Citat:
Ursprungligen postat av Numon
Inte meningen att låta kaxig men blir frustrerad över svar som är idiotiska. Tack för ditt svar iaf. Hoppas ändå på någon som kan ge tipps om något medel men det återstår att se.
Kollade upp EAA (något jag helst missat) och läste mycket gott om: Body Science EAA-X. Min fråga är vad ni rekommenderar för sort och gärna ett svar på skillnaderna mellan Body Science EAA-X och Body Science EAA-XX samt Body Science EAA-XXX (om ni vet). Varför just: Body Science EAA är för att väldigt många skriver gott om detta preparat.
Lånar tråden, förlåt om det nu finns en EAA tråd. Passar på när diskussionen är igång bara.
TACK
Du borde hellre köpa EAA fx från gymvaruhuset, 199kr för 750g med smaken red berry breezer. Det är i princip den enda smaken som smakar bra imo. EAA body science är dyrare, har inte koll exakt på skillnaderna mellan xx & x men det är mera åt pwo hållet då den innehåller andra ämnen än EAA.
Ont, om du vill ha någon pwo så kan jag rekommendera dig NO-explode! Funkar riktigt bra.
Men som Victorb säger så finns det egentligen inget som funkar jättebra, förutom mat & aas. Dock så kan tex kreatin, EAA göra en större skillnad än utan de produkterna.
Men om jag ska rekommendera dig några kosttillskott för ökad muskelmassa osv så får de blir de här.
Pwo
EAA
Kreatin & möjligtsvis beta-alanine.
Gainer om du har extremt svårt att få i dig fast föda.
Mvh