Citat:
Ursprungligen postat av
1717-1776
Nu ljuger du, du påstod att de inte mådde bra och det var det jag svarade på.. vem mår egentligen bra, gubben som har sex med 13-åringar mår han bra tror du. Verkligheten är enkel, 13-åringar avrättar folk för pengar så att suga av en gubbe för pengar är ingenting i jämförelse
Klart gubben mår bra som får sätta på ungt kött. Det är väl därför han ens
valde att köpa sex? För att få sätta på någon ung "sugerbabe" som han inbillar sig är 18+ eftersom hon har uppgivit det. Han ville ha skönt sex och få skön utlösning i en ung kropp. Och det fick han. På vilket vis menar du att han inte skulle må bra av det?
Det 13 åriga
barnet däremot, mår givetvis
inte bra. Barn som säljer sex gör detta i regel som ett sätt att självskada på. De hade lika gärna kunnat skära sig i armar och ben. De ersätter en psykisk smärta och ångest mot en annan smärta: smärtan i förnedringen av att sälja sex till gubbar tex. Förnedringen i att låta en 75-åring sätta på dem tex. Känslan "jag förtjänar att förnedras på detta sätt så dålig som jag är". Barnet sökte sig med allra högsta sannolikhet till detta att sälja sex, för att bli förnedrad och använda det som ett sätt att självskada på.
Mycket bra att gubbarna har åtalats för sina vidrigheter i att utnyttja ett uppenbart lidande barn på detta sätt. Sexköp är ju rentav olagligt oavsett ålder på sexsäljaren.