2010-05-16, 13:01
Medlem
victor.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanzaa
Hej,

Jag har legat på samma vikt länge nu och skulle vilja prova något muskelökande kosttillskott. Har provat Star Nutritions gainer tidigare men det gav inga märkvärdiga resultat direkt. För min kompis har kört på något som hette "mass up" (hittar dock inte produkten nu) och han ökade otroligt mycket i vikt!

Så jag tänkte höra vad det egentligen finns för alternativ? Anabolic Halo har jag förstått på tidigare sökningar ska vara rätt bra. Har ni några andra alternativ?

Tack!

Kaloriöverskott.

Har fått mig att gå från 63kg till 72kg sen december! Grymt, har ökat fint som fan på gymmet också.
Citera
2010-05-16, 13:04
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanzaa
Hej,

Jag har legat på samma vikt länge nu och skulle vilja prova något muskelökande kosttillskott. Har provat Star Nutritions gainer tidigare men det gav inga märkvärdiga resultat direkt. För min kompis har kört på något som hette "mass up" (hittar dock inte produkten nu) och han ökade otroligt mycket i vikt!

Så jag tänkte höra vad det egentligen finns för alternativ? Anabolic Halo har jag förstått på tidigare sökningar ska vara rätt bra. Har ni några andra alternativ?

Tack!
Tillskottet spelar ingen roll, som victor säger, det är kcalmängden som spelar roll!
Citera
2010-05-16, 13:56
Medlem
om jag köper whey fx vilken smak? banana chocolate?
någon som har nå tips?
Citera
2010-05-16, 14:05
Medlem
victor.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snow0iq
någon som har nå tips?

Jordgubb och choklad står mig varmt om hjärtat.
Bananchoklad smakade helt okey men lite halvmysko.
Citera
2010-05-16, 14:42
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snow0iq
någon som har nå tips?

Min absoluta favorit!
Citera
2010-05-16, 15:55
Medlem
hej!!

känns bra att vara här.

Tänkte fråga en sak, ,jag hade slutat träna för 18 månader sen, på grund av att jag hade skaddat axlen. nu har jag börjat träna igen, och då tänkte jag börja både med protien och gainer. jag tänkte ta det här som gainer (http://www.svensktkosttillskott.se/produkter/super_gainer) men har inte någon bra ide på protin. någon som passar mig? om ni har ide på en gainer elr protine, är jag tacksam för svar. är 180 cm, 70 kg,

mvh
Citera
2010-05-16, 16:05
Medlem
ekwohos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetmer
hej!!

känns bra att vara här.

Tänkte fråga en sak, ,jag hade slutat träna för 18 månader sen, på grund av att jag hade skaddat axlen. nu har jag börjat träna igen, och då tänkte jag börja både med protien och gainer. jag tänkte ta det här som gainer (http://www.svensktkosttillskott.se/produkter/super_gainer) men har inte någon bra ide på protin. någon som passar mig? om ni har ide på en gainer elr protine, är jag tacksam för svar. är 180 cm, 70 kg,

mvh

Vassle protein och sen kan du skita i gainer. Köp eaa istället och drick innan och efter träning. Och ät mer mer, så slipper du dra i dig skit som gainer.
Citera
2010-05-16, 19:01
Medlem
lighty3ars avatar
Kosttillskott för kampsportare?

Tjena, har tryckt i mig två burkar EAA på senaste tiden, inte kört med något annat och jag känner inte riktigt att det har hjälpt eller påverkat sådär jättemycket.

Jag tränar BJJ/MMA 6 dagar i veckan och behöver öka i muskelmassa.

Någon som har tips på vad för tillskott jag bör ta?
Citera
2010-05-16, 19:13
Medlem
Palledamans avatar
Troligtvis har det inte hjälp för du har slarvat med övrigt kost. Då kan du lika gärna skita i EAA med. Du får grymma resultat bara av att äta mat så se till att fixa den detaljen först.
Citera
2010-05-16, 19:16
Medlem
Att öka i muskelmassa går väldigt långsamt även om du gör allt rätt. Bara att äta rätt och träna på. Finns inget mer du kan göra.
Citera
2010-05-16, 19:30
Medlem
shadow1s avatar
Eaa + KCG R2 innan passet, Protec efter passet (blandning av vassle och kasein).
Cissus fx för lederna, köp gärna på dig lite billiga proteinbars som du kan äta när du har bråttom.
Citera
2010-05-17, 10:33
Medlem
lighty3ars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palledaman
Troligtvis har det inte hjälp för du har slarvat med övrigt kost. Då kan du lika gärna skita i EAA med. Du får grymma resultat bara av att äta mat så se till att fixa den detaljen först.

Äter redan ordentligt, men det är nästa steg som jag har problem med att uppnå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in