2026-08-08, 20:14
Medlem
Ikväll har jag dåligt samvete för att jag la upp domen. Förmodligen för jag har mycket ångest just nu, då ökar känslorna för andra saker jag känner och grubblar. Känner mig som en hemsk människa.

Hur som helst, tror hon att det är ovanligt med en katt som äter gräs? Eller det var att dom gjorde det tillsammans som var så galet?
Väldigt fint och lyxigt med så mycket balkong måste jag säga.
Citera
2026-08-08, 21:23
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Portapotty
Tog hon bort storyn om sin analkramp? Tyckte väl det var oväntat unhinged för att vara Inalicekitchen hahaha…

Och ja, hela kontot borde döpas om till Familjekollektivet för det är bara mor och bror man får se framför kameran ändå. Nej Alice, reposts av ett decennium gamla bilder gills inte.
Haha analkramp!? Ursäkta!?
Citera
2026-08-08, 21:25
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
Ikväll har jag dåligt samvete för att jag la upp domen. Förmodligen för jag har mycket ångest just nu, då ökar känslorna för andra saker jag känner och grubblar. Känner mig som en hemsk människa.

Hur som helst, tror hon att det är ovanligt med en katt som äter gräs? Eller det var att dom gjorde det tillsammans som var så galet?
Det tycker jag inte du ska ha, det är trots allt offentliga uppgifter som varenda svensk medborgare (eh kanske t.o.m. utländsk?) kan begära ut utan kostnad.

Förstår sällan vad det är hon menar med sina katt-stories. Hon gör typ en stor grej av att han krafsar på stängda dörrar? Eh ja... Det gör alla katter typ?
Citera
2026-08-08, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Portapotty
Hon skrev typ bara helt random att hon hade analkramp, och ”den som vet, den vet” 🤣 Var lite upptagen när jag först såg det så skulle gå tillbaka och kolla nyss, men då var den storyn tyvärr raderad hahaha…

Hon lägger upp så mycket märkliga grejer på ren impuls och sen plockar hon bort det 😅 Bilder, storys, långa utspel… Undrar om hon själv inser efter en stund att hon postat helt tappade saker eller om hon raderar efter att någon kommenterat nått?
Ska hon börja härma Pernilla å Bianca nu om analkramp då hon inte har mer att komma med i sin sjukdomshistoria😂
Citera
2026-08-08, 22:25
Medlem
Citat:

Har du ångest så hör av dig om du vill prata ♥️ Apropå gräsätande så borde Alice läsa på att de äter för att kunna spy upp hårbollar.
Citera
2026-08-08, 22:55
Medlem
Citat:

Nej kompis, det behöver du inte ha dåligt samvete över! Jag hade laddat ned den innan och ärendenumret fanns tidigare i tråden.

Katter äter gräs. Katter gillar att bli borstade. Den katten är som andra katter.
Citera
2026-08-09, 07:08
Medlem
Citat:

Det ska du verkligen inte ha! Domen är offentlig, alla vi andra kunde gjort samma sak du gjorde bara det vi andra inte orkade och förstod hur man skulle göra. Och den enda som ska skämmas är A och H som lurar av folk pengar och får folk att prenumerera på deras fluffiga luftslott.
Citera
2026-08-09, 08:18
Medlem
Citat:

Hoppas den jobbiga känslan och tanken inte hänger kvar. Det är inga hemlisar utan offentliga handlingar, vem som helst kan ta del av det om de vill. Du har inte spridit något som inte är sant och inte skvallrat om något bara du visste om.
Bra att du skrev om hur du kände!
Citera
2026-08-09, 08:20
Medlem
Hon fortsätter att lägga upp gamla bilder, nu en på mamsen som borde ha några år på nacken. Vad tror vi om dagen? Reklam för utlottning, följ oss, provsmak av några bars kanske. Länge sen hon tipsade om fantastiskt (!) goda chokladkakor nu tycker jag!
Citera
2026-08-09, 08:35
Medlem
Hon har haft vaniljchokladknappar i sina långpannebullar.. nån som vet vad vaniljchoklad är?
Citera
2026-08-09, 09:40
Medlem
Skampis avatar
Jag blir så irriterad av att det inte händer ett smack för prenumeranter? Hon tjatar om att hon ska lotta ut saker till de som prenumererar (är det någon som bryr sig om att de kan vinna en låda proteinbars?), lägger ut gamla bilder, springer på Normal, filmar sin katt/bror/mamma... Jag tar fan paus från att prenumerera snart.
Citera
2026-08-09, 17:01
Medlem
Har ni tänkt på vilken mästrande ton Alice har både då hon pratar med sin mamma, men främst då hon pratar med stackars Leo. Jag tror det var igår då Leo stor och skar Halloumi då sticker Alice fram en godis som han måste smaka på just där och då ( hon har själv sagt vid ngt tillfälle att Leo one fixar att göra flera saker samtidigt ) ändå skall hon ha honom att smaka då han är upptagen. När hon säger " smaka nu Leo" i en inte trevlig ton alls. Bilden hon la upp på Heidi med ngn konstig hatt, svart kort kjol och en urringning som de har som arbetar på obskyra ställen. Är inte Heidi medveten om vad A lägger upp ? Eller bryr hon sig inte ? Skulle inte förvåna mig om de har ett konto vid OF.

Heidi är såvitt jag vet utb gymnasielärare, rätta mig om jag har fel men den utbildningen är väl inte " hög" i vårt samhälle ? . Jag jämför med psykolog,läkare etc ? Och det här hon gör för att göra det enklare för funktionhindrade det behövs väl ingen större utb för att göra det ? Rätta mig om jag har fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in