2011-12-13, 16:26
Medlem
Bigorexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kongo_89
hej köpte nyss mass gainer 30% gjort av nutritech. är de en bra gainer? verkar vara svårt att hitta reflektioner om denna på flashback...någon som vet? kostade 160 kr 1,3 kg.

http://www.proteinbutiken.se/Produkter/leverantorer/nutritech/mass-gainer-30-1-3kg

Likvärdig med andra gainers på marknaden, det finns dock billigare. Mass fx från gymvaruhuset till exempel.
Citera
2011-12-13, 16:32
Medlem
Kongo_89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigorexia
Likvärdig med andra gainers på marknaden, det finns dock billigare. Mass fx från gymvaruhuset till exempel.

oj den var billig. blir den nästa gång!
Citera
2011-12-22, 02:22
Bannlyst
Kommer gymvaruhuset ha rea efter jul? För just nu har de 5%?

Hade de mellandagsrea förra året?
Citera
2011-12-22, 10:02
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attraktiv
Kommer gymvaruhuset ha rea efter jul? För just nu har de 5%?

Hade de mellandagsrea förra året?

Jag mejlade dom i början av december för att fråga detta. Kundtjänst vägrade avslöja någonting!
Citera
2011-12-22, 17:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Jag mejlade dom i början av december för att fråga detta. Kundtjänst vägrade avslöja någonting!

Det kan jag förstå. Då är frågan om någon kommer ihåg deras vanor.
Egentligen förstår jag inte varför de skulle ha det, de säljer ju inte modekläder direkt.
Citera
2011-12-22, 20:08
Medlem
Gangster.s avatar
Har sånt där Wey protein 80 gram ā 100 gram protein (ultrafiltrerat protein) som gick ut för ca 1 till 2 månader sedan. 4 kg knappt öppnad, alltså fullpackad. Ok att köra med det?

Mvh
Citera
2011-12-22, 22:34
Medlem
Bigorexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gangster.
Har sånt där Wey protein 80 gram ā 100 gram protein (ultrafiltrerat protein) som gick ut för ca 1 till 2 månader sedan. 4 kg knappt öppnad, alltså fullpackad. Ok att köra med det?

Mvh

Samma sak gäller för proteinpulver som för mat. Så länge det inte luktar, smakar, ser, känns eller låter konstigt är det bara att tugga i sig.
Citera
2011-12-22, 23:45
Medlem
Gangster.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigorexia
Samma sak gäller för proteinpulver som för mat. Så länge det inte luktar, smakar, ser, känns eller låter konstigt är det bara att tugga i sig.

Smakade inte som förra vaniljsmaken, lite äckligare på något sätt men det är ju helt olika innehåll på dem så kan inte veta. Inget dålig i magen än dock
Citera
2011-12-24, 23:26
Medlem
Behövs det verkligen 5 dagars uppladdning med kreatin? Innan och efter passet låter mer logiskt då kroppen gör sig av med överskottet iaf.

Mvh
Citera
2011-12-24, 23:52
Medlem
Bigorexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirrenx
Behövs det verkligen 5 dagars uppladdning med kreatin? Innan och efter passet låter mer logiskt då kroppen gör sig av med överskottet iaf.

Mvh

Uppladdning är inte ett måste, nej. Dock kan det vara bra för att mätta musklerna med kreatin så snart som möjligt, och således få ut full effekt så snart som möjligt.
Citera
2011-12-28, 23:15
Medlem
Strand.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirrenx

Mvh

Det är inte ett måste, nej. Kör man med uppladdningsfasen så får man samma resultat som utan bara snabbare
Citera
2011-12-29, 23:33
Medlem
Tjenare.

Orkar inte läsa igenom hela tråden då det är ganska många sidor
Men en liten fråga bara, finns det nåt man kan ta för ökad fettförbränning innan träning? Antingen som piller eller som pulver, som inte är så man ska ta hur många piller som helst om dagen. Vill helst inte knapra hur mycket som helst. Är mest att jag har svårt att få de nedersta magrutorna att synas. Så vill bara få bort lite fett runt magen. Har kollat lite på gymgrossisten men där hittar jag bara en massa som heter Brutal och Poison m.m. Spelar fotboll på relativt hög nivå så vill inte bli något muskelpacket utan bara mer rippad så att säga. Hoppas någon har något bra svar!

Tack på förhand!
Robin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in