bara kriga på, du kommer inte ångra dig efteråt när du står där på beachen sen!

Nåja, men vad gör dessa såkallade fettförbrännare för kroppen då?
Men du har väl rätt, det är ju värt det i längden. Inget mer godis på ett tag
Citera
2010-05-31, 21:12
Medlem
victor.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KinG-NothinG
Nåja, men vad gör dessa såkallade fettförbrännare för kroppen då?
Men du har väl rätt, det är ju värt det i längden. Inget mer godis på ett tag

Kanske bränner någon ynka kalori åt dig, inte så mycket mer.
Ju mer du förbränner, desto hungrigare är du också, om du inte väljer att äta något som är hungerdämpande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in