Jag hade tänkt börja med kreatin igen nu. Jag har köpt RAGE att ta innan träningen, men jag vill även ha någon sorts kreatin att ta efter träningen för muskelbyggnad.
Jag hade tänkt börja med kreatin igen nu. Jag har köpt RAGE att ta innan träningen, men jag vill även ha någon sorts kreatin att ta efter träningen för muskelbyggnad.
Nej men Dreas gjorde det enkelt för dig. Eea vad man tror är bäst och har samma syfte som vassle protein. Kreatin monohydrat är det enligt studier det som fungerar, om man inte är en non-responder. Sedan så spelar det ingen roll märken eller pris, kör på det billigaste kreatinet du hittar med andra ord på gymvaruhuset. Om du vill använd dig av vassle hellre än eea så gör det, mer en smaksak.
Om du redan har köpt eea i tablettform så följ rekommendationerna, inta ca 6-10g eea före och efter träning.
För övrigt råder jag dig att läsa bla. klistrade tråder och sök efter dina svar. Stor chans att dina frågor har blivit frågade och besvarade. Så läs och gör ditt egna omdöme, det finns mycket information att läsa till sig på FB.