2026-09-20, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
Vad var det för länk? Vad skulle finnas där?
Som skickar brev till mina familjemedlemmar, som skapar fejkprofiler .. det är så mycket som vi inte lagt upp.
Blir så ledsen att det finns personer som inte tror på det som kommer från källan själv utan istället väljer att tro på vad som skrivs av helt vilt främmande människor som aldrig ens träffat mig eller min familj
Citera
2026-09-20, 13:47
Medlem
Så skrev hon bland annat
Citera
2026-09-20, 13:48
Medlem
Det kommer nya recept det är dom jag sitter med nu men har två brutna tår så har varit hos ortopeden mycket de senaste ❤️‍🩹 blir ledsen att personer skriver över huvudet på mig ”läser man på Flashback”
Personer som startat drev skriver om mig på Flashback, personer som vill skada mig och min familj
Och detta..sen stängdes chatten
Citera
2026-09-20, 16:07
Medlem
Skampis avatar
Haha sjukt kul att någon har nämnt denna tråden i hennes community-chatt. Nu är hon riktigt arg...

Blir så trött på tjatet om förtal. Och att hon blandar in stalkern som om det är stalkern som sitter och skapat många olika profiler här och hittar på allting... Jag tror stalkern finns men jag tror inte han är aktiv i denna tråden för de fejk-profiler han skapade var allt annat än sofistikerade - det var aggressivt svammel om hur A och mamman är h**or, förtjänar att dö, att våldtas och annat osammanhängande och vidrigt.
Citera
2026-09-20, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Haha sjukt kul att någon har nämnt denna tråden i hennes community-chatt. Nu är hon riktigt arg...

Blir så trött på tjatet om förtal. Och att hon blandar in stalkern som om det är stalkern som sitter och skapat många olika profiler här och hittar på allting... Jag tror stalkern finns men jag tror inte han är aktiv i denna tråden för de fejk-profiler han skapade var allt annat än sofistikerade - det var aggressivt svammel om hur A och mamman är h**or, förtjänar att dö, att våldtas och annat osammanhängande och vidrigt.

Vad exakt sägs det om tråden?
Senast redigerad av knazzz 2026-09-20 kl. 16:48.
Citera
2026-09-20, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knazzz
Vad exakt sägs det om tråden?
Så här skrev någon:
Finns många frågetecken. Läser man på flashback så får man fler
Citera
2026-09-20, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ashleyrose
Så här skrev någon:
Och de var då Alice skrev det jag har delat tidigare och sen stängde hon ner chatten
Citera
2026-09-20, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi

Tror inte heller nån stalker är här inne.. Ingen skriver ju så vidriga saker om henne här..vi diskuterar ju bara det dom lägger ut..
Citera
2026-09-20, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ashleyrose
Så här skrev någon:

Haha men gud… det blir ju inte bättre av att stänga ner allt så fort man får lite kritik eller blir ifrågasatt
Citera
2026-09-20, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knazzz
Haha men gud… det blir ju inte bättre av att stänga ner allt så fort man får lite kritik eller blir ifrågasatt
Exakt 😂 Det började med att folk skrev vad det är de betalar för egentligen och då när nån skrev att det finns många frågetecken och att de blir fler om man läser här på flashback..Då började hon om hatdrev och stalkers som vill familjen illa och stängde ner hela chatten..Väntar fortfarande vad det är som hon och mamsen ska prata om med oss i communityn i dag 😂
Citera
2026-09-20, 17:21
Medlem
När ska de prata med er?! Spricker ju av nyfikenhet här ju, popcornen är poppade och läsken kyld. Bring it on please
Citera
2026-09-20, 17:24
Medlem
Känns aldrig som att hon tänker fullt ut.
Nu visar hon tomater som mognat genom att ligga bredvid ett äpple i en plastlåda - med smuts i också?
Ville man göra bra content så hade hon även klippt med en film eller ett kort på hur dom såg ut från början och sagt hur länge dom legat där. Nu ska vi bara ta Alice på ordet. Man vill väl se hur det var från början?

Samma där hon tipsade om en tablett som är för att göra rent diskmaskinen men som hon använt i vasken och pratar om att som får stopp för det är trånga rör och sen spolar i kranen och visar att det är inte något stopp längre! Men hur såg det ut när det var stopp då? Visa det också!

Man kan inte bara visa hälften av sina tips, enligt mig.
Man kan inte visa upp sin ugn och säga kolla vad ren när man inte vet hur den såg ut innan ens.
Eller är det bara jag som tycker det är märkligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in