Hola!
Någon här som kan rekommendera en bra återhämtningsdryck? Har kört på Gainomax ett tag, men det är inte särskilt ekonmiskt i mängden. Vet inte särskilt mycket om sånt över huvud taget, så jag har bara kört på det för det är tillgängligt överallt och smakar bra.
Vill gärna ha en recovery drink som smakar GOTT, om det finns och vill även att den ska innehålle L-glutamin eller vad det heter.
Vet inte om det helt enkelt är så att jag bör köpa mig en gainer o blanda i glutaminet... Äter väldigt hälsosamt, dricker protein och kreatin dagligen. Behöver jag ens gainer? Är varken smal eller tjock.
För er erfarna måste jag låta otroligt korkad. Men alltså, när ska man ta gainer, det är väl om man vill gå upp i vikt? Men när jag hör "gå upp i vikt" så låter det för mig som någon som har svårt för att gå upp i vikt som vill ha det. Jag har verkligen inte svårt att varken gå upp eller ner i vikt, men jag vill som alla ha en snygg kropp. Allt med kosttillskott känns så jävla komplicerat. Tagit mig flera år att lära mig om kreatin, pwo och protein men alltså fortfarande inte direkt koll på Gainers.