2026-09-18, 05:55
Medlem
Vilken superkvinna hon är vår A. Hon kan alltså bära ett stort paket som hon till och med själv får plats i med TVÅ brutna tår. Och jag vill gärna vinna kastruller och matlagningsredakap som hennes djur traskat runt i.
Citera
2026-09-18, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ashleyrose
Nä och dom sa att om dom skickade ut vinsten själv och inte företaget så skulle dom få betala ca 2000 kr i frakt och det skulle dom aldrig ha råd med.Men hur ska dom ha råd att betala frakten nu då denna gång? Eller är det vinnaren som får betala för nu är det ju inte företaget som ska skicka ut..
Först säger hon 2k i frakt och sedan "många 100-lappar"
Citera
2026-09-18, 07:50
Medlem
Agentjosis avatar
Alltså ser den vispade kvargen verkligen fluffig ut? Tycker inte det.

Hon la precis upp att hon kör frågestund och ber folk vara snälla eftersom hon är ganska skör just nu.
Citera
2026-09-18, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agentjosi

Hon la precis upp att hon kör frågestund och ber folk vara snälla eftersom hon är ganska skör just nu.

Herregud vad jag just nu önskar man kunde tränga in henne i ett hörn med massa frågor så att hon tillslut inser hur falsk hon varit...
Avslöja hela henne, hur hon lurar folk på pengar...hur hon smutskastar vården. Lurar vården. De hjälper henne och hon låtsas bara ta emot hjälpen.
Vet ni...det skulle inte förvåna mig om hon själv skadat sin tå, medvetet...

Bara det här med att hon säger att hon är så ständigt trött som aldrig går att sova bort..
Jag lider av fatigue, den blir aktiv när min sjukdom är aktiv.
Den är det värsta med hela sjukdomen.. jag har hellre tusen gånger så mer ont och föder 10 ungar på raken än just denna trötthet...jag far SÅ illa av att gå runt och känna mig konstant trött och orkeslös. Jag vill liksom ingenting, orkar inte ta mig för nånting. 1 minut känns som ett dygn och det går inte att koncentrera sig på någonting. Kan sitta i soffan och känna mig hungrig men pallar inte gå ut i köket och ta mig en macka.
Det svider i hela mig hur alice säger "jag får tvinga mig att göra saker"
Det GÅR INTE ATT TVINGA SIG om man har fatigue. PUNKT!
Jag får vitamin och mineraler -behandling i dropp och sprutor under mina fatigue skov, det sitter i under ca 3-4 månader, så att jag ska kunna känna mig liiite piggare samt skynda på att läka skovet. Och jag har behövt ligga inlagd på psyk vissa omgångar enbart för att det triggar en till att vilja avsluta sitt liv. Det är tortyr. Och det hånar hon?!
Citera
2026-09-18, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Under10
Herregud vad jag just nu önskar man kunde tränga in henne i ett hörn med massa frågor så att hon tillslut inser hur falsk hon varit...
Avslöja hela henne, hur hon lurar folk på pengar...hur hon smutskastar vården. Lurar vården. De hjälper henne och hon låtsas bara ta emot hjälpen.

Bara det här med att hon säger att hon är så ständigt trött som aldrig går att sova bort..
Den är det värsta med hela sjukdomen.. jag har hellre tusen gånger så mer ont och föder 10 ungar på raken än just denna trötthet...jag far SÅ illa av att gå runt och känna mig konstant trött och orkeslös. Jag vill liksom ingenting, orkar inte ta mig för nånting. 1 minut känns som ett dygn och det går inte att koncentrera sig på någonting. Kan sitta i soffan och känna mig hungrig men pallar inte gå ut i köket och ta mig en macka.
Jag får vitamin och mineraler -behandling i dropp och sprutor under mina fatigue skov, det sitter i under ca 3-4 månader, så att jag ska kunna känna mig liiite piggare samt skynda på att läka skovet. Och jag har behövt ligga inlagd på psyk vissa omgångar enbart för att det triggar en till att vilja avsluta sitt liv. Det är tortyr. Och det hånar hon?!
Hon har exakt noll förmåga att ta andras perspektiv, NOLL!
Din diagnos låter vidrig, den triggas alltså av andra sjukdomar?
Citera
2026-09-18, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agentjosi

Jag har testat att vispa kvarg eller om det var grekisk yoghurt. Hände inte ett piss med den. För lite fett i för att det ska bli något åka av?
Enda skillnaden var att det blev mer disk.
Citera
2026-09-18, 08:57
Medlem
Det här vet jag inte men jag undrar om hon inte går med högklackat hemma. Tycker att jag hört i videos flera gånger att det låter klopp-klopp när hon tar steg. Det skulle kunna vara tofflor såklart men det känns inte A-kompatibelt.
Om det är klackisar så ökar ju det definitivt belastningen på främre delen av foten, inte jättebra om man redan har ett risigt skelett.
Citera
2026-09-18, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinterkraksjuka
Jag har testat att vispa kvarg eller om det var grekisk yoghurt. Hände inte ett piss med den. För lite fett i för att det ska bli något åka av?
Enda skillnaden var att det blev mer disk.
Vanlig kvarg går att vispa med elvisp, det tar en stund att få den luftig. Om den är fast i konsistens kan du tillsätta pyttelite mjölk eller grädde.
Citera
2026-09-18, 09:23
Medlem
Agentjosis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Under10

Tyvärr lär det inte funka eftersom hon kommer välja ut de frågor som passar henne. Men håller med dig, det kliar i fingrarna att kritisera henne/sätta henne på plats. Då blir man säkert blockad

Vad hemska besvär du har, jag lider verkligen med dig ❤️. Tack för att du delar med dig till oss. Förstår att det känns som ett stort hån att hon påstår sig ha samma typ av besvär men uppenbarligen inte har det, så som hon härjar runt. Känner att det här är ett av de stora problemen med A, det är liksom inte bara att hon försöker tjäna pengar på sjukdomar hon ljuger om att hon har. Indirekt hånar hon människor som är sjuka på riktigt. Och samtidigt belastar hon vården otroligt mycket, helt i onödan. Det här gör mig så förbannad!
Citera
2026-09-18, 12:17
Medlem
Jag kommer gå ut nu
Orkar ej med denna kvinna. Sjukt att detta kan fortgå . MEN jag förstår det samtidigt : hon är psykiskt sjuk och anorexia går ut på att dölja , manipulera , ljuga .
Man är totalt insiktslös . Hopplöst case.
Stackars svensk sjukvård
Citera
2026-09-18, 12:32
Medlem
152 medlemmar just nu
Citera
2026-09-18, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solkisen
152 medlemmar just nu
Hon svarar inte ens folk i chatten.