2010-04-20, 17:22
Medlem
MM Cleanse & Lean!?

Undrar ifall man som en "vanlig" person som tränar på gym osv kan ta MM Cleanse & Lean eller om det bara är till för tävlande och vad det egentligen ger för effekt.
Citera
2010-04-20, 17:26
Medlem
tältpinnes avatar
från mmsports
Citat:
En mycket omtyckt produkt som ger omedelbar effekt. Onödig vätska försvinner direkt. Vissa av våra kunder har gått ner 2 kg på två dagar! Toppen före tävling för att se hur formen verkligen är när onödig vätska döljer musklerna och man har svårt att avgöra vad som är vatten och vad som är fett. Denna produkt rensar din kropp från slagg produkter. Genom denna effekt kan den även hjälpa dig att bli av med oönskade vätske ansamlingar som kroppen har lagrat pga föroreningar. Viktminskning och ökad muskel massa är inte en ovanlig effekt av denna produkt.Kan även ge ökad fettförbränning.

Det är alltså ett vätskedrivande, och det fetmarkerade kan vi nog bara garva åt. Om du har en viktgräns att klara, eller behöver komma i en klänning, så är det kanske ett bra köp, annars nej.
Citera
2010-04-20, 18:29
Bannlyst
Kan kroppen samla på sig vätska på specifika områden på grund av föroreningar?
Det där ska ni tolka precis som det ser ut, en öppen fråga.

Vore oerhört kul att veta om det är så.
Citera
2010-04-21, 18:52
Medlem
TomRiddles avatar
Om jag tar kreatin utan att gymma vad händer då? Lägger det sig som fett eller händer ingenting?
Citera
2010-04-21, 18:52
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomRiddle
Om jag tar kreatin utan att gymma vad händer då? Lägger det sig som fett eller händer ingenting?

Läs förstaposten igen.

Mvh
Citera
2010-04-21, 19:07
Medlem
victor.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomRiddle

Jag förstår inte hur det skulle kunna lägga sig som fett då kreatin binder vatten i skelettmuskulaturen och det innehåller väl inga kalorier alls?

5-10g pulver om dagen lägga sig som fett?
Citera
2010-04-22, 00:22
Medlem
Hej_tjos avatar
Bara jag som får ont i magen vid 20-25g intag av rage x2 eller är det helt normalt? Får ej ont i magen eller något på 10-15g
Citera
2010-04-28, 12:07
Medlem
Olimp-skopan

Hej! Köpte gainers från Olimp.

Olimp Gain Bolic 6000

Jag har problem med hur mycket pulver jag ska blanda i. Olimpskopan rätt så liten och det står inget på den.
Det står på hemsidan och på påsen att "Blanda 1 portion (100 g – 210 enheter på Olimp skopan)"

Hur mycket är "210 enheter på Olimp skopan"?

Citat:

Rekommenderat bruk:

1 – 3 portioner dagligen – mellan måltider och/eller ca 1 timme före och/eller efter träning. Blanda 1 portion (100 g – 210 enheter på Olimp skopan) med 250-300 ml vatten eller mjölk. I början är det rekommenderat att halvera portionen (50 g – 105 enheter).
Citera
2010-04-28, 17:31
Medlem
ipads avatar
10% hos gymvaruhuset, dem lanserar en ny webbshop plattform idag, http://www.gymvaruhuset.com
Citera
2010-04-28, 21:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av svennejao
Hej! Köpte gainers från Olimp.

Olimp Gain Bolic 6000

Jag har problem med hur mycket pulver jag ska blanda i. Olimpskopan rätt så liten och det står inget på den.
Det står på hemsidan och på påsen att "Blanda 1 portion (100 g – 210 enheter på Olimp skopan)"

Hur mycket är "210 enheter på Olimp skopan"?

Citat:

Rekommenderat bruk:

1 – 3 portioner dagligen – mellan måltider och/eller ca 1 timme före och/eller efter träning. Blanda 1 portion (100 g – 210 enheter på Olimp skopan) med 250-300 ml vatten eller mjölk. I början är det rekommenderat att halvera portionen (50 g – 105 enheter).

Dela upp påsen i tio lika stora delar så har du tio portioner.
Väldigt mycket kolhydrat och väldigt lite protein för det priset.
150 g protein i hela påsen alltså.
Citera
2010-04-28, 21:47
Medlem
Soldats avatar
HMB + Animal M-Stak?

Hejsan!

Fungerar den combon? Någon med erfarenhet?

Min nuvarande kost+ diet är Whey80 morgon och kväll, Super Gainer pro efter träning, Krealkayn före träning + hmb.

Sömn + god kost också

Kan jag trycka in Animal M-stak där emellan?

Mvh
Soldat
Citera
2010-04-28, 21:50
Medlem
Tobias123s avatar
Ja, men det är inga bra produkter. EAA, vassle & kreatin är det enda vettiga att lägga pengarna på =)

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in