2014-01-07, 21:56
Medlem
Wikipedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madisken
Vill göra en egen gainer av whey fx och carbo fx. I vilket förhållande bör man blanda? 50/50, 60/40?

Det som passar dig och dina mål bäst.
Citera
2014-01-08, 07:05
Medlem
Madiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wikipedia
Det som passar dig och dina mål bäst.

Du skulle inte kunna ge en hint? Är inte så jätte instatt i makros. Jag vill gå upp i vikt och lägga på mig massa.
Citera
2014-01-08, 09:12
Medlem
AquaRegias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madisken
Du skulle inte kunna ge en hint? Är inte så jätte instatt i makros. Jag vill gå upp i vikt och lägga på mig massa.

Han gav dig en hint, det som passar dig och dina mål bäst, sen om det är 10/90 eller 90/10 eller något annat kan inte vi veta. Behöver du mer protein, ät mer protein, behöver du mer kolhydrater/kalorier, ät mer kolhydrater.
Citera
2014-01-20, 23:44
Medlem
Hej,

Tänkte testa ZMA för att se om jag kan få bättre sömn. Någon som har tips på märke samt dosering?

Mvh
Citera
2014-01-25, 00:07
Medlem
Bigorexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuuq
Hej,

Tänkte testa ZMA för att se om jag kan få bättre sömn. Någon som har tips på märke samt dosering?

Mvh

Body Science ZMA, det är det billigaste på den svenska marknaden. Innehållet i alla ZMA-produkter är samma.

Börja med en kapsel på tom mage. Trappa upp till fyra om du inte får önskad effekt. Fler än fyra är inte rekommenderat, den stora mängden zink är negativt.
Citera
2014-01-25, 16:00
Medlem
Rolf-Davids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigorexia
Body Science ZMA, det är det billigaste på den svenska marknaden. Innehållet i alla ZMA-produkter är samma.

Börja med en kapsel på tom mage. Trappa upp till fyra om du inte får önskad effekt. Fler än fyra är inte rekommenderat, den stora mängden zink är negativt.

Vad är det som kan hända vid för stort intag av zink?
Citera
2014-01-25, 17:13
Medlem
Spargrizs avatar
Tänkte köpa jacked melting point men det fanns inte på gymgrossisten, någon som kan länka ett liknande kosttillskott?
Citera
2014-01-25, 18:38
Medlem
Rolf-Davids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spargriz
Tänkte köpa jacked melting point men det fanns inte på gymgrossisten, någon som kan länka ett liknande kosttillskott?

Finns på MM Sport
Citera
2014-01-25, 19:55
Medlem
Spargrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolf-David
Finns på MM Sport

Att jag missat det, klantigt. Tack!
Citera
2014-01-25, 20:31
Medlem
Bigorexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolf-David
Vad är det som kan hända vid för stort intag av zink?

I första hand gastrointestinala problem. Vid varaktig överkonsumption ses kraftigt försämrat immunförsvar, letargi, yrsel samt motoriska problem.
Citera
2014-01-25, 22:01
Medlem
Spargrizs avatar
Nu frågar jag igen. Har 200 spänn kvar till gränsen på 1000 kr på gymgrossisten.se. vill gärna ha en gratis t-shirt, så är det någon som vet något bra för fettförbränning likt jacked melting point så tipsa mig jättegärna
Citera
2014-01-25, 22:18
Medlem
Bigorexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spargriz
Nu frågar jag igen. Har 200 spänn kvar till gränsen på 1000 kr på gymgrossisten.se. vill gärna ha en gratis t-shirt, så är det någon som vet något bra för fettförbränning likt jacked melting point så tipsa mig jättegärna

Bra fettförbrännare är en självmotsägelse.

Det finns väldigt mycket bättre kosttillskott att lägga de pengarna på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in