Nja, tänkte något ännu billigare som typ "WHEY FX® Portionspåse 30g" för 6kr.
Har redan EAA hemma och andra tillskott jag behöver redan, så finns inget behov för mer än double pro'et.
Tränat ett par år nu och testat 2-3 olika fabrikanters protein. Får tyvärr inte ner det, tycker ärligt talat att de smakar skit och jag får kvällning av att bara lukta på det..kan inte jämföra smaken med något annat, tycker det smakar för jävla äckligt. Får ner alla andra pulver typ, Anabolic Halo å sånna "tillskott" utan problem. Det måste väl finnas något proteinpulver där ute som smakar hyfsat okej?
Tränat ett par år nu och testat 2-3 olika fabrikanters protein. Får tyvärr inte ner det, tycker ärligt talat att de smakar skit och jag får kvällning av att bara lukta på det..kan inte jämföra smaken med något annat, tycker det smakar för jävla äckligt. Får ner alla andra pulver typ, Anabolic Halo å sånna "tillskott" utan problem. Det måste väl finnas något proteinpulver där ute som smakar hyfsat okej?
Skaffa dig Fairing Complete Proteine 3 (1kg/290 kr på gymmgrossisten. Gratis transport). MEN, måste vara den med blåbärssmak!(87%) Protein. Häll en skopa i shakern samt en halv banan (går att utesluta om du inte har), vispa med full jävla effekt med elvisp. Standardmjölk hälls i i en jämn stråle till du tycker att du fått den koncistens du vill ha. Kör maniskt en ytterligare minut, bara för att få det fina skummet och fluffiga skummet. Häll upp i dricksgals och bälga ner. Blir som er riktigt smarrig milkshake! Speciellt om man tillsätter en liten bil glass och/eller iskuber. Yummy!
Jag har hört att mint ska smaka som Marabou mintkrokant(chokladkakan). Annars är nog ett bra tips att blanda det med mjölk så får du en mer milkshakeaktig konsistens.
Jag har själv testat 3 olika smaker på WHEY FX
Vanilj, Mint choklad och Banan choklad.
Både Minten och Bananen är som godis, speciellt med mjölk
Vaniljen va jag redigt spyfärdig på efter en påse.
Kör med Whey-80 mintchoklad jag, blandar med ca 50/50 mjölk/vatten, smakar mest som något slags godis. Däremot så har jag lite svårt för Whey FX, det är någon smöraktig smak som finns i alla deras protein som förvisso inte är rent vidrig, men jag gillar den inte heller...
Esielts Double pro med smaken Double Chocolate, GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR! Blandas förslagsvis med mjölk. 3dl mjölk - 50g pulver. Skaka hårt, låt stå i kylen i två min, ät med sked