2026-09-18, 14:02
Medlem
Nä det gör hon sällan och vad är chatten till för ? Syfte ? Prata med varann. ’Med henne ? Byta egna recept ? Det kanske står ngnstsns var syftet är som jag har missat
Citera
2026-09-18, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solkisen
152 medlemmar just nu
Nu 144 inklusive henne själv.
Citera
2026-09-18, 14:36
Medlem
Oj hur kunde det försvinna så många så snabbt
Jag har ej följt henne i flera år men vad är grejen med att hon inte filmar sig själv ?
När hon är ute , när hon är hemma , när hon bakar , äter osv
ALLA andra gör det
Det är också där en del av förtroende skapas
Det är ju liksom lätt fixat tekniskt
Vad är grejen ? Såå konstigt att följa en som ska inspirera till bak som man aldrig ser ?
Visste ej detta då jag började följa vilket enbart var en slump för att jag kände igen Alingsås i ngn stories
Vet ngn ? ALLA andra löser det
Citera
2026-09-18, 15:48
Medlem
Citat:
Jag har ej följt henne i flera år men vad är grejen med att hon inte filmar sig själv ?
ALLA andra gör det
Vad är grejen ? Såå konstigt att följa en som ska inspirera till bak som man aldrig ser ?
Visste ej detta då jag började följa vilket enbart var en slump för att jag kände igen Alingsås i ngn stories
Kanske fler å fler inser att hon bara är ute efter att tjäna pengar på sitt community.Hon har varken mat eller bakskola där som hon påstår och lägger bara upp gammalt och samma recept.Och har hon svårt att fixa det tekniska som ett stativ för att kunna filma sig själv så hade hon ju lätt sagt åt mamsen att hålla i kameran.Detta blir bara så opersonligt.Leo och mamsen hade kunnat haft detta konto själv för Alice kladdiga sk bakverk klarar man sig utan.. Hennes senaste tårtsticks blev jag spyfärdig att se..så jag förstår att folk ledsnar på att prenumerera och betala för skiten
Citera
2026-09-18, 15:59
Medlem
Citat:
ALLA andra gör det

Hon mår dåligt över sitt utseende och är rädd att få negativa kommentarer.
Citera
2026-09-18, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ashleyrose
Nu 144 inklusive henne själv.

144? Är det folk som är med i chatten eller online? Eller vad menas med 144?
Citera
2026-09-18, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
144? Är det folk som är med i chatten eller online? Eller vad menas med 144?
Betalande i communityn
Citera
2026-09-18, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ashleyrose
Betalande i communityn

För mig står det att det är 481 som prenumererar. Vad konstigt!
Citera
2026-09-18, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Hon har exakt noll förmåga att ta andras perspektiv, NOLL!
Din diagnos låter vidrig, den triggas alltså av andra sjukdomar?

Precis. När jag får en infektion - aktivt skov - skapar fatigue sålänge kroppen bekämpar infektionen.
Jag skulle aldrig, aldrig utnyttja min sjukdom på detta sätt. Jag skulle skämmas ihjäl.
Jag mär dessutom väldigt dåligt av detta rent psykiskt. Jag är ensamstående till 3 barn, de hjälper mig och ställer upp. Men de ska inte behöva göra det.
Jag tvingar mig till att se pigg ut SÅ ofta för att barnen ska känna att nånstans har de en normal mamma...
Nu har jag inte haft en inflammation på snart 1 år, jag mår inte tip top men jag slipper iallafall fatigue.

Därför gör det rent ont i mig blandat med illsa när jag set alice bara "skratta åt eländet" och använda sina sjukdomar för att tjäna pengar och få uppmärksamhet.

Läser du det här Alice - du är ingen kvinna att vara stolt över. Jag är verkligen för att lyfta och stötta kvinnor men du rent av äcklar mig.
Jag är med i en stödgrupp för fler med samma sjukdom som jag, fy fasen vad.vissa.i den gruppen lider har fått kämpa!! 🥺🥺 ändå står vi här, och gör det bästa. Vi gnäller inte. Vi kräver inte.
Citera
2026-09-18, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Under10
Precis. När jag får en infektion - aktivt skov - skapar fatigue sålänge kroppen bekämpar infektionen.
Jag skulle aldrig, aldrig utnyttja min sjukdom på detta sätt. Jag skulle skämmas ihjäl.
Jag mär dessutom väldigt dåligt av detta rent psykiskt. Jag är ensamstående till 3 barn, de hjälper mig och ställer upp. Men de ska inte behöva göra det.
Jag tvingar mig till att se pigg ut SÅ ofta för att barnen ska känna att nånstans har de en normal mamma...
Nu har jag inte haft en inflammation på snart 1 år, jag mår inte tip top men jag slipper iallafall fatigue.

Därför gör det rent ont i mig blandat med illsa när jag set alice bara "skratta åt eländet" och använda sina sjukdomar för att tjäna pengar och få uppmärksamhet.

Läser du det här Alice - du är ingen kvinna att vara stolt över. Jag är verkligen för att lyfta och stötta kvinnor men du rent av äcklar mig.
Jag är med i en stödgrupp för fler med samma sjukdom som jag, fy fasen vad.vissa.i den gruppen lider har fått kämpa!! 🥺🥺 ändå står vi här, och gör det bästa. Vi gnäller inte. Vi kräver inte.
♥️♥️♥️
Citera
2026-09-18, 17:15
Medlem
Hon har verkligen stora psykiska personlighetstörningar.På Miss Vox kontot.. High heels för 11 timmar sen..där pratas det inte om brutna tår..och på inalicekitchen kladdiga underbakta s.k bakverk där hon framställer sig som en konstnär inom kreativitet 😂 Förstår att mamsen blir mer å mer mörk under ögonen..kan inte vara lätt att vara medberoende ☹️ Riktigt sorgligt detta..Om mamsen kunde se att Alice behöver psykiatrisk vård ändå
Citera
2026-09-18, 18:45
Medlem
Upptagen dag idag tydligen. Inte svarat på en enda fråga. Borde väl fått många frågor av alla sina fina älskade vänner. Men hon är skör så var kanske jobbigt att svara på saker och läsa frågor. Tur att energin till att baka ännu fler tårtor finns. Var gör dom av allt? Slängs det bara? Dom kan ju inte äta upp flera tårtor bara i september.

Har det hänt något o community idag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in