2026-09-22, 14:33
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ashleyrose
Jaha ja det 😂Hon kan gå till soc som alla andra..det stämmer inte som hon säger att soc har sagt att hennes familj ska försörja henne.. Tror hon verkligen att hennes följare är helt bakom flötet..Ja vissa kanske som går på hennes snyft historier😂
Soc hade direkt tittat på hennes inkomst från instagram-prenumeranterna och bett henne använda sina egna pengar innan hon tigger från skattebetalarna!
Citera
2026-09-22, 15:07
Medlem
Angående kycklingen med moset.
Jag tror den hon visade upp på sin tallrik och filmade är samma som ligger i Hs glasslåda.

Vi såg dom bara steka och banka två som flera redan sagt, men då kan Alice såklart säga att hon gjorde en till sen för det blev så gott.
Helt olika vinklar såklart, men finns brända saker och form på moset, kant på kycklingen och sånt som säger att det är exakt samma som åkte rakt ner i lådan efter hon filmat klart.

Tror bara Alice åt lite potatismos igår. Kycklingen stektes i väldigt mycket fett så tror inte Alice vill äta det, mycket kalorier där.
Om Alice vill att man ska tro att hon äter så får hon börja äta och provsmaka framför kameran istället för att be L eller H.

Ligger hemma sjuk så har för mycket fritid just nu😂
Citera
2026-09-22, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Soc hade direkt tittat på hennes inkomst från instagram-prenumeranterna och bett henne använda sina egna pengar innan hon tigger från skattebetalarna!

Ja, och skulle hon ha så låg inkomst att soc ändå går in och skjuter till så ställer dom ju krav. Hon måste söka x antal arbeten varje månad (och ta ev jobb hon erbjuds), eller om hon blir sjukskriven - men då finns ändå ett aktivitetskrav. Då tigger hon nog hellre betalande medlemmar på insta.
Citera
2026-09-22, 16:02
Medlem
"Hur vet man att man är hemma hos mig? 👠 överallt speciellt nedanför skåp så jag ska nå upp till hyllorna"

Skillnaden mellan inalicekitchen och hennes andra sociala medier är motsatsen verkligen. Brutna tår och kan inte gå vs högklackat.
Varför vill man visa upp att man har massa klackar som står lite var stans? Förutom att verka petite. Ska det väcka någon känsla hos äckelgubbar? Vill hon verka märkvärdig och fin? Speciell?
Det första som slog mig var hur lågt IQ har hon egentligen, ingen använder väl klackar för att nå upp i sitt hem. Ta en pall. Pinsamt bara. Känns som att hon är 14 år och skryter om något märkligt.

Hon får hålla tummarna för att hennes betalande vänner inte hittar sånt för då lär frågetecknen bli fler.
Citera
2026-09-22, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
"Hur vet man att man är hemma hos mig? 👠 överallt speciellt nedanför skåp så jag ska nå upp till hyllorna"

Skillnaden mellan inalicekitchen och hennes andra sociala medier är motsatsen verkligen. Brutna tår och kan inte gå vs högklackat.
Varför vill man visa upp att man har massa klackar som står lite var stans? Förutom att verka petite. Ska det väcka någon känsla hos äckelgubbar? Vill hon verka märkvärdig och fin? Speciell?
Det första som slog mig var hur lågt IQ har hon egentligen, ingen använder väl klackar för att nå upp i sitt hem. Ta en pall. Pinsamt bara. Känns som att hon är 14 år och skryter om något märkligt.

Hon får hålla tummarna för att hennes betalande vänner inte hittar sånt för då lär frågetecknen bli fler.

Antagligen allt du nämner ja 😅

På matkontot är hon typ liten och skör, på andra kontot petit och sexig. Märklig kontrast ändå.
Krya på dig!
Citera
2026-09-22, 17:01
Medlem
Hamnade på ett mat- och bakkonto idag, Helan Shanani. Så go tjej! Snyggt filmat, goa grejer osv. Man visste det innan men när man ser det i kontrast till A - då inser man ännu mer hur pinsam hon är, men ännu mer pinsamt är nog att hon tänker att de är på samma nivå 🙄
Citera
2026-09-22, 18:31
Medlem
Kan hon sluta filma med blixt!! Allt ser så sjukt äckligt ut!
Citera
2026-09-22, 19:44
Medlem
"Får denna frågan minst 10 gånger varje dag "vad gör du av allt du bakar?" "Äter du upp allt själv som du bakar""
och en skärmdump på ett meddelande med hennes svar.

