2026-09-20, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
Känns aldrig som att hon tänker fullt ut.
Nu visar hon tomater som mognat genom att ligga bredvid ett äpple i en plastlåda - med smuts i också?
Ville man göra bra content så hade hon även klippt med en film eller ett kort på hur dom såg ut från början och sagt hur länge dom legat där. Nu ska vi bara ta Alice på ordet. Man vill väl se hur det var från början?

Samma där hon tipsade om en tablett som är för att göra rent diskmaskinen men som hon använt i vasken och pratar om att som får stopp för det är trånga rör och sen spolar i kranen och visar att det är inte något stopp längre! Men hur såg det ut när det var stopp då? Visa det också!

Man kan inte bara visa hälften av sina tips, enligt mig.
Man kan inte visa upp sin ugn och säga kolla vad ren när man inte vet hur den såg ut innan ens.

Håller med, allt är väldigt spretigt och saknar ofta en röd tråd
Senast redigerad av knazzz 2026-09-20 kl. 17:34.
Citera
2026-09-20, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
När ska de prata med er?! Spricker ju av nyfikenhet här ju, popcornen är poppade och läsken kyld. Bring it on please
Hahaha ja jag längtar 😂 Men det blir väl inget som vanligt 😂
Citera
2026-09-20, 17:31
Medlem
Citat:
Nu visar hon tomater som mognat genom att ligga bredvid ett äpple i en plastlåda - med smuts i också?
Ville man göra bra content så hade hon även klippt med en film eller ett kort på hur dom såg ut från början och sagt hur länge dom legat där. Nu ska vi bara ta Alice på ordet. Man vill väl se hur det var från början?

Samma där hon tipsade om en tablett som är för att göra rent diskmaskinen men som hon använt i vasken och pratar om att som får stopp för det är trånga rör och sen spolar i kranen och visar att det är inte något stopp längre! Men hur såg det ut när det var stopp då? Visa det också!

Man kan inte visa upp sin ugn och säga kolla vad ren när man inte vet hur den såg ut innan ens.
Eller är det bara jag som tycker det är märkligt?
Mycket märkligt och i dag när hon gjorde kladdkaka såg formen odiskad ut och hennes stekpanna där teflonen släppt ska man inte prata om 🤢Hon undrar även om hon ska göra en giveaway med hennes Spa present hon fick eller om hon ska dela den med en följare som får åka på spa med henne..Någon som är sugen?
Citera
2026-09-20, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knazzz
Håller med, allt är väldigt spretigt och saknar sällan en röd tråd

Verkligen.
Förstår inte varför hon är så dålig på sitt jobb? Allt känns halvklart och hon tänker inte igenom någonting.
Citera
2026-09-20, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ashleyrose
Mycket märkligt och i dag när hon gjorde kladdkaka såg formen odiskad ut och hennes stekpanna där teflonen släppt ska man inte prata om 🤢Hon undrar även om hon ska göra en giveaway med hennes Spa present hon fick eller om hon ska dela den med en följare som får åka på spa med henne..Någon som är sugen?

Som jag skrev innan idag, hygien verkar inte vara så viktigt hos dom. Äckligt med en form som ser odiskad ut? Och är det som det är slitet kan det inte vara bra att använda.

Vem har hon fått en spa present av? Inget hon visat på instagram.
Och vad fult att ge bort eller ens ha tanken på att ge bort det om någon lagt pengar på det till henne, eller?
Citera
2026-09-20, 17:39
Medlem
Och där försvann hennes tips. Varför tar hon bort så mycket? Tänk en extra gång innan du lägger upp istället.
Men hon kanske ska göra om och göra rätt.
Citera
2026-09-20, 17:41
Medlem
https://i.postimg.cc/mkjbrwFw/flashback-redo.jpg
Citera
2026-09-20, 17:43
Medlem
Citat:
https://i.postimg.cc/mkjbrwFw/flashback-redo.jpg
Kan ni kolla om länken fungerar?
Citera
2026-09-20, 17:44
Medlem
Citat:
Kan ni kolla om länken fungerar?

Funkar 👍🏼👍🏼👍🏼
Citera
2026-09-20, 17:49
Medlem
Citat:

Eller är det bara jag som tycker det är märkligt?
Trånga rör är det roligaste jag läst på länge. Skrattade högt rakt ut när det klippet kom.
Det är ju inte ett jättegammalt hus de bor i och att deras rör skulle vara trånga och att de får upp vatten hos sig när grannen har stopp?! OM det är så bör de kontakta sin bovärd eller vad det kan heta. Är det bostadsrätt ska styrelsen meddelas på stört.
Citera
2026-09-20, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Trånga rör är det roligaste jag läst på länge. Skrattade högt rakt ut när det klippet kom.
Det är ju inte ett jättegammalt hus de bor i och att deras rör skulle vara trånga och att de får upp vatten hos sig när grannen har stopp?! OM det är så bör de kontakta sin bovärd eller vad det kan heta. Är det bostadsrätt ska styrelsen meddelas på stört.

Hahah skrattade också 😂
Men man får komma ihåg, detta är samma person som kör med diskmaskinstablett för att fixa stopp istället för att plocka isär vattenlås för "om man inte har rätt kunskap så kan man göra större skada än nytta, därför bör kanske någon som har kunskap plocka isär alla rör" citat från Alice 🙃

Tror dock både Alice och H är för fina för att göra det där, är ju lite äckligt även om det bara är man själv som bott där så är det ingen mysig syssla. Men tror knappast man kan få dit en vaktmästare, fastighetsskötare eller liknande som gör det. Eller här jag bor får man göra sånt själv iaf. Men är det faktiskt stopp ligger det ju på dom, men man testar såklart själv först.
Citera
2026-09-20, 18:01
Medlem
https://i.postimg.cc/nVX4yPBB/Screenshot-2026-09-20-17-56-34-530-com-facebook-orca.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in