2010-04-18, 10:45
Medlem
hollos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekwoho
Har jag påståt att det handlar om konditions träning?. Jag skiter i träningsformen, du frågar om kosttillskott som skall funka som mellanmål.
Men sluta sök. Läs dom klistrade trådarna så kommer du förstå.!
Jag behöver inte söka!. För jag vet redan det du eftersöker.
Blir bara så jävla irriterad på dig som inte fattar nått. Läs så lär du dig. Är fan inte svårare en så.
Du får allt engagera dig lite själv.!

Och jag har svarat på dina frågor som du har, och då kommer du med helt andra påståenden, som inte ens stämmer?
Så jag vet inte hur jag mer ska hjälpa dig en att säga att du har fel. och att du ska läsa på om ämnet istället, så du kanske får lite kunskap!
Det enda jag säger är att folk skriver allt möjligt, och väldigt ofta motsäger dom varandra. Hur lätt är det då att ta reda på vilket som är sant? Du kanske inte la märke till att flera av dom inläggen jag postade var från stickys?
Tack för att du besvarade min fråga. Jag ville bara visa att det är inte så enkelt att bara "läs alla stickys så fattar du".
Citera
2010-04-18, 11:13
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hollo
Det enda jag säger är att folk skriver allt möjligt, och väldigt ofta motsäger dom varandra. Hur lätt är det då att ta reda på vilket som är sant? Du kanske inte la märke till att flera av dom inläggen jag postade var från stickys?
Tack för att du besvarade min fråga. Jag ville bara visa att det är inte så enkelt att bara "läs alla stickys så fattar du".
Du lär dig fort vilka som har någon aning, granska svaren du får källkritiskt.

Vassle påverkar inte muskelnedbrytningen utan proteinsyntesen, kasein påverkar muskelnedbrytningen positivt men inte proteinsyntesen. Den mat du äter utsöndras under dagen, så som mellanmål är vassle ypperligt för att uppreglera proteinsyntesen, maten står för det andra.
Senast redigerad av Dreas 2010-04-18 kl. 11:42.
Citera
2010-04-18, 11:33
Medlem
hollos avatar
Okej, tack.
Citera
2010-04-18, 11:42
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hollo
Okej, tack.
Jag gjorde en edit: Kasein mot nedbrytning, vassle för uppbyggnad.
Citera
2010-04-18, 11:51
Medlem
hollos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Jag gjorde en edit: Kasein mot nedbrytning, vassle för uppbyggnad.
Jag antog det.
Citera
2010-04-19, 15:57
Medlem
http://www.svensktkosttillskott.se/produkter/g-recovery

Något att ha? Håller bara på med ett pulver och det känns som en bra "kompromiss". Vad säger ni?

Tränar styrketräning och kampsport, men med mest fokus på styrketräning.
Citera
2010-04-19, 16:03
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daelm

Något att ha? Håller bara på med ett pulver och det känns som en bra "kompromiss". Vad säger ni?

Köp vanligt protein och ät mat?
Citera
2010-04-19, 16:03
Medlem
BePositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daelm

Vad är syftet med tillskottet?
Citera
2010-04-20, 01:06
Medlem
Collinas avatar
Vill ha förslag på bra preworkout i tablett/kapsel-form? Kör för tillfället med Bodyscience VIP-X, men vill ha en liknande produkt i kapselform, eftersom jag ska ut och resa och pulver tar så stor plats. Tacksam för hjälp.

VIP-X http://www.mmsports.se/product.php?productid=16842&cat=372&page=2
Citera
2010-04-20, 10:05
Medlem
apintofstellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Collina
Vill ha förslag på bra preworkout i tablett/kapsel-form? Kör för tillfället med Bodyscience VIP-X, men vill ha en liknande produkt i kapselform, eftersom jag ska ut och resa och pulver tar så stor plats. Tacksam för hjälp.

VIP-X http://www.mmsports.se/product.php?p...cat=372&page=2
Sa du menar att kapslar tar storre plats an rent pulver? Det kan det ju omojligt gora eftersom det blir mer materia med en kapsel om du har lika stor mangd pulver i ren form som i kapslarna.

Preworkout ar for noobs btw...
Citera
2010-04-20, 12:25
Medlem
Collinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apintofstella
Sa du menar att kapslar tar storre plats an rent pulver? Det kan det ju omojligt gora eftersom det blir mer materia med en kapsel om du har lika stor mangd pulver i ren form som i kapslarna.

Preworkout ar for noobs btw...

Tack för ditt kreativa svar, det hjälpte mig ngt enormt...

På tal om enormt, så skulle kapslarna som innehåller 1/2-deciliters skopan av VIP X-pulvret, bli något svåra av svälja, men det kanske jag är ensam om att tycka..
Citera
2010-04-20, 16:09
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Collina
Tack för ditt kreativa svar, det hjälpte mig ngt enormt...

På tal om enormt, så skulle kapslarna som innehåller 1/2-deciliters skopan av VIP X-pulvret, bli något svåra av svälja, men det kanske jag är ensam om att tycka..
Men är du efterbliven i hela hjärnan? Inser du inte att kapslar tar mer plats än bara pulver.

Eftersom kapslar+pulver är mer än bara pulver. Dessutom blir det massa luft inuti och emellan kapslarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in