2010-11-08, 20:24
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pavilioon
omfgorly@ absolut sjukaste jag nånsin hört, därimot ska väl 20-30g vara optimalt just efter träning? det funkar ju perfekt med periodisk fasta hur förklarar du det?

En fråga till er som e kunniga om kreatin, har tagit det i ca 3 veckor (monohydrate) hur länge bör jag vänta innan jag kör igång med en ny kur? Eller kvittar det helt
Ni är så vilsna. Försök förstå vad du läser, det gör du inte nu

Du måste förstå vad man pratar om.

Jag sätter i mig 100g protein i en måltid, är det dåligt för min muskeltillväxt? Så i helvete heller
Citera
2010-11-09, 07:22
Medlem
Methzs avatar
Tjaa!

Någon som vet hur mycket mjölk/vatten man ska ha till Brutals gainer?
http://www.winnerfitness.fi/product_info.php?products_id=254&osCsid=67vb1b1saa jqjjkclsffhvqm57

Det står
Citat:
DOS: 150 g (5 portion) rätter på förpackningen: 24 DOS
Men på min står de att en "container" innehåller 9 portioner

Pls help
Citera
2010-11-09, 07:48
Medlem
det va ju precis de jag skrev? kryckarslet innan tror man inte kan få i sig mer
Citera
2010-11-09, 08:48
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Methz
Tjaa!

Någon som vet hur mycket mjölk/vatten man ska ha till Brutals gainer?
http://www.winnerfitness.fi/product_info.php?products_id=254&osCsid=67vb1b1saa jqjjkclsffhvqm57

Det står
Men på min står de att en "container" innehåller 9 portioner

Pls help
Jag blir så ledsen. Du tar ju självklart så mycket som du känner blir lämpligt själv. Ju mindre vätska ju krämigare och mer smakar det.

Ifall det stått på påsen att du skulle hoppa ifrån en bro, hade du gjort det också?
Citera
2010-11-09, 10:04
Medlem
Methzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Ifall det stått på påsen att du skulle hoppa ifrån en bro, hade du gjort det också?
Självklart...

Nej, men till saken, hur mycket vätska är lagom då? Har ingen aning alls. Jag är nybörjare på sånt här, det var därför jag frågade... Lite guidance skulle va sjysst

Ps. Inga mer spydiga kommentarer, då blir jag ledsen i ögat
Citera
2010-11-09, 12:51
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Methz
Självklart...

Nej, men till saken, hur mycket vätska är lagom då? Har ingen aning alls. Jag är nybörjare på sånt här, det var därför jag frågade... Lite guidance skulle va sjysst

Ps. Inga mer spydiga kommentarer, då blir jag ledsen i ögat
Testa 2-3 dl. Ganska enkelt
Citera
2010-11-09, 14:04
Medlem
Methzs avatar
Oki, tackar, de funkade bra
Citera
2010-11-26, 18:51
Medlem
nVcs avatar
Hej!

Mitt Brutal FX börjar bli lite gammalt verkar det som. Har börjat gymma igen och tänkte köra på det idag, men när jag öppnar burken så ser jag att det översta lagret på vissa håll har blivit gult samt att det finns en del bruna prickar lite här och där. Bästföre-darumet kan jag inte längre se, det har slitits av.

Så, har det blivit för gammalt/för dåligt...?
Citera
2010-11-28, 02:10
Medlem
Tje!

Jag skulle vilja ha lite tips om något bra kost tillskott som ger vikt ökning, har nyligen kört med "Bulk" men känenr att det itne gav någe speciellt resultat, har ni något bra tips som man kan köpa? kolla lite på gymgrossisten men vet i fan vilket som är bäst, "Up Your Mass" kolla ja lite på, kan det va någe?

Tack!
Citera
2010-11-28, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xeilon
Tje!

Jag skulle vilja ha lite tips om något bra kost tillskott som ger vikt ökning, har nyligen kört med "Bulk" men känenr att det itne gav någe speciellt resultat, har ni något bra tips som man kan köpa? kolla lite på gymgrossisten men vet i fan vilket som är bäst, "Up Your Mass" kolla ja lite på, kan det va någe?

Tack!

hade varit bättre för dig att sätta dig in i varför du inte går upp i vikt istället för att slänga pengar på ett tillskott. Du gör uppenbarligen av med mer än vad du får i dig även med tillskott.

Så mitt tips är att läsa på om kost och näringslära så du får en bra grund.

Annars är gainer som gainer i princip, nog ingen skillnad på vilket märke du väljer.
Citera
2010-11-28, 18:57
Medlem
victor.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeilon
Tje!

Tack!

Rapsolja och gräddsås är 2 utmärkta ingridientser i maten för någon som vill upp i vikt.
Gainer, köp den billigaste du kan hitta om du nu ska köpa någon. Tag bara efter träning.
Citera
2010-11-28, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av victor.b
Rapsolja och gräddsås är 2 utmärkta ingridientser i maten för någon som vill upp i vikt.
Gainer, köp den billigaste du kan hitta om du nu ska köpa någon. Tag bara efter träning.

Jasså, varför den billigaste?:P

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/viktokning-_-aterhamtning/gainer-pro

kan de va någe?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in