2026-09-20, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ashleyrose
https://i.postimg.cc/nVX4yPBB/Screenshot-2026-09-20-17-56-34-530-com-facebook-orca.jpg

Roligt att du delar, tack!

Förlåt men tycker det är så fel? Får man en present är man väl tacksam? Inte säger att man kanske ska ge bort det för att verka generös och fin mot sina följare?
Men kommer kanske från någon äckelgubbe som gett det till misswox, känns ibland som att något borde hon väl få ut av att ha ett sånt konto och vad gjorde hon i dubai?
Citera
2026-09-20, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Trånga rör är det roligaste jag läst på länge. Skrattade högt rakt ut när det klippet kom.
Det är ju inte ett jättegammalt hus de bor i och att deras rör skulle vara trånga och att de får upp vatten hos sig när grannen har stopp?! OM det är så bör de kontakta sin bovärd eller vad det kan heta. Är det bostadsrätt ska styrelsen meddelas på stört.
Hahaha ja det roligaste jag läst på länge 😂😂😂
Citera
2026-09-20, 18:23
Medlem
Citat:
Trånga rör är det roligaste jag läst på länge. Skrattade högt rakt ut när det klippet kom.
Det är ju inte ett jättegammalt hus de bor i och att deras rör skulle vara trånga och att de får upp vatten hos sig när grannen har stopp?! OM det är så bör de kontakta sin bovärd eller vad det kan heta. Är det bostadsrätt ska styrelsen meddelas på stört.

Rätt säker på att det är hyresrätt.
De hade någon där som kollade rören och H var övertygad om att det låg en död råtta eller mus där. Uppföljning? Nope.
Citera
2026-09-20, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789

Förlåt men tycker det är så fel? Får man en present är man väl tacksam? Inte säger att man kanske ska ge bort det för att verka generös och fin mot sina följare?
Men kommer kanske från någon äckelgubbe som gett det till misswox, känns ibland som att något borde hon väl få ut av att ha ett sånt konto och vad gjorde hon i dubai?
Hon verkar inte tacksam över presenter..Hon fick ett presentkort på Smycka från familjen men valde då att köpa present till mamsen..Min sambo har blivit involverad i detta då det inte går att skärmdumpa i communityn så nu får han fota av min telefon istället 😂Jag har nyss lärt mig hur man delar bilder här också
Citera
2026-09-20, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinterkraksjuka
Rätt säker på att det är hyresrätt.
De hade någon där som kollade rören och H var övertygad om att det låg en död råtta eller mus där. Uppföljning? Nope.
Aldrig uppföljning på nånting
Citera
2026-09-20, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789

Hon skrev att hon varit varuhusvärdinna bla..å hon älskade det
Citera
2026-09-20, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanjagbaravara
Sen får man nog vara korrekt om man ska ifrågasätta någon, hon har varit där iallafall tre ggr. Först röntgen, sen när hon fick gipsskon, sen ytterligare en röntgen.

Det är inte ett heltidsjob eller en ursäkt, men några gånger har hon varit där!

Gipsskon lär hon väl dock ha hämtat på OTA/ortopedtekniska och inte ortopedmottagningen, om man ska vara korrekt. 🤷‍♀️
Citera
2026-09-20, 19:38
Medlem
Jag minns inte om det var igår eller några dagar sedan då Alice lade upp om att hon och mamsen sett en älg komma springande mot sig. Det man ser i det hon la upp är en rädd och orolig älg som springer IFRÅN dem, inte mot .Kan hon ens skilja på höger och vänster ?
Citera
2026-09-20, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ashleyrose
Mycket märkligt och i dag när hon gjorde kladdkaka såg formen odiskad ut och hennes stekpanna där teflonen släppt ska man inte prata om 🤢Hon undrar även om hon ska göra en giveaway med hennes Spa present hon fick eller om hon ska dela den med en följare som får åka på spa med henne..Någon som är sugen?
Hur ska hon kunna åka på SPA
med sina enorma smärtor, tennisbollar, gipsskor, brutna tår, nervsmärtor….
Citera
2026-09-20, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av India73
Jag minns inte om det var igår eller några dagar sedan då Alice lade upp om att hon och mamsen sett en älg komma springande mot sig. Det man ser i det hon la upp är en rädd och orolig älg som springer IFRÅN dem, inte mot .Kan hon ens skilja på höger och vänster ?
Filmklippet var inte ens hennes! Det publicerades på deras lokaltidnings webb. En skolelev som filmat.
Citera
2026-09-20, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheAceOfSpades
Gipsskon lär hon väl dock ha hämtat på OTA/ortopedtekniska och inte ortopedmottagningen, om man ska vara korrekt. 🤷‍♀️

Jag kan hålla med om att det blir fel att överdriva, man tappar trovärdigheten då. Det är precis det Alice gjort, och vi ska väl inte ”sänka oss till den nivån”
Citera
2026-09-20, 20:20
Medlem
Citat:
Hur ska hon kunna åka på SPA
med sina enorma smärtor, tennisbollar, gipsskor, brutna tår, nervsmärtor….
Bollarna set ut något hunden lekt med å ja blev inget prat i community
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in