2009-12-25, 14:12
Medlem
victor.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Tror det är EPA+DHA i varje tab.

Ganska irrelevant dock, jag vill ju ha både EPA och DHA i mina tabs. Dock helst enbart dom och inte massa annat kludd.

Men det känns som att det borde finnas någonstans att köpa syrorna var för sig. Iaf dom två.
Citera
2009-12-25, 14:15
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av victor.b
Men det känns som att det borde finnas någonstans att köpa syrorna var för sig. Iaf dom två.
Möjligtvis, det var ju det jag frågade i fall du visste. :]
Citera
2009-12-25, 14:28
Medlem
victor.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Möjligtvis, det var ju det jag frågade i fall du visste. :]

Men schabo påstår det. Och då frågade jag ju om jag har feltolkat hans, när jag läste det en andra gång så lät det som att det kunde misstolkas nämligen
Citera
2009-12-25, 14:29
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av victor.b
Men schabo påstår det. Och då frågade jag ju om jag har feltolkat hans, när jag läste det en andra gång så lät det som att det kunde misstolkas nämligen
Som jag tolkar hans inlägg så är det EPA + DHA i samma tab, således kan man inte köpa dem separat av den informationen han gav utifrån min tolkning av hans information.
Citera
2009-12-25, 18:55
Medlem
father Ls avatar
Om någon sitter på mer info vore det uppskattat. Det jag stöter på är oftast epa och dha i samma kapslar eller tabs, även flytande. Ibland hopmixat med jättenattljusolja eller gurkörtsolja som innehåller GLA (gammalinolensyra), jag söker dock helt separerat. Tackar för svar iaf.
Senast redigerad av father L 2009-12-25 kl. 18:58.
Citera
2009-12-28, 15:56
Medlem
Max recovery = Pro gainer?

Tjena, Jag gick och handlade kosttillskot idag och hittade http://shop.workhouse.se/se/art/proton-max-recovery-3-kg.php som jag tyckte såg exakt likadan ut som Pro gainers... Är det bara jag som tycker det eller är det stor skillnad?

tack!
Citera
2009-12-28, 17:31
Medlem
Fröken_Flisas avatar
Det är onödigt mycket du betalar för proteinet där.
Senast redigerad av Fröken_Flisa 2009-12-28 kl. 17:35.
Citera
2009-12-28, 20:04
Medlem
Jag köpte Whey-80 idag och undrar lite.
Det står att för maximal effekt ska man ta det tre gånger dagligen..
Det känns lite overkill, eller? Jag hade tänkt ta det typ efter varje träning bara, några tips på hur man skulle kunna göra? om man ska ta det tre gånger dagligen kommer man ju få köpa ett kilo varannan vecka liksom..

Sedan har jag hört lite hur man ska göra efter träning,, vad sägs om att man tar en portion Whey, en macka och en dextrosol? Eller?
Citera
2009-12-28, 20:09
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onelastchance4
Jag köpte Whey-80 idag och undrar lite.
Det står att för maximal effekt ska man ta det tre gånger dagligen..
Det känns lite overkill, eller? Jag hade tänkt ta det typ efter varje träning bara, några tips på hur man skulle kunna göra? om man ska ta det tre gånger dagligen kommer man ju få köpa ett kilo varannan vecka liksom..

Sedan har jag hört lite hur man ska göra efter träning,, vad sägs om att man tar en portion Whey, en macka och en dextrosol? Eller?
Lyssna aldrig på förpackningen(med vissa undantag). Ta före och efter träningen, sen hem och äta massa mat! Sen då du känner att du inte fått i dig nog med protein.

Snabba kolhydrater efter ett pass behövs inte för vanliga hobbytränande.
Citera
2009-12-29, 01:00
Medlem
Finns det inte billigare Chondroitin än 1500kr/kg? Glukosamin är inte så extremt dyrt, men hade tänkt att kombinera dessa två. Förstår inte varför Chondroitin skall vara så dyrt!
Citera
2009-12-29, 10:50
Medlem
apintofstellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cockmeister
Finns det inte billigare Chondroitin än 1500kr/kg? Glukosamin är inte så extremt dyrt, men hade tänkt att kombinera dessa två. Förstår inte varför Chondroitin skall vara så dyrt!
Varfor ska du ska kopa Chondroitin for?
Senast redigerad av apintofstella 2009-12-29 kl. 10:52.
Citera
2009-12-29, 20:52
Medlem
Chips1s avatar
Jag har köpt nya kosttillskott som är nya för mig. Efter att ha tränat med dom ett par veckor nu (ca 3) så börjar det komma fram finnar/utslag vid bröstena.
jag undrar vilket av tillskotten som ev. är mest bidragande till detta, och även varför?
Så det vore guld om någon lite mer kunnig kunde skriva lite kortfattat vad som sker i kroppen elller vilket ämne som är mest trolig orsak till detta.

Dessa 3 är det jag använder:
WHEY FX (http://www.gymvaruhuset.com/?cid=130285)
MASS FX (http://www.gymvaruhuset.com/?cid=135336)
Novedex XT (http://www.gymvaruhuset.com/?cid=135336)

MVH.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in