2011-03-09, 17:43
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneBrAiNer
Blev en burk Dahlgblads protamin, chokladsmak. Nån som har erfarenhet av denna?

Dyr.
Citera
2011-03-10, 09:10
Medlem
Någon som vet vad som är fördelaktigt med denna produkt eller vad funktionen är?

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/anabolic-hydrobol-270-tabl

Killen i GG butiken stod och pratade om det och sa att jag skulle käka det istället för EAA. Jag tog dock min EAA och gick.
Citera
2011-03-10, 09:28
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Barlow
Någon som vet vad som är fördelaktigt med denna produkt eller vad funktionen är?

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/anabolic-hydrobol-270-tabl

Killen i GG butiken stod och pratade om det och sa att jag skulle käka det istället för EAA. Jag tog dock min EAA och gick.

Återigen bevisar dessa snubbar på GG sin kompetens

Den produkten innehåller EAA + andra aminosyror som inte är essentiella. Du gjorde rätt som köpte vad du visste var rätt
Citera
2011-03-10, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Återigen bevisar dessa snubbar på GG sin kompetens

Den produkten innehåller EAA + andra aminosyror som inte är essentiella. Du gjorde rätt som köpte vad du visste var rätt

Tack för svar.

Skulle man kunna kombinera det med EAA? Eller är det bara onödigt?

Blev bara lite nyfiken då de i butiken var helt lyriska över produkten.
Citera
2011-03-10, 10:03
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Barlow
Tack för svar.

Skulle man kunna kombinera det med EAA? Eller är det bara onödigt?

Blev bara lite nyfiken då de i butiken var helt lyriska över produkten.

Helt onödigt.
Citera
2011-03-10, 17:09
Medlem
"Öka din muskelmassa och minska fettvikten". - Gainer Pro.

Kom i SMS från Gymgrossisten idag. Tänkte på ovan. Riktiga smurfar som jobbar där. Roliga är väl att de skickade ut detta SMS till ALLA och det betyder väl att väldigt många nu tror man blir smalare av Gainer.
Citera
2011-03-11, 19:34
Medlem
MrFranklins avatar
Anabolic halo säkert att ta under 18?
Citera
2011-03-11, 20:18
Medlem
Stacker - hjälp!

Tjena!

Ursäkta om jag dubbelpostar, jag har använt sökfuntionen men har inte hittat svar på min fråga.
Jag köpte en Stacker-burk för ungefär 2 år sedan och undrar hur lång livslängden är på dessa piller? Det står inget om det på burken Burken öppnades för 2 år sen men har sen dess varit stängt och bevarat i rumstemperatur. Tack på förhand.

Mvh
Citera
2011-03-13, 14:03
Medlem
mr-virros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFranklin
Anabolic halo säkert att ta under 18?
Ja, det är väl inprincip bara vitaminer/aminosyror som smakar saft?
Citera
2011-03-13, 17:07
Medlem
Ska snart dra iväg en beställning till GV snart och hade tänkt göra den vanliga beställningen på Whey FX, EAA FX, Omega Fx och Alert FX.

Någon som har tips på något tillskott jag borde överväga att beställa också eller ta bort från min lista? Är för övrigt tänkt inför slutspurten på deffen.

Vet att ni skulle vilja ha mer information om mig men tänk bara hur ni själva skulle gjort på slutet av er deff. Kommer ändå kolla upp om jag behöver produkten sedan eller ej
Tackar på förhand
Citera
2011-03-13, 18:54
Medlem
pettson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
"Öka din muskelmassa och minska fettvikten". - Gainer Pro.

Kom i SMS från Gymgrossisten idag. Tänkte på ovan. Riktiga smurfar som jobbar där. Roliga är väl att de skickade ut detta SMS till ALLA och det betyder väl att väldigt många nu tror man blir smalare av Gainer.

Haha såg att jag själv hade fått det smset och läste det nu. Man får ju med bars i erbjudandet http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/gainer-pro-bar-98-g nästan 400 kalorier på 31 gram protein, inte direkt det jag skulle ätit om jag ville bli smalare.
Citera
2011-03-13, 19:40
Medlem
Herr.Ståtligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr-virro
Ja, det är väl inprincip bara vitaminer/aminosyror som smakar saft?

Det skulle man kunna säga. Dock fungerar den i synergi med innehållet så helt ''simpel'' är den inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in