2026-09-17, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Errrror
De förklarar i en av de senare videosarna att de lottat ut en ninja maskin tidigare, nu lottar de ut en annan.
Inte så nöjda över att ha fått "kritik" låter det som.
Säger att de inte tjänar på att lotta ut den. Men nja, ett syfte är väl att locka betalande medlemmar?
Sen har jag svårt att tro att den kostar 2k i frakt att skicka?
Sorry men det ingår s a s i det jobbet att bli ifrågasatt och granskad, det får man ta.
Såg att ngn här uppmärksammat att kartongerna på bägge isf hade skador på precis samma ställe, underligt.
Citera
2026-09-17, 16:48
Medlem
Alltså när H ska öppna lådan till grytan.. Alltså förlåt, men hur har en sån person ett jobb, barn och djur? Borde nästan vara omyndighetsförklarad. Borde inte säga så, men finner knappt ord ens. Hur kan man inte förstå hur man öppnar?

Och Alice måste såklart säga att lådan är så stor så till och med hon får nog plats i den. Viktigt att vara petite. Bra att bära den lådan från bilen med två brutna tår. Så klok så.
Senast redigerad av Plantis789 2026-09-17 kl. 16:52.
Citera
2026-09-17, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Såg att ngn här uppmärksammat att kartongerna på bägge isf hade skador på precis samma ställe, underligt.
Japp det är samma som de hade en utlottning på i maj.Samma trasiga kartong.Undra hur många gånger de ska ha utlottning på samma maskin för att locka prenumeranter..Sjukt
Citera
2026-09-17, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
Alltså när H ska öppna lådan till grytan.. Alltså förlåt, men hur har en sån person ett jobb, barn och djur? Borde nästan vara omyndighetsförklarad. Borde inte säga så, men finner knappt ord ens. Hur kan man inte förstå hur man öppnar?

Och Alice måste såklart säga att lådan är så stor så till och med hon får nog plats i den. Viktigt att vara petite. Bra att bära den lådan från bilen med två brutna tår. Så klok så.
Ja det går bra att bära stora kartonger med hennes sk trasiga kropp..och nu längtar hon tillbaka till sommarens värme med..Hon har ju enligt henne själv suttit inne hela sommaren och tål inte att vara i solljus.. måste alltid ha det mörkt..Hon är självklart här inne och läser för så fort vi skrivit något så ska hon alltid motbevisa i storys😂
Citera
2026-09-17, 17:15
Medlem
Citat:

Ja just det! Hmm.. De sa iofs att den som lottades ut i maj skickades direkt från samarbetsföretaget till vinnaren. Jag kan inte minnas att nån vinnare nämnts? (obs att jag kan ha missat den infon, men nån annan har säkert bättre koll).
Citera
2026-09-17, 17:49
Medlem
Citat:
Ja just det! Hmm.. De sa iofs att den som lottades ut i maj skickades direkt från samarbetsföretaget till vinnaren. Jag kan inte minnas att nån vinnare nämnts? (obs att jag kan ha missat den infon, men nån annan har säkert bättre koll).
Aldrig sett nån vinnare!
Citera
2026-09-17, 18:04
Medlem
Citat:
Aldrig sett nån vinnare!
Nä och dom sa att om dom skickade ut vinsten själv och inte företaget så skulle dom få betala ca 2000 kr i frakt och det skulle dom aldrig ha råd med.Men hur ska dom ha råd att betala frakten nu då denna gång? Eller är det vinnaren som får betala för nu är det ju inte företaget som ska skicka ut..
Citera
2026-09-17, 19:32
Medlem
Jag har ändå nåt vagt minne av att det har lottats ut en i våras…
Citera
2026-09-17, 20:56
Medlem
Citat:
De förklarar i en av de senare videosarna att de lottat ut en ninja maskin tidigare, nu lottar de ut en annan.
Inte så nöjda över att ha fått "kritik" låter det som.

Nej, sådana människor vill de INTE ha i sitt kåmjunity!
Citera
2026-09-17, 20:58
Medlem
Citat:
Om båda tårna är brutna borde hon vara orolig för anledning. Om det är stressfarkturer borde hon fundera på hur hon ska slippa drabbas av det.

Definitivt! Jag blir extremt provocerad av att hon konsumerar enorma mängder sjukvård utan att följa några ordinationer alls!!!
Citera
2026-09-18, 01:36
Medlem
I min värld låter det helt omöjligt att bryta båda stortårna samtidigt, kan inte se framför mig någon skademekanism som leder till det. 100 % stressfrakturer, vanligt med stressfrakturer hos anorektiker.

Dessutom brukar man oftast få med sig bild på röntgenbilden hem, varför mjölkar inte Alice sympatier genom att visa? Går annars hur lätt som helst att begära ut en kopia på röntgenbilden. Då kan hon mjölka ännu mer sympatier!
Citera
2026-09-18, 03:09
Medlem
Nu delar hon samma recept i communityn som hon lade ut den 2 september.Undergräddad som vanligt men det ska den vara enligt henne 😂Är det detta man får som prenumerant? Gamla recept? Enligt henne årets höstkaka.Nån hade skrivit i chatten och frågat om det är detta man får som prenumerant "chatten och utlottningar"😂Hon själv har ju sagt att det är mat och bakskola som hos andra kostar flera tusen 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in