Citat:
Ursprungligen postat av
Agentjosi
Alltså ser den vispade kvargen verkligen fluffig ut? Tycker inte det.
Hon la precis upp att hon kör frågestund och ber folk vara snälla eftersom hon är ganska skör just nu.
Herregud vad jag just nu önskar man kunde tränga in henne i ett hörn med massa frågor så att hon tillslut inser hur falsk hon varit...
Avslöja hela henne, hur hon lurar folk på pengar...hur hon smutskastar vården. Lurar vården. De hjälper henne och hon låtsas bara ta emot hjälpen.
Vet ni...det skulle inte förvåna mig om hon själv skadat sin tå, medvetet...
Bara det här med att hon säger att hon är så ständigt trött som aldrig går att sova bort..
Jag lider av fatigue, den blir aktiv när min sjukdom är aktiv.
Den är det värsta med hela sjukdomen.. jag har hellre tusen gånger så mer ont och föder 10 ungar på raken än just denna trötthet...jag far SÅ illa av att gå runt och känna mig konstant trött och orkeslös. Jag vill liksom ingenting, orkar inte ta mig för nånting. 1 minut känns som ett dygn och det går inte att koncentrera sig på någonting. Kan sitta i soffan och känna mig hungrig men pallar inte gå ut i köket och ta mig en macka.
Det svider i hela mig hur alice säger "jag får tvinga mig att göra saker"
Det GÅR INTE ATT TVINGA SIG om man har fatigue. PUNKT!
Jag får vitamin och mineraler -behandling i dropp och sprutor under mina fatigue skov, det sitter i under ca 3-4 månader, så att jag ska kunna känna mig liiite piggare samt skynda på att läka skovet. Och jag har behövt ligga inlagd på psyk vissa omgångar enbart för att det triggar en till att vilja avsluta sitt liv. Det är tortyr. Och det hånar hon?!