2010-06-13, 22:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Men säg inte att du är seriös?
Vad är det för fel på den kroppen då?
Citera
2010-06-13, 22:27
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdolfH
Vad är det för fel på den kroppen då?
Ingen som har sagt något om kroppen, men du förstår väl att det inte handlar om tillskott utan om träning? Träna, och beroende på om du är stor och fet, liten och trådsmal eller ganska normal så får du bulka eller deffa. Den där kroppen kan alla få, alltså inte exakt den kroppen men samma kroppsfettnivå och samma mängd muskelmassa i proportion till resten.
Citera
2010-06-13, 22:29
Bannlyst
Citat:
Ingen som har sagt något om kroppen, men du förstår väl att det inte handlar om tillskott utan om träning? Träna, och beroende på om du är stor och fet, liten och trådsmal eller ganska normal så får du bulka eller deffa. Den där kroppen kan alla få, alltså inte exakt den kroppen men samma kroppsfettnivå och samma mängd muskelmassa i proportion till resten.

Okej. Det är okej.

Men fick bara för mej att kreatin vad nödvändigt. Men protein tror jag nöjer mej med.

Det dåliga med kreatin är att man kan få finnar, ond i magen, samt man får inte ta kreatin efter 3 dagar om man har festat.
Citera
2010-06-13, 22:32
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Okej. Det är okej.

Men fick bara för mej att kreatin vad nödvändigt. Men protein tror jag nöjer mej med.

Det dåliga med kreatin är att man kan få finnar, ond i magen, samt man får inte ta kreatin efter 3 dagar om man har festat.
Va?
Citera
2010-06-13, 22:33
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Okej. Det är okej.

Inga tillskott är nödvändiga, och det där med festandet skulle jag ta med en nypa salt. Finnar kan du få av proteintillskott med.
Citera
2010-06-13, 22:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Va?

Det är bara vad jag har hört från en bodybuilder jag tränade med. Inte helt säker.
Citera
2010-06-13, 22:55
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Det är bara vad jag har hört från en bodybuilder jag tränade med. Inte helt säker.
Bodybuilder eller en som försöker leka bodybuilder? Eller spela roll, det är fel iaf.
Citera
2010-06-13, 23:06
Bannlyst
Citat:
Bodybuilder eller en som försöker leka bodybuilder? Eller spela roll, det är fel iaf.
Okej.hmmm.

Då måste jag hitta någon källa.
Citera
2010-06-13, 23:22
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Okej.hmmm.

Då måste jag hitta någon källa.
Källa på att man inte får inta kreatin exakt 72 timmar efter att man har festat?

GL HF, det kommer du aldrig att finna.
Citera
2010-06-16, 19:22
Medlem
teamdjungels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Källa på att man inte får inta kreatin exakt 72 timmar efter att man har festat?

GL HF, det kommer du aldrig att finna.

Citera
2010-06-16, 23:09
Medlem
Herr Guldstjärns avatar
Hej!

Jag tränar 5-6 gånger i veckan. Är 190 lång och väger 85. Går 1 timme i 8km/h samt oftast Squash 1 timme och sedan styrketräning av något slag. Jag äter för tillfället bara vanlig mat men har funderat på att börja köpa något pulver. Jag vill få bort fett så jag får synligare muskler men samtidigt öka lite i muskelmassa (absolut inget extremt, estetiskt tilltalande helt enkelt :P).

Jag hörde Whey 80 från någon men sen sa någon nej till den. Vad tycker ni att jag behöver?

Tack på förhand.
Citera
2010-06-16, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Guldstjärn
Hej!

Jag tränar 5-6 gånger i veckan. Är 190 lång och väger 85. Går 1 timme i 8km/h samt oftast Squash 1 timme och sedan styrketräning av något slag. Jag äter för tillfället bara vanlig mat men har funderat på att börja köpa något pulver. Jag vill få bort fett så jag får synligare muskler men samtidigt öka lite i muskelmassa (absolut inget extremt, estetiskt tilltalande helt enkelt :P).

Jag hörde Whey 80 från någon men sen sa någon nej till den. Vad tycker ni att jag behöver?

Tack på förhand.

du får först välja om du vill få bort fett eller öka i muskelmassa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in