2026-08-26, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Jag har sagt det förr, han utnyttjar henne.

Mm, det framstår som det. Han kunde ju i alla fall försöka att låta lite mer förälskad och fäst vid henne…
Citera
Igår, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Mm, det framstår som det. Han kunde ju i alla fall försöka att låta lite mer förälskad och fäst vid henne…
Hon går ju på det men jag tycker det har synts tydligt hela tiden.
Citera
Igår, 09:57
Medlem
Fick i dag ett nytt papper från kronofogden ang S
Han har den 13/8 2026, totalt skulder hos kronofogden på 437.146 kr.
Citera
Igår, 10:08
Medlem
Inom en vecka ska man göra en adressändring efter att man flyttat. Har kollat med skatteverket.
Citera
Igår, 11:01
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Fick i dag ett nytt papper från kronofogden ang S
Han har den 13/8 2026, totalt skulder hos kronofogden på 437.146 kr.

Ogillandet känns nästan personligt för dig och jag är genuint nyfiken på vad det var som ledde till det?
Jag gillar inte heller Ellie… hon är en lurendrejare med för stort ego.. men mitt ogillande stannar här på FB och jag följer inte henne på någon plattform för att slippa bli irriterad hela tiden…
Citera
Igår, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Ogillandet känns nästan personligt för dig och jag är genuint nyfiken på vad det var som ledde till det?
Jag gillar inte heller Ellie… hon är en lurendrejare med för stort ego.. men mitt ogillande stannar här på FB och jag följer inte henne på någon plattform för att slippa bli irriterad hela tiden…

Den diskussionen kan ni ju ta någon annanstans. För vi andra är inte ett dugg intresserad av varför nån tycker si eller så om någon.

Att någon tar fram hur mycket skulder Ellies sambo har är väl inget personligt? Med tanke på de insamlingar de haft så är det inte konstigt att man kollar upp en sån sak. Kanske lyxfällan vore något? Får dom ju dessutom tv tid och blir kända för fler än vad de är nu.
Senast redigerad av Luffarkoll Igår kl. 11:42.
Citera
Igår, 11:41
Medlem
Allégatan 6 - Såld villa (Äganderätt) - Norrsundet, Gävle kommun - Hemnet https://share.google/e2H4uZau3w32C4zUJ

Huset när det var ute för försäljning
Citera
Igår, 11:49
Medlem
Hittade M pappa på Facebook. Mellon har tre bröder som hans pappa har sen innan. De är väldigt lika.
Pappan har haft förhållande med sin tjej sen 2012. Och de är ff ihop och bor tillsammans. Så då är det bekräftat att M blev till via ett vänsterprassel. M är född dec 2020. Pappan valde att stanna hos sin familj och valde inte E och M.
Senast redigerad av Stoltmamma26 Igår kl. 11:55.
Citera
Igår, 11:52
Medlem
Där ser huset fräscht ut mot der gör nu. Vad har hon gjort med huset..
Citera
Igår, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smultrondagg11

Precis min tanke också.
Citera
Igår, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Allégatan 6 - Såld villa (Äganderätt) - Norrsundet, Gävle kommun - Hemnet https://share.google/e2H4uZau3w32C4zUJ

Huset när det var ute för försäljning
Där ser huset fräscht ut vad har hon gjort med huset?
Det är sällan Mellon är med på några videor, tänkte hon exponerade honom otroligt mycket förr. Men E är en renodlad egoistist som tror att hon är bäst vackrast mm. Men återigen vad har gjort med huset ser ut som ett ja jag vet inte vad.
Citera
Igår, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smultrondagg11
Jag håller med,blev förvånad faktiskt.
Undrar hur det luktar i det där huset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in