2026-09-29, 10:35
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinterkraksjuka
Hälsokoll på onsdag alltså?

https://ibb.co/PGjvjrJN
Haha what! Vad ska hon göra? Låter ju som att hon ska springa ett lopp men nej, det går ju inte för hon är ju sängliggande eeh köks-stående 24/7 menar jag...
Citera
2026-09-29, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Haha what! Vad ska hon göra? Låter ju som att hon ska springa ett lopp men nej, det går ju inte för hon är ju sängliggande eeh köks-stående 24/7 menar jag...

Hoppas det är typ Robinson eller farmen
Citera
2026-09-29, 12:20
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knazzz
Hoppas det är typ Robinson eller farmen
Jag kollar verkligen aldrig på sånt men då hade jag suttit bänkad!!
Citera
2026-09-29, 12:42
Medlem
Citat:
Jag kollar verkligen aldrig på sånt men då hade jag suttit bänkad!!

Me2!!! Hoppas hon kan bli godkänd i hälsokontrollen trots att hennes ena njure endast är på 42%
Citera
2026-09-29, 13:03
Medlem
Citat:
Me2!!! Hoppas hon kan bli godkänd i hälsokontrollen trots att hennes ena njure endast är på 42%
Exakt och hennes krampanfall.
Citera
2026-09-29, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ashleyrose
Exakt och hennes krampanfall.
Just dom oxå, vem ska vaka över henne om inte mamsen är med???
Citera
2026-09-29, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Just dom oxå, vem ska vaka över henne om inte mamsen är med???
Hon tog upp krampanfall i communityn i dag..Hon vill att vi alla ska banka vett i henne och pusha henne att våga göra det här som hon inte vill berätta om än..Hon är så rädd för krampanfall och få värk men att hon ska våga göra det här för sin egen skull och våga lämna hemmet och komma ur sin comfort zone
Citera
2026-09-29, 15:43
Medlem
Citat:
Hon tog upp krampanfall i communityn i dag..Hon vill att vi alla ska banka vett i henne och pusha henne att våga göra det här som hon inte vill berätta om än..Hon är så rädd för krampanfall och få värk men att hon ska våga göra det här för sin egen skull och våga lämna hemmet och komma ur sin comfort zone

Så typiskt! Hon kommer ju absolut få ett krampanfall dagen innan detta stora ska hända, så hon inte kan åka iväg. Hon måste stanna hemma som vanligt, vilken otur.
Citera
2026-09-29, 16:02
Medlem
Citat:
Undrar om det nån av alla deras samarbeten som gett henne chansen att komma iväg på nåt, som hon kan ha som marknadsföring av sin kanal?
Citera
2026-09-29, 18:22
Medlem
Citat:
Hon och mamsen har ju redan ställt massa diagnoser men nu ska HC få göra en hälsokontroll? Dom som inte kan nånting..Vi får hoppas att allt ser bra ut nu..Hon hade ju även tid på Sahlgrenska för att kolla stora kroppspulsådern men det är det tyst om nu..Nu räcker det med en koll på HC😂 Jeesus😂cirkusen fortsätter..och vad hände med att hon ringde runt och skulle sätta i hop sin egen sjukvård med massa instanser? Jaja fortsättning följer en
Citera
2026-09-29, 21:17
Medlem
Citat:
Så typiskt! Hon kommer ju absolut få ett krampanfall dagen innan detta stora ska hända, så hon inte kan åka iväg. Hon måste stanna hemma som vanligt, vilken otur.

Skulle inte förvåna mig om exakt detta händer, eller att hon typiskt nog får ett skov med smärta så hon måste gå i sidennattlinnet och plocka fram tennisbollarna, så att hon tyvärr inte kan åka - men får en ny orsak att det är synd om henne...
Citera
2026-09-29, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinterkraksjuka
Hälsokoll på onsdag alltså?

https://ibb.co/PGjvjrJN

Känns nästan som att missVox hälsar på...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in