2011-11-19, 10:51
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz
Bästa tillskottet för att snabbast bygga muskler?

Inget tillskott ar lika bra som vanlig mat. Proteinrik sadan.
Citera
2011-11-19, 18:16
Medlem
Fooulzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Inget tillskott ar lika bra som vanlig mat. Proteinrik sadan.
Självklart är mat och sömn viktigt, men tänkte att något kanske kunde hjälpa lite på kanten, som t ex whey100
Citera
2011-11-19, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz
Självklart är mat och sömn viktigt, men tänkte att något kanske kunde hjälpa lite på kanten, som t ex whey100

Jag undrar lite varför du väljer du just Whey 100. Finns så mycket billigare protein där ute. Sen får du gärna förklara vad du menar med att det skulle hjälpa lite på kanten. För det krävs ju en hel del för att proteinet ska göra någon skillnad. Dock får jag nog poängtera att vanlig mat är det du ska satsa på ifall du inte är 100% säker på hur du bör äta vid träning.
Citera
2011-11-23, 01:25
Medlem
Norpheuss avatar
Har fått några sådana här påsar: http://www.gymvaruhuset.com/carbo-fx-1kg-fx.html
Är de bara till som gainers eller kan man ta dem till ex. middagen för att fylla på sina kolhydratnivåer? Står bara om träning på förpackningen så därför tänkte jag att det är bäst att fråga.
Citera
2011-11-23, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norpheus
Har fått några sådana här påsar: http://www.gymvaruhuset.com/carbo-fx-1kg-fx.html
Är de bara till som gainers eller kan man ta dem till ex. middagen för att fylla på sina kolhydratnivåer? Står bara om träning på förpackningen så därför tänkte jag att det är bäst att fråga.

Malto är typ rent socker precis som gainer. Jag hade tagit det efter träningen, men du kan äta det närsom precis som med vanlig mat.
Citera
2011-11-23, 10:37
Medlem
Någon som provat detta? Hört mycket gott om det och är ganska sugen på att testa tillsammans med en polare.

http://www.bodybuilding4u.com/bodybuilding-supplements/eas-betagen.htm
http://www.bodybuildingforyou.com/creatine/eas-betagen-review.htm
Citera
2011-11-23, 19:51
Medlem
sireminis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spaxx
Någon som provat detta? Hört mycket gott om det och är ganska sugen på att testa tillsammans med en polare.

http://www.bodybuilding4u.com/bodybuilding-supplements/eas-betagen.htm
http://www.bodybuildingforyou.com/creatine/eas-betagen-review.htm
Hela sidan luktar ju fejk och bluff hur som helst.
Det är bara kreatinet som har bevisad effekt av ingredienserna. HMB har bara bevisats ha effekt på otränade och äldre.
Köp vanligt kreatin som inte är i närheten lika dyrt men som har effekt.
Citera
2011-11-23, 20:37
Medlem
Shittybags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Det finns kunskap. Kunskap om manniskokroppen. Man vet att en fettforbranning som hojs, senare sankt for att fa en jamn fettbalans. Oavsett om hojningen kommer fran traning eller kosttillskott. Darfor ar det fortfarande kcalintaget som styr, och fettforbranningstabletten blir meningslos.

Men du säger inte att det inte fungerar, bara att fettförbränningen senare kommer att sänkas igen?

Missförstå mig inte nu, jag är ytterst tveksam till det själv men vill ha det bekräftat svart på vitt
Citera
2011-11-23, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shittybag
Men du säger inte att det inte fungerar, bara att fettförbränningen senare kommer att sänkas igen?

Missförstå mig inte nu, jag är ytterst tveksam till det själv men vill ha det bekräftat svart på vitt

Fettförbränningen kommer ju inte påverkas av den där. Bara snack. Inget lagligt kan påverka förbränningen. Men kroppen förbränner ju 250g fett om dagen. Gäller bara att utnytja det så tappar du som fn. Inte behöver du köpa lagliga pulver som ökar den siffran med några gram som bäst.
Citera
2011-11-23, 22:45
Medlem
Sweetnrtims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rajjy93
Tjena alla som är bättre än mig på träning, dom flesta

Jag tränar hemma, använder då kroppen som motstånd.

Gör pushups, pull ups i en stång jag köpt för ett tag sen och andra övningar jag lärt mig, orkar mer och mer med tiden, körde på gym innan stenhårt men tycker mer om att bara använda kroppen. Börjar lära mig extrema övningar eller s.k "Ghetto träning"

Jag äter ordentligt och nyttigt, brukar även jogga en liten runda innan jag ska träna, får upp pulsen lite då och blir mer taggad.

MEN, vill ha någon tillskott, som gör att jag blir lite mer taggad, orkar mer, piggare och kanske får lite mer muskler.

Har testat creatin för ett tag sen, men vet inte om det hjälpte något, kanske drack för lite vatten eller nått...

Men ifall någon kunde länka något fint tillskott? tack

Köp creatin extreme tycker den fungerar galant ! Då man blir plötsligt pigg och orkar mer men läs instruktionerna så du dricker det rätt.
Citera
2011-11-24, 11:23
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shittybag

Jo det är just vad jag säger =-)
Citera
2011-11-26, 19:02
Medlem
Madiskens avatar
Tips på kosttillskott

Hejsan FB!

Har gymmat sen Augusti nu och känner och ser att jag orkar lite mera än när man började. (Som det flesta brukar göra)

Tar det seriöst eftersom att jag gillar att se min egen utveckling. Kör ca 4 pass i veckan, tre-split. 3*10. Spelar även fotboll på fritiden.

Känner nu att jag vill pröva på ett kosttillskott som inte är alltför dyrt men som även ger mig större muskler och styrka för att öka på min psykiska motivation.

Men det är en djungel där ute och därför skulle jag behöva lite hjälp. Eftersom att jag kör seriöst har jag även börjat att se efter mina matvanor.

Har sökt runt lite och hittat att EAA, kreatin och vassle ska vara bra. Vad anser ni om detta? Ge mig en produkt ni tycker är bra i början, länka gärna på gg helst.

Tack på förhand!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in