2010-01-12, 17:31
Medlem
Dreass avatar
Ifall du måste ta gainer så ta efter passet. Annars EAA före och efter passet och vassle som utfyllnad under dagen.
Citera
2010-01-12, 17:53
Medlem
purezones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Ifall du måste ta gainer så ta efter passet. Annars EAA före och efter passet och vassle som utfyllnad under dagen.

får bli gainer nu ett tag iaf. EAA är väl typ som protein?
Citera
2010-01-12, 18:04
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purezone
får bli gainer nu ett tag iaf. EAA är väl typ som protein?
Det är aminosyror. Fria sådana. Stimulerar proteinsyntesen bättre än protein.
Citera
2010-01-12, 18:16
Medlem
Du tar ju alla pulver som man ska ta dem, så det finns väl inga kommentarer att ge om man ska vara helt ärlig. Om du skriver dina mål med träningen så skulle du säkert kunna få några några alternativ.

No-Xplode är pengar i sjön om jag får tycka till. Bara små räkor som tar sådant för att känna sig som de mer vältränade på gymet...
Citera
2010-01-12, 18:24
Medlem
SonicSyndicates avatar
Citat:
tja hade tänkt att börja köra med tillskott igen efter en tids paus.

Tänkte börja med detta imon:
N.O-xplode - 30 min innan träning på tom mage.
whay-80 - på morgonen
1-2 Gainer - efter träning/ på kvällen
Kreatin Monohydrat - Blandar i en tesked i gainern.

Äter även Ritalin för min ADD men kommer att skippa morgon kapslen under tiden jag använder N.O-expolde eftersom den lär påverka medicinen (tränar morgon, 4-5 gånger i veckan).

Har du något förslag eller förbättringar? Hör gärna era synpunkter!
Mvh

EDIT: Mål gå upp i muskler, massa och styrka...
Mitt egna består av EAA Direkt innan och direkt efter. Whey som protein utfyllnad över dagen, minst 2h innan eller efter träning!
Citera
2010-01-12, 18:27
Medlem
purezones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Du tar ju alla pulver som man ska ta dem, så det finns väl inga kommentarer att ge om man ska vara helt ärlig. Om du skriver dina mål med träningen så skulle du säkert kunna få några några alternativ.

No-Xplode är pengar i sjön om jag får tycka till. Bara små räkor som tar sådant för att känna sig som de mer vältränade på gymet...

okej, har du testat de? Vem vill inte känna sig som de mer vältränade på ett gym, menar de är ju knappast några som går dit för att känna sig svagare. Alla siktar ju uppåt...
Citera
2010-01-12, 18:29
Medlem
purezones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SonicSyndicate
Mitt egna består av EAA Direkt innan och direkt efter. Whey som protein utfyllnad över dagen, minst 2h innan eller efter träning!

okej, fan kanske ska ta och dra hem lite EAA me då..
Kör du på några fler tillskott utöver dem?
Citera
2010-01-12, 18:33
Medlem
SonicSyndicates avatar
Citat:
okej, fan kanske ska ta och dra hem lite EAA me då..
Kör du på några fler tillskott utöver dem?
Nope! tycker det räcker bra, använder inte whey varje dag, inte ens varje tränings dag, de dagar ja tycker ja käkat dåligt med protein så tar ja lite bara!
Kreatin är ju bra men har faktiskt inte använt det själv...
För övrigt så är det ett TILLSKOTT. Detta är viktigt att ha koll på, du bygger inga muskler eller volym utan att sköta kosten ordentligt! men Eaa är dock ett väldigt bra tillskott som sagt, jag är nöjd med det iaf!
kolla in de klistrade trådarna!
Citera
2010-01-12, 18:40
Medlem
purezones avatar
Citat:
Nope! tycker det räcker bra, använder inte whey varje dag, inte ens varje tränings dag, de dagar ja tycker ja käkat dåligt med protein så tar ja lite bara!
Kreatin är ju bra men har faktiskt inte använt det själv...
För övrigt så är det ett TILLSKOTT. Detta är viktigt att ha koll på, du bygger inga muskler eller volym utan att sköta kosten ordentligt! men Eaa är dock ett väldigt bra tillskott som sagt, jag är nöjd med det iaf!
kolla in de klistrade trådarna!

Självklart men vill man hålla uppe ett högt tempo behövs de lite nya tillskott och övningar ibland;P
Aa får ta och göra det.
Citera
2010-01-12, 18:50
Medlem
SonicSyndicates avatar
Citat:
Självklart men vill man hålla uppe ett högt tempo behövs de lite nya tillskott och övningar ibland;P
Aa får ta och göra det.
Nej det gör det inte!
Citera
2010-01-12, 20:42
Medlem
purezones avatar
Citat:
Nej det gör det inte!

Beror ju på hur mycket man tränar och hur ofta. Jag tycker iaf det behövs för att man ska orka träna 4-5 gånger i veckan 2 timmars intensiva pass. Tröttar efter ett tag så då drar jag iväg en beställning och kör på som vanligt fast mycke mer taggad.
Citera
2010-01-12, 20:45
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Beror ju på hur mycket man tränar och hur ofta. Jag tycker iaf det behövs för att man ska orka träna 4-5 gånger i veckan 2 timmars intensiva pass. Tröttar efter ett tag så då drar jag iväg en beställning och kör på som vanligt fast mycke mer taggad.
5ggr i veckan, 2h per pass, du tappar motivationen. Något i den där ekvationen stämmer inte. Vad gör du på gymmet? Kopulerar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in