Läser jag in helt fel eller låter hon så arg när hon skriver så? Kände med en gång, glad jag aldrig ställt den frågan till henne för hon verkar irriterad på att någon frågar det. Också att hon gärna ville peta in att folk frågar om hon äter. Vilket vi vet gör henne irriterad och kallar folk kärringar för.

Alltså svaret låter trevligt - även om jag har svårt att tro på det för hon som så gärna vill plocka godhetspoäng, visa hur snäll hon är, att hon tar hand om andra osv varför har hon aldrig visat att hon packat ner fika i lådor och ger bort? Ett kort hon skrivit till det hon bakat för att ge en förening? Eller jag har inte sett detta någon gång. Vet att hon lagt upp ett inlägg där dom är utanför sjukhuset och ska lämna kakor dagen efter att hon fått åka in akut. Men sättet hon skriver i story låter irriterat och inte så välkomnande. Utan följare är hon ingenting.
Citera
2026-09-22, 21:16
Medlem
Citat:
"Får denna frågan minst 10 gånger varje dag "vad gör du av allt du bakar?" "Äter du upp allt själv som du bakar""

Läser jag in helt fel eller låter hon så arg när hon skriver så? Kände med en gång, glad jag aldrig ställt den frågan till henne för hon verkar irriterad på att någon frågar det. Också att hon gärna ville peta in att folk frågar om hon äter. Vilket vi vet gör henne irriterad och kallar folk kärringar för.

Alltså svaret låter trevligt - även om jag har svårt att tro på det för hon som så gärna vill plocka godhetspoäng, visa hur snäll hon är, att hon tar hand om andra osv varför har hon aldrig visat att hon packat ner fika i lådor och ger bort? Ett kort hon skrivit till det hon bakat för att ge en förening? Eller jag har inte sett detta någon gång. Vet att hon lagt upp ett inlägg där dom är utanför sjukhuset och ska lämna kakor dagen efter att hon fått åka in akut. Men sättet hon skriver i story låter irriterat och inte så välkomnande. Utan följare är hon ingenting.
Nu börjar tjatet om att klippa sig igen och sitter där i mamsens peruk..kan hon aldrig komma med något nytt.Gå bara å klipp dig Alice!!
Citera
2026-09-22, 21:17
Medlem
Citat:

Verkar konstigt att lägga upp minst 20 reels varje dag på Instagram men inte en enda gång visa upp när hon ger bort allt hon bakat till någon förening för äldre eller vårdinrättning som hon påstår sig göra. I call BS...
Vore väl enklare att bara skicka med mamman så kan hon lämna det i lunchrummet på jobbet, men då framstår hon ju inte som lika godhjärtad.
Citera
2026-09-22, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thunderbirdz
Verkar konstigt att lägga upp minst 20 reels varje dag på Instagram men inte en enda gång visa upp när hon ger bort allt hon bakat till någon förening för äldre eller vårdinrättning som hon påstår sig göra. I call BS...
Vore väl enklare att bara skicka med mamman så kan hon lämna det i lunchrummet på jobbet, men då framstår hon ju inte som lika godhjärtad.

Helt osannolikt att detta skulle vara sant. Då hade hon lagt upp bilder.. men det kommer väl nu, hon panikåker till första boende imorgon. Reagerar även på att hon säger att man ska hjälpa de som inte har, absolut Alice men du tigger pengar och klagar att du har det så tufft, sluta lägga massa pengar på bakverken då? Ingen ber dig vara en god samarit (om du ens är det) spara de pengarna istället..
Citera
2026-09-22, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thunderbirdz
Tror inte heller att hon ger till någon utanför kollektivet och jag hoppas hon inte gör det då hon riskerar att folk blir sjuka då hon är och gräver i det hon bakar med sina röda klor..katten springer på bänken m.m Verkligen inte hygieniskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in