Citat:
Ursprungligen postat av
Hejhoppsan.
Guuuud vad tråkiga liv ni alla har som sitter och skriver om saker ni inte har en aning om.
Ni kanske ska hitta ett roligare intresse så att ni blir lite glada och lever livet istället, bara ett tips. Istället för att sitta här och hitta på och bli irriterade menar jag 😂
Läser du det här Ellie, you go girl!
Tror du att människor bara är på Flashback och inte gör något roligare? Det tar väl ingen lång tid att läsa och skriva. Plus att det är bra att tråden finns. Avslöjar en del allvarliga lögner och tendensen till bedrägeri kring försäljning av ormolja från ökända Zinzino-företaget. Fult att utnyttja sjuka personer på detta sätt! Jag hoppas folk googlar innan de köper oljorna!
Jag kände Ellie lite för några år sedan och när jag såg tråden här och insåg hur hon är så blev jag glad att jag slutade ha kontakt med henne. Tråden förklarade också en hel del kring varför hon kändes lite som en varningsflagga, och varför jag valde att inte ha kontakt. Tur att min magkänsla hade rätt.
Hennes liv känns rörigt, jobbigt och fullt av negativ drama och som hon verkar tycka om. Det är också det hon vill visa upp online.
Att vara vän med någon som tjänar pengar på ormolja och pyramidspel är inte min grej. Men man blir lätt bländad av hennes energi och intensiva personlighet. Hon är alltså ingen otrevlig person, inte som jag vet om men min moral säger att man inte säljer sådana oljor eller andra sådana produkter.