2010-03-18, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apintofstella
1. Ja. Portitionen efter traning kan blandas med maltodextrin utan negativ effekt.
2. Vad var det du inte forstod med tom mage?
3. Beror ju helt pa vad du utfor for typ av traning.

vad menar du på 2:an? menar du att man inte ska ta maltodextrin innan man tar sitt EAA? jag har fattat det som att maltodextrin inte har nån påverkan alls på sitt EAA när man än tar det.

svaret på trean är att jag styrke tränar hårt i 1-1,5 timmar
Citera
2010-03-19, 18:48
Medlem
Hej!

Är väldigt okunnig om sånt här med tillskott till att börja med. Köpte en burk med Whey-80 för nån vecka sen och det funkar väl bra, har nog gått för lite tid för att kunna märka nån skillnad.

Fick tips om den av en kompis, men jag har kollat lite mer om tillskott och det finns ju hur mkt som helst. Jag tränar 3 ggr i veckan och har gjort de ett tag nu, men jag skulle vilja gå upp lite mer i vikt.

Väger typ 74kg och är 183 lång, skulle man kunna kompinera med nått annat för det verkar ju inte vara så mycket för viktökning i Whey-80in.

tack
Citera
2010-03-19, 18:55
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hadelöv
Hej!

Är väldigt okunnig om sånt här med tillskott till att börja med. Köpte en burk med Whey-80 för nån vecka sen och det funkar väl bra, har nog gått för lite tid för att kunna märka nån skillnad.

Fick tips om den av en kompis, men jag har kollat lite mer om tillskott och det finns ju hur mkt som helst. Jag tränar 3 ggr i veckan och har gjort de ett tag nu, men jag skulle vilja gå upp lite mer i vikt.

Väger typ 74kg och är 183 lång, skulle man kunna kompinera med nått annat för det verkar ju inte vara så mycket för viktökning i Whey-80in.

tack

Ät mera mat. Kcalöverskott är det enda som funkar om du ska gå upp i vikt.

Mvh
Citera
2010-03-19, 18:55
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hadelöv
Hej!

tack
Ät mer mat än du redan gör, så ökar du i vikt.
Citera
2010-03-19, 18:59
Medlem
Haha okej ni verkar eniga! Tack
Citera
2010-03-23, 18:02
Medlem
bernizs avatar
Någon som har testat eller vet om det är någon skillnad mellan vanlig Rage x2 och koffeinfri Rage x2? Då menar jag träningsmässigt eller vad man ska säga.
Citera
2010-03-23, 18:58
Medlem
Levrones avatar
En fråga om snabba kolhydrater

Hur viktigt är det egentligen efter träning? det verkar finnas lite olika åsikter om detta.
Jag har tidigare kört med gainer men nu ska jag börja med eaa, så tänkte om det är värt att köpa till maltodextrin?
Jag har inga problem med att äta mycket mat och gå upp i vikt, och jag äter nästan alltid ungefär en timme efter träning.

Skulle maltodextrin vara värt och köpa för bättre återhämtning?
Citera
2010-03-23, 19:02
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Levrone
En fråga om snabba kolhydrater

Hur viktigt är det egentligen efter träning? det verkar finnas lite olika åsikter om detta.
Jag har tidigare kört med gainer men nu ska jag börja med eaa, så tänkte om det är värt att köpa till maltodextrin?
Jag har inga problem med att äta mycket mat och gå upp i vikt, och jag äter nästan alltid ungefär en timme efter träning.

Skulle maltodextrin vara värt och köpa för bättre återhämtning?
Snabbare återhämtning ja, bättre är en definitionssak.

http://forum.body.se/showpost.php?p=27085&postcount=15

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=130510&highlight=snabba+kolhydrat er speciellt inlägg nr 13.

10 000k!!
Senast redigerad av Dreas 2010-03-23 kl. 19:05.
Citera
2010-03-24, 21:58
Medlem
Sglasss avatar
Jag tar gainer pro efter varje pass men den är så jävla äcklig så jag skulle vilja höra hur ni gör för att få ner det utan att få kräkräflexer?
Man ska väl ta gainern ca 15 min efter avslutat pass? Jag kan inte ta med mjölk till gymmet då det bara skulle vara äckligt med varm mjölk. Och jag hinner inte hem och blanda det med kall mjölk på 15 min.
Citera
2010-03-24, 22:26
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sglass
Jag tar gainer pro efter varje pass men den är så jävla äcklig så jag skulle vilja höra hur ni gör för att få ner det utan att få kräkräflexer?
Man ska väl ta gainern ca 15 min efter avslutat pass? Jag kan inte ta med mjölk till gymmet då det bara skulle vara äckligt med varm mjölk. Och jag hinner inte hem och blanda det med kall mjölk på 15 min.

Drick det när du kommer hem ist då.

Mvh
Citera
2010-03-25, 12:30
Medlem
Sglasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobias123
Drick det när du kommer hem ist då.

Mvh
Men det ska väl intas DIREKT efter avslutat pass?
För bästa effekt.
Citera
2010-03-25, 12:38
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sglass
Men det ska väl intas DIREKT efter avslutat pass?
För bästa effekt.
Eller så äter du mat efter istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in