2010-04-09, 23:38
Medlem
victor.bs avatar
Crea FX eller Whey FX
Citera
2010-04-09, 23:43
Medlem
Cykelslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av victor.b
Crea FX eller Whey FX
Nja, tänkte något ännu billigare som typ "WHEY FX® Portionspåse 30g" för 6kr.
Har redan EAA hemma och andra tillskott jag behöver redan, så finns inget behov för mer än double pro'et.

Tack ändå
Citera
2010-04-11, 03:29
Bannlyst
Proteinpulver (SMAKEN!)

Tjena.

Tränat ett par år nu och testat 2-3 olika fabrikanters protein. Får tyvärr inte ner det, tycker ärligt talat att de smakar skit och jag får kvällning av att bara lukta på det..kan inte jämföra smaken med något annat, tycker det smakar för jävla äckligt. Får ner alla andra pulver typ, Anabolic Halo å sånna "tillskott" utan problem. Det måste väl finnas något proteinpulver där ute som smakar hyfsat okej?

MVH
Citera
2010-04-11, 04:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av memal
Tjena.

Tränat ett par år nu och testat 2-3 olika fabrikanters protein. Får tyvärr inte ner det, tycker ärligt talat att de smakar skit och jag får kvällning av att bara lukta på det..kan inte jämföra smaken med något annat, tycker det smakar för jävla äckligt. Får ner alla andra pulver typ, Anabolic Halo å sånna "tillskott" utan problem. Det måste väl finnas något proteinpulver där ute som smakar hyfsat okej?

MVH
Testa att blanda det med mjölk?
Citera
2010-04-11, 07:18
Medlem
DearLeaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rasren
Testa att blanda det med mjölk?

Skaffa dig Fairing Complete Proteine 3 (1kg/290 kr på gymmgrossisten. Gratis transport). MEN, måste vara den med blåbärssmak!(87%) Protein. Häll en skopa i shakern samt en halv banan (går att utesluta om du inte har), vispa med full jävla effekt med elvisp. Standardmjölk hälls i i en jämn stråle till du tycker att du fått den koncistens du vill ha. Kör maniskt en ytterligare minut, bara för att få det fina skummet och fluffiga skummet. Häll upp i dricksgals och bälga ner. Blir som er riktigt smarrig milkshake! Speciellt om man tillsätter en liten bil glass och/eller iskuber. Yummy!

Testa det iaf, du kommer inte bli besviken..
Citera
2010-04-11, 09:48
Medlem
Vilka har du testat då? Sen kan du ju söka i forumet för det finns trådar.
Citera
2010-04-11, 12:07
Medlem
RebarMoskels avatar
Testat Gainer Explosion ?
http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/gainer-explosion

Visst, det är en gainer, men smakar helt underbart.

Körde whey 80 innan, spyr av smaken också...

Men dalblads tycker jag smakar helt ok, mycket mer mild i smaken på något sätt
Citera
2010-04-11, 12:24
Medlem
Jag har hört att mint ska smaka som Marabou mintkrokant(chokladkakan). Annars är nog ett bra tips att blanda det med mjölk så får du en mer milkshakeaktig konsistens.
Citera
2010-04-11, 14:16
Medlem
Layss avatar
Jag har själv testat 3 olika smaker på WHEY FX
Vanilj, Mint choklad och Banan choklad.
Både Minten och Bananen är som godis, speciellt med mjölk
Vaniljen va jag redigt spyfärdig på efter en påse.
Citera
2010-04-11, 14:41
Medlem
Sunners avatar
Kör med Whey-80 mintchoklad jag, blandar med ca 50/50 mjölk/vatten, smakar mest som något slags godis. Däremot så har jag lite svårt för Whey FX, det är någon smöraktig smak som finns i alla deras protein som förvisso inte är rent vidrig, men jag gillar den inte heller...
Citera
2010-04-11, 14:48
Medlem
Dreass avatar
Esielts Double pro med smaken Double Chocolate, GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR! Blandas förslagsvis med mjölk. 3dl mjölk - 50g pulver. Skaka hårt, låt stå i kylen i två min, ät med sked
Citera
2010-04-11, 14:54
Bannlyst
Tycker det smakar som välling. Är väl inget fel med att använda mjölk till?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in