2012-02-01, 11:18
  #2017
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Vet någon vart man kan köpa denna gainern nu för tiden!?

http://imageshack.us/photo/my-images/43/imag0317y.jpg/
Det är den godaste gainern jag nånsin druckit, smakar exakt som pucko och är väldigt len i smaken.
Citera
2012-02-01, 11:44
  #2018
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Vet någon vart man kan köpa denna gainern nu för tiden!?

http://imageshack.us/photo/my-images/43/imag0317y.jpg/
Det är den godaste gainern jag nånsin druckit, smakar exakt som pucko och är väldigt len i smaken.

Den finns uppenbarligen inte på någon av de svenska företagen. Men jag slår vad om att den är extremt dyr och inte värd pengar. Finns många billiga smaker som är jävligt goda också. Whey FX choklad smakar typ pucko/chokladmjölk om man blandar det med mjölk och Whey FX banan-choklad är också jävligt god och billig.
Citera
2012-02-01, 16:44
  #2019
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baleken
Om man bara vill bli starkare inte nödvändigtvis större, vilket pulver/kosttillskott bör man satsa på då?
Jag har letat (kanske inte så effektivt) men inte nått som svarar på detta.
Alltså ät bara mer mat, eller kompletera med gainer.
Citera
2012-02-05, 01:29
  #2020
Medlem
flaggantopps avatar
har nyss beställt prortein från gymvaruhuset, någon som vet hur många "portioner" det är i varje påse? och någon som märkt nån skillnad mellan den och gymgrossisten?
Citera
2012-02-05, 10:08
  #2021
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flaggantopp
har nyss beställt prortein från gymvaruhuset, någon som vet hur många "portioner" det är i varje påse? och någon som märkt nån skillnad mellan den och gymgrossisten?
Hur många portioner en påse innehåller är upp till dig, det beror såklart på hur stora portioner du tar.

Om det är vassle protein du har köpt, då är det ingen skillnad jämfört med det som finns på Gymgrossisten, förutom smaken då.
Citera
2012-02-05, 13:19
  #2022
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaggantopp
har nyss beställt prortein från gymvaruhuset, någon som vet hur många "portioner" det är i varje påse? och någon som märkt nån skillnad mellan den och gymgrossisten?

Vilket märke är det du har beställt?
Citera
2012-02-05, 21:24
  #2023
Medlem
Skulle vara yttertacksam om någon kunde rekommendera ett bra kosttilskott/proteinpulver eller liknande för att få ut lite ytterligare av min träning.

Målet jag vill uppnå är att få en skön beach kropp bygga upp och få fram musklerna och sexpacket lite bättre innan sommaren.

Kommer gymma ca 4 gånger i veckan +/- 1 efter ett helkropps schema

Under vintern kommer jag komplettera med hockey 1/2 gånger i veckan senare under våran kommer jag ut och springa 1/2 gånger i veckan.

Funderar även att gå in i någon sort diet innan sommar för att få fram maximalt med muskler om det är nödvändigt.

Gärna med en länk till Gymgrossisten eller liknande.

Om det är något mera ni behöver veta fråga gärna.

Jag har inte så stor koll på området men det jag tror jag är ute efter är något med hög protein och låga kolhydrater i sig eventuellt något fettförbrännande effekt också.
Citera
2012-02-05, 22:07
  #2024
Medlem
Bigorexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RallarKalle1
Skulle vara yttertacksam om någon kunde rekommendera ett bra kosttilskott/proteinpulver eller liknande för att få ut lite ytterligare av min träning.

Målet jag vill uppnå är att få en skön beach kropp bygga upp och få fram musklerna och sexpacket lite bättre innan sommaren.

Kommer gymma ca 4 gånger i veckan +/- 1 efter ett helkropps schema

Under vintern kommer jag komplettera med hockey 1/2 gånger i veckan senare under våran kommer jag ut och springa 1/2 gånger i veckan.

Funderar även att gå in i någon sort diet innan sommar för att få fram maximalt med muskler om det är nödvändigt.

Gärna med en länk till Gymgrossisten eller liknande.

Om det är något mera ni behöver veta fråga gärna.

Jag har inte så stor koll på området men det jag tror jag är ute efter är något med hög protein och låga kolhydrater i sig eventuellt något fettförbrännande effekt också.

Du har läst på, ser bra ut. Jag kan varmt rekommendera whey fx: http://www.gymvaruhuset.com/whey.html

En av de godaste på marknaden, och dessutom den billigaste.
Citera
2012-02-05, 23:18
  #2025
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigorexia
Du har läst på, ser bra ut. Jag kan varmt rekommendera whey fx: http://www.gymvaruhuset.com/whey.html

En av de godaste på marknaden, och dessutom den billigaste.

Tackar för tipset, Står att man ska ta den efter passet, men även en liten dos innan samt som mellanmål.
Menar dom om jag är hungrig istället för mat eller även fast jag inte är hungrig så jag inte får något överflöd av kolhydrater eller något?
__________________
Senast redigerad av RallarKalle1 2012-02-05 kl. 23:21.
Citera
2012-02-05, 23:29
  #2026
Medlem
Bigorexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RallarKalle1
Tackar för tipset, Står att man ska ta den efter passet, men även en liten dos innan samt som mellanmål.
Menar dom om jag är hungrig istället för mat eller även fast jag inte är hungrig så jag inte får något överflöd av kolhydrater eller något?

Jag skulle ta 25 gram efter träningen, och valfri mängd med mjölk som mellanmål om jag känner att jag inte har fått i mig tillräckligt med protein.

Det finns inget som säger att intag innan tillför något om du tar efter träningen.
Citera
2012-02-06, 17:10
  #2027
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigorexia
Jag skulle ta 25 gram efter träningen, och valfri mängd med mjölk som mellanmål om jag känner att jag inte har fått i mig tillräckligt med protein.

Det finns inget som säger att intag innan tillför något om du tar efter träningen.

Okej tack för svaret tänkte bara för det var det som stod på produkt information men du tycker bara att det är onödigt att ta innan då?

Hur känner man om man inte fått i sig tillräckligt med protein?

Mvh Rallarkalle
Citera
2012-02-06, 17:11
  #2028
Medlem
Bigorexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RallarKalle1
Okej tack för svaret tänkte bara för det var det som stod på produkt information men du tycker bara att det är onödigt att ta innan då?

Hur känner man om man inte fått i sig tillräckligt med protein?

Mvh Rallarkalle

Ta innan är onödigt, ja.

Du får uppskatta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in