2010-05-23, 13:14
Medlem
fanzaas avatar
Tjena,

Jag hade tänkt börja med kreatin igen nu. Jag har köpt RAGE att ta innan träningen, men jag vill även ha någon sorts kreatin att ta efter träningen för muskelbyggnad.

Vad tycker ni, bör jag ta kreatin monohydrat (http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/creatine-monohydrate-500-g)

eller ger det mer resultat om jag tar något med massa mer saker i? som denna; http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/cell-tech-hardcore-pro-series-3-kg

Tack så mycket!
Citera
2010-05-23, 13:20
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanzaa
Tjena,

Jag hade tänkt börja med kreatin igen nu. Jag har köpt RAGE att ta innan träningen, men jag vill även ha någon sorts kreatin att ta efter träningen för muskelbyggnad.

Vad tycker ni, bör jag ta kreatin monohydrat (http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/creatine-monohydrate-500-g)

eller ger det mer resultat om jag tar något med massa mer saker i? som denna; http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/cell-tech-hardcore-pro-series-3-kg

Tack så mycket!
Börja med att läsa stora tråden om kreatin, du verkar inte ha gjort det.

Mvh
Citera
2010-05-23, 14:42
Medlem
fanzaas avatar
Jo det har jag faktiskt gjort, vad tänkte du på?
Citera
2010-05-23, 14:57
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Jo det har jag faktiskt gjort, vad tänkte du på?
Att du tror att man måste äta kreatin efter träning. Ät det när du äter som störst måltid, eller på frukost för kontinuitet.
Citera
2010-05-23, 17:21
Medlem
fanzaas avatar
Jaha jag förstår :P men vilket bör man köra? Kreatin monohydrat eller med alla andra grejer i?
Citera
2010-05-23, 18:01
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Jaha jag förstår :P men vilket bör man köra? Kreatin monohydrat eller med alla andra grejer i?
vanlig kreatin monohydrat.
Citera
2010-05-25, 13:34
Bannlyst
Jag ska köpa detta till min träning. Är inne på andra månaden.

Whey-80
Kreatin Pyruvat direktverkande tabletter. Från WnT's

Är det bra? 4 tabs innan träning och whey-80 efter träning.
Citera
2010-05-25, 13:39
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easter
Jag ska köpa detta till min träning. Är inne på andra månaden.

Whey-80
Kreatin Pyruvat direktverkande tabletter. Från WnT's

Är det bra? 4 tabs innan träning och whey-80 efter träning.
EAA före och efter. Crea FX under dagen. Hittas på gymvaruhuset.
Citera
2010-05-25, 13:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
EAA före och efter. Crea FX under dagen. Hittas på gymvaruhuset.

Öhm.. Inte direkt mina alternativ.. Lär dig läsa.
Citera
2010-05-25, 14:32
Medlem
Gulingens avatar
Nej men Dreas gjorde det enkelt för dig. Eea vad man tror är bäst och har samma syfte som vassle protein. Kreatin monohydrat är det enligt studier det som fungerar, om man inte är en non-responder. Sedan så spelar det ingen roll märken eller pris, kör på det billigaste kreatinet du hittar med andra ord på gymvaruhuset. Om du vill använd dig av vassle hellre än eea så gör det, mer en smaksak.
Om du redan har köpt eea i tablettform så följ rekommendationerna, inta ca 6-10g eea före och efter träning.

För övrigt råder jag dig att läsa bla. klistrade tråder och sök efter dina svar. Stor chans att dina frågor har blivit frågade och besvarade. Så läs och gör ditt egna omdöme, det finns mycket information att läsa till sig på FB.
Citera
2010-05-25, 16:48
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easter
Öhm.. Inte direkt mina alternativ.. Lär dig läsa.
Nej, dina alternativ grundar sig på att du inte har någon jävla aning. så läs vad jag skrev igen istället.
Citera
2010-05-25, 18:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Nej, dina alternativ grundar sig på att du inte har någon jävla aning. så läs vad jag skrev igen istället.

Nej tack. Det är lugnt asså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